ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

A fost desemnată unitatea de achiziții centralizată pentru ambulanțe

24 Octombrie 2017   |   Vass Lawyers

Potrivit Ordonantei de urgenta, unitatea de achizitii centralizata va incheia acorduri-cadru in nume propriu atat pentru autospeciale/ambulante destinate activitatii SMURD, cat si pentru autospeciale/ambulante destinate activitatii SAJ, respectiv SABIF.

 
 
In Monitorul Oficial nr 817 din data de 16 octombrie 2017 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 74/2017 privind desemnarea Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta ca unitate de achizitii centralizata pentru achizitia centralizata de autospeciale/ambulante pentru Serviciul Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare din cadrul Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, pentru serviciile de ambulanta judetene si pentru Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov (Ordonanta de urgenta).

Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) a fost desemnat ca unitate de achizitii centralizata pentru achizitia centralizata de autospeciale/ambulante pentru Serviciul Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare din cadrul IGSU (SMURD), precum si pentru serviciile de ambulanta judetene (SAJ), respectiv pentru Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov (SABIF).


Potrivit Ordonantei de urgenta, unitatea de achizitii centralizata va incheia acorduri-cadru in nume propriu atat pentru autospeciale/ambulante destinate activitatii SMURD, cat si pentru autospeciale/ambulante destinate activitatii SAJ, respectiv SABIF. In baza acordurilor-cadru incheiate, unitatea de achizitii publice centralizata va semna si derula contracte subsecvente.

Totodata, este desemnat secretarul de stat, sef al Departamentului pentru Situatii de Urgenta al Ministerului Afacerilor Interne, drept responsabil de coordonarea tuturor activitatilor care privesc finantarea, derularea procedurilor de achizitie si livrarea autospecialelor si ambulantelor.

De asemenea, Ordonanta de urgenta reglementeaza aspecte precum:

►    avizarea listei cu necesarul de autospeciale/ambulante pe tipuri si cantitati;
►    stabilirea creditelor de angajament si a creditelor bugetare pentru achizitia centralizata de autospeciale/ambulante;
►    elaborarea caietelor de sarcini si formularea raspunsurilor la solicitarile de clarificari;
►    componenta comisiei de evaluare a ofertelor;
►    receptia bunurilor;
►    regimul juridic al bunurilor astfel achizitionate.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 163 / 11021
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: ZRP recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
Povestea fabuloasă a unui avocat care s-a reinventat continuu. Etapele determinante din cariera Cristinei Metea, partener într-o firmă de top în anii ‘fierbinți’ ai avocaturii, acum relocată în Asia, pe poziția de Regional Compliance Attorney la Microsoft Corporation India
Temele puse în discuție de Wolf Theiss la primul eveniment organizat în Cluj-Napoca. Adrian Șter, Partener: Am întâlnit practicieni remarcabili, extrem de interesați de riscurile pe care le ridică lipsa de conformare
Țuca Zbârcea & Asociații a contribuit la lansarea, în premieră pe piața locală, a unui studiu de impact al GDPR la nivel multi-jurisdicțional
(P) Primul cartier de case active ce oferă costuri ZERO la energie e în Snagov
Cristina Costache, Head of Legal Strauss România: Această poziție cere înțelegerea întregului business în care este implicată atât compania, cât și grupul din care face parte. Suntem deopotrivă responsabili pentru rezultatele firmei, chiar dacă suntem ‘departament de suport’
Litigiile lunii Octombrie: Două nume noi în ring alături de BCR. Șarje masive, cu sute de litigii, ale unor entități din energie și din sfera financiară
Dentons lansează serviciul Nextlaw In-House Solutions
Schoenherr și Dragne & Asociații în bătălia juridică dintre BCR și frații Micula
Cum reușește PeliFilip să atragă talente. Alina Iancu, HR Manager: Recrutarea unui avocat bun nu este un proces greu dacă de la începutul procesului de selecție identifici criteriile care definesc un bun profesionist și există instrumente și acțiuni în procesul de recrutare prin care se evaluează acele criterii
Cum afectează majorarea tarifelor firmele de avocatură americane. Onorariile au crescut, în medie, cu 4%, dar cererea stagnează
Yolanda Ghiță-Blujdescu, Associate, Piețe de Capital Clifford Chance Badea, după un stagiu de 6 luni la o bancă de invesții din Londra: În Londra, am învățat ce înseamnă cu adevărat „să ai sânge rece” în momente de criză reală, cum a fost decizia de Brexit
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...