ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Critici dure din interiorul coaliţiei de guvernare faţă de lipsa autostrăzilor: Protestul #şîeu este justificat. Ritmul a fost inacceptabil de lent

15 Martie 2019   |   Mediafax

Călin Popescu Tăriceanu a spus, vineri, într-o conferinţă de presă la Galaţi, că protestul este justificat şi recunoaşte că statul nu a construit destule şosele moderne.

 
 
Călin Popescu Tăriceanu declară că protestul pentru autostrăzi #şîeu este justificat, în condiţiile în care statul nu a construit destule şosele moderne. ”Dacă eşti ministru şi nu te duci pe şantier să verifici stadiul lucrărilor, să-i biciuieşti puţin pe ăia, nu se face nimic”, spune liderul ALDE.

Călin Popescu Tăriceanu a spus, vineri, într-o conferinţă de presă la Galaţi, că protestul este justificat şi recunoaşte că statul nu a construit destule şosele moderne.

„Sunt de părere că ritmul de construcţie a autostrăzilor în România a fost unul inacceptabil de lent şi aici este o responsabilitate partajată a tuturor partidelor care s-au derulat la putere în România, în ultimii 20 de ani sau în ultimii 30 de ani, cum vreţi. Miniştrii nu şi-au stabilit priorităţile în mod corect, nu au avut în subordine structuri care să fie capabile să pună în operă aceste proiecte (..). Este un punct critic pe care trebuie să-l recunosc şi care este cauzat de incapacitatea succesivă a celor care au condus Ministerul Transporturilor”, a declarat Tăriceanu.


Şeful Senatului a vorbit şi despre proiectele de infrastructură aflate în derulare şi a avansat ca soluţii pentru urgentarea lucrărilor reorganizarea CNAIR şi creşterea salariilor specialiştilor în fonduri europene.

„Sigur că în momentul de faţă sunt anumite proiecte care au avansat sensibil respectiv: coridorul patru plan european, pe porţiunea Sibiu până la graniţă este aproape gata, însă rămâne un tronson mare între Piteşti şi Sibiu care nu este realizat. Deci pornind de la Constanţa-Bucureşti-Piteşti-Sibiu nu este realizat.

În Transilvania există tronsoane, kilometri semnificativi care sunt realizaţi şi pe Moldova nu avem nimic cu care în momentul de faţă să putem echilibra această hartă. Ceea ce vă pot spune este un motiv de satisafacţie, dar sigur, minor pentru mine, că anul acesta în bugetul pe 2019 sunt prevăzute sumele necesare pentru realizarea proiectelor importante de infrastructură rutieră şi feroviară pe Moldova....

În primul rând este nevoie de o reorganizare a CNAIR, în sensul descentralizării. În al doilea rând nu poţi face treabă decât dacă ai oameni care sunt specialişti şi sunt motivaţi. Şi motivarea vine de salarizare. În Ministerul Transporturilor nu femeia de serviciu, nu şoferul, dar ăia care lucrează pe fondurile de infrastructură, pe fonduri europene, i-aş plăti cu 70 la sută în plus ca să sfârâie. Şi al treilea lucru dacă eşti ministru şi nu te implici personal, dacă nu te duci pe şantier să verifici stadiul lucrărilor, să-i biciuieşti puţin pe ăia, nu se face nimic”, a precizat Călin Popescu Tăriceanu.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 22 / 11908
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează asistentă|secretară recepție
Bucharest Arbitration Days – termenul de înscriere a fost prelungit până la data de 31 mai 2019
Business Crime: Țuca Zbârcea & Asociații a obținut, anul trecut, soluții de clasare în faza de urmărire penală într-un număr considerabil de cauze pentru clienți ce au avut calitatea de suspecți sau inculpați. Manuela Gornoviceanu, Managing Associate: Nu există intenții reale de relaxare a legislației anticorupție
Clifford Chance Badea a asistat NE Property B.V. la implementarea programului de obligațiuni de 1.5 miliarde EUR
Cum acționează avocații Schoenherr în mandatele de Concurență. Georgiana Bădescu, Partener: Avem beneficiul unui know-how extraordinar la nivel european și regional, pe care îl fructificăm deplin în interesul clienților. Echipa e orientată în permanență spre învățare și perfecționare
Din vorbă-n vorbă cu Cătălin Micu, partener după ultima rundă de promovări de la ZRP. ”Pentru client, proiectul său este cel mai important, iar avocatul trebui să-l trateze ca atare. Implicarea și disponibilitatea sunt principalele calități cerute unui avocat”
Bondoc și Asociații câștigă definitiv un litigiu privitor la prețurile de vânzare a medicamentelor
Cum percep avocații Budușan Albu & Asociații, prima firmă de penal-comercial înființată în Romania, piața de Businees Crime și cum văd modernizarea sistemului judiciar. Carte de vizită impresionantă: clientelă sofisticată, cazuri complexe și de multe ori transfrontaliere, sume în dispută de peste 1 mld. €
Avocații Enache Pirtea & Asociații au intrat în marile dosare de Business Crime încă din primul an de activitate. Pentru a gestiona relația cu organele de urmărire penală sau cu instanțele de judecată, îți trebuie o doză foarte mare de combativitate și perseverență, dar și un stomac tare și nervi de oțel, spun fondatorii firmei
Biroul Dentons din București are în lucru tranzacții de zeci de milioane de euro în Real Estate. Bogdan Papandopol, Partener: Se observă un grad crescut de „sofisticare” a tranzacțiilor; de cele mai multe ori, atât perioada de due diligence, cât și negocierile, sunt mai extinse
Dublă victorie pentru Suciu Popa la Londra, în cadrul Galei de Premiere Euromoney - Benchmark Litigation Europe Awards. Suciu Popa, firma anului în litigii, Luminița Popa, avocatul anului
Young Ambassadors Forum, la Mușat & Asociații. 35 de tineri din mai multe țări explorează problematica dreptului internațional umanitar și a advocacy-ului
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...