ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii
 

Avocat in House

28 februarie 2019, Bucuresti

Compania: Strauss Romania

Oraşul: Bucuresti

Tip job: Full time

Nivel carieră: Primii 3 ani

Limbi Străine: engleza

Oferta: Strauss Romania recruteaza Avocat In-House

Permis conducere: Categoria B

Data introducerii: 28 februarie 2019

Data expirării: 31 martie 2019

 

Descrierea postului:

- Asista departamentele companiei in rezolvarea rapida a subiectelor de interes pentru fiecare parte a activitatii;
- Concepe/vizeaza/urmareste si participa la negocierea de contracte conform nevoilor interne de business si cu respectarea normelor juridice in domeniu;
- Asigura reprezentarea companiei in fata instantelor judecatoresti si a altor organe jurisdictionale si autoritati publice in dosarele din portofoliu;
- Acorda asistenta juridica si suport pentru problemele aparute in procedurile legale de recuperare a creantelor din portofoliul companiei;
- Formuleaza actiuni, intampinari, plangeri, contestatii, cai de atac, declaratii de creanta, voturi pentru adunarile/comitetele creditorilor si alte asemenea documente specifice;
- Monitorizeaza toate dosarele aflate pe rolul instantelor judecatoresti, urmarind stadiul acestora de solutionare;
- Redacteaza tranzactii extrajudiciare, acorduri de vanzare, angajamente de plata, conventii intre parti;
- Redacteaza raspunsuri catre debitori, executori, administratori/lichidatori judiciari, terte parti, autoritati;
- Urmareste evolutia cadrului legislativ relevant in activitatea desfasurata si asigura punerea sa in aplicare la nivelul companiei;  
- Revizuieste din punct de vedere juridic proiectele de decizii, regulamente interne sau proceduri, supuse atentiei; Informeaza  persoanele  interesate din organizatie asupra noilor modificari legislative cu implicatii in activitatea acestora;
- Monitorizeaza  situatia scrisorilor de garantie bancara puse la dispozitie de distribuitorii societatii, confom contractelor incheiate cu acestia, si informeaza  periodic seful direct si a administratorul de risc;
- Monitorizeaza si raporteaza periodic stadiul si modul de implementare a contractelor semnate in cadrul departamentului, asigurandu-se de indeplinirea termenelor si conditiilor agreate din punct de vedere al livrabilelor, graficului de executie, documentelor si documentatiei ce trebuiesc livrate;
- Receptioneaza si arhiveaza documentele aferente proiectelor.

Cerinte:

- Studii superioare absolvite cu examen de licenta în domeniul stiintelor juridice;
- Studiile de master în stiinte juridice, în derulare sau absolvite, constituie un avantaj;
- Membru al Baroului Bucuresti/alt barou;
- Experienta profesionala de minimum 3 ani, într-o functie pentru care sunt solicitate studii superioare în domeniul juridic, dovedita prin documente;
- Avocat definitiv - contituie un avantaj
- Limbi straine – Engleza nivel avansat;
- Permis de conducere – categoria B, prezinta avantaj;
- Cunostinte de operare PC nivel avansat;
- Atentie la detalii si orientare catre obtinerea de rezultate Gandire analitica;
Initiativa;
- Cooperare si lucru in echipa.

Confidentialitatea datelor dumneavoastra cu caracter personal este importanta pentru noi. In aces sens, va informam ca in momentul in care aplicati la acest post, datele dvs. personale incluse în CV, precum si în celelalte documente transmise de catre dvs. în scopul recrutarii (precum scrisoarea de intentie, recomandarile furnizate, dupa caz) vor fi utilizate de catre STRAUSS ROMANIA SRL în scopul selectiei, pentru postul la care ati aplicat.

Procesul nostru de recrutare si selectie presupune validarea CV-ului cu managerul direct, verificarea candidatilor prin sondaj, pe site-urile de socializare (LinkedIn, Facebook, Instagram etc) si, in anumite cazuri, aplicarea de teste profesionale si psihometrice si verificarea referintelor.

Doar candidatii selectati vor fi contactati si vor primi detalii suplimentare privind procesul de recrutare si selectie cat si modul in care sunt prelucrate si stocate datele personale.

Strauss România, filiala Grupului istraelian Strauss, activeaza pe piata din Romania din 1994 si este una dintre cele mai importante companii producatoare de cafea de pe piata locala. Strauss România este o companie 360 grade ce ofera consumatorilor nu doar cafea, ci si produse complementare. Fiind activa pe piata de retail, dar si cu solutii pentru Away From Home (HoReCa, Offices & Traffic Locations ), compania a dobândit de-a lungul anilor o expertiza solida pe piata cafelei. Portofoliul companiei include brandurile Doncafe, Totti, Amigo, FORT, Tea Tales, BeanZ Cafe, Choco Divino, care se bucura de o reputatie foarte puternica, atat în România, cât si la nivel international. Varietatea mare de branduri de cafea, de la economy pâna la cele premium, sunt special create pentru consumatorii români, în urma studiilor de calitate amanuntite, întreprinse periodic, pentru a satisface o gama extinsa de gusturi si preferinte.


 
 

APLICA


Nume *
Email *
Upload CV *
(Fisiere acceptate: pdf, doc, odf, rtf, txt) <1MB


* campuri obligatorii


 
CELE MAI COMENTATE
VIZUALIZATE

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...