ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Clever ajută gratuit şoferii care n-au autorizaţie de transport alternativ să obţină documentele obligatorii de la 1 noiembrie

01 Noiembrie 2019   |   AGERPRES

Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.

 
 
Clever a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie, şi anunţă că oferă sprijin gratuit şoferilor şi companiilor de transport alternativ pentru obţinerea autorizaţiei, a copiei conforme pentru maşină şi a ecusonului de transport alternativ pentru aplicaţia Clever, potrivit unui comunicat al companiei.

Documentele sunt obligatorii pentru funcţionare începând de vineri, 1 noiembrie, conform Ordonanţei de urgenţă nr. 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.

Clever, împreună cu o echipă de jurişti profesionişti, va realiza gratuit verificarea documentelor, va prelua dosarele complete de la şoferi şi de la companiile de transport şi le va depune la Autoritatea Rutieră Română (ARR) pentru autorizare. În plus, echipa Clever se va ocupa şi de ridicarea autorizaţiei, a copiei conforme şi a ecusonului pentru şoferii care aleg să ceară sprijinul companiei în acest proces.


Compania menţionează că a obţinut aviz tehnic permanent ca operator al platformei digitale de transport alternativ de la Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, obligatoriu de la 1 noiembrie pentru funcţionarea platformelor care oferă servicii de transport alternativ. Astfel, cei 1,5 milioane de pasageri Clever pot beneficia în continuare de servicii moderne şi rapide de taxi şi transport alternativ.

"Clever are o flotă stabilită de şoferi, atât taxi, cât şi transport alternativ, prin urmare pasagerii pot găsi în continuare opţiuni de transport atunci când au nevoie. În acest moment, peste 50% dintre şoferii activi de transport alternativ pe platforma Clever sunt autorizaţi conform legii şi sunt disponibili să preia comenzi. Iar în perioada imediat următoare, vom sprijini direct toţi şoferii care nu sunt încă autorizaţi, fără costuri, să parcurgă acest proces pentru a putea continua să-şi desfăşoare activitatea conform legii şi să poată prelua comenzi prin intermediul platformei noastre", a declarat Anca Gherle, Public Affairs Manager la Clever.

Clever are în prezent peste 30.000 de şoferi înregistraţi, atât pentru serviciile de taxi, cât şi pentru cele de transport alternativ.

Aplicaţia Clever a fost fondată în 2010 şi este prima aplicaţie de e-hailling din România care permite atât plata cash a cursei, cât şi plata direct din aplicaţie, prin card bancar. Compania are peste 1,5 milioane de utilizatori şi peste 30.000 de şoferi înregistraţi. De asemenea, are peste 60 de angajaţi şi este prezentă în peste 20 de oraşe din România.

În luna iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, înfiinţat în 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelaşi grup fac parte aplicaţiile Mytaxi (disponibilă în 9 ţări din Europa) şi Beat (activă în Grecia, Peru, Chile şi Columbia). Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori în 14 ţări şi 100 de oraşe, fiind cea mai mare aplicaţie de mobilitate urbană din Europa.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3925 / 5131
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...