ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CSALB lansează o aplicaţie online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj

01 August 2018   |   AGERPRES

Aplicaţia CSALB permite încărcarea directă a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanarea acestora.

 
 
Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), instituţie care pune la dispoziţia românilor infrastructura necesară soluţionării amiabile a neînţelegerilor cu bănci şi IFN-uri, lansează o aplicaţie online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj.

"Prin lansarea aplicaţiei, CSALB vine încă o dată în sprijinul consumatorilor, oferind cele mai rapide metode de comunicare, cu scopul de a diminua timpii de aşteptare. Aplicaţia este uşor de folosit, atât de către utilizatorii experimentaţi cât şi de persoanele mai puţin obişnuite cu tehnologia şi este benefică atât pentru comercianţi cât şi pentru conciliatori. Prin noua aplicaţie, un utilizator poate avea la îndemână, rapid, toate documentele asociate sesizării pe care a formulat-o şi de care ar putea avea nevoie. Ne aşteptăm ca această facilitate să încurajeze consumatorii să apeleze la CSALB şi, în acelaşi timp, să permită o viteză mai mare de procesare a cazurilor primite", a declarat Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB, într-un comunicat remis AGERPRES.


Aplicaţia CSALB permite încărcarea directă a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanarea acestora. Astfel, consumatorii au posibilitatea să uploadeze documentele în aplicaţie, iar acestea vor putea fi văzute direct de bancă şi conciliator (de cei cărora le sunt adresate), fără a mai fi necesară trimiterea separată a documentelor.

Pentru a folosi această linie de comunicare directă, consumatorii de servicii financiare pot accesa aplicaţia de pe site-ul www.csalb.ro. Consumatorul va completa solicitarea de pe site (pe care o găseşte în Formulare cereri/ accesează cerere/ creează solicitare). După completarea solicitării, consumatorul va primi un mail prin care îi este transmisă invitaţia de a accesa aplicaţia. Documentele introduse în formularul de înregistrare se încarcă în aplicaţie, iar timpul de procesare a acestora este de aproximativ o oră. Pe email, în procedura clasică, procesarea documentelor dura aproximativ o zi.

Aplicaţia a fost configurată de compania Kapsch, conform principiilor Regulamentului General privind Protecţia Datelor Personale (GDPR).

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridică, înfiinţată în baza Ordonanţei Guvernului nr. 38/ 2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, ce transpune la nivel naţional Directiva 2013/ 11/ UE privind soluţionarea alternativă a litigiilor în materie de consum şi de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 şi a Directivei 2009/22/CE.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 1776 / 18942
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează asistentă|secretară recepție
    Bucharest Arbitration Days – termenul de înscriere a fost prelungit până la data de 31 mai 2019
    Business Crime: Țuca Zbârcea & Asociații a obținut, anul trecut, soluții de clasare în faza de urmărire penală într-un număr considerabil de cauze pentru clienți ce au avut calitatea de suspecți sau inculpați. Manuela Gornoviceanu, Managing Associate: Nu există intenții reale de relaxare a legislației anticorupție
    Clifford Chance Badea a asistat NE Property B.V. la implementarea programului de obligațiuni de 1.5 miliarde EUR
    Cum acționează avocații Schoenherr în mandatele de Concurență. Georgiana Bădescu, Partener: Avem beneficiul unui know-how extraordinar la nivel european și regional, pe care îl fructificăm deplin în interesul clienților. Echipa e orientată în permanență spre învățare și perfecționare
    Din vorbă-n vorbă cu Cătălin Micu, partener după ultima rundă de promovări de la ZRP. ”Pentru client, proiectul său este cel mai important, iar avocatul trebui să-l trateze ca atare. Implicarea și disponibilitatea sunt principalele calități cerute unui avocat”
    Bondoc și Asociații câștigă definitiv un litigiu privitor la prețurile de vânzare a medicamentelor
    Cum percep avocații Budușan Albu & Asociații, prima firmă de penal-comercial înființată în Romania, piața de Businees Crime și cum văd modernizarea sistemului judiciar. Carte de vizită impresionantă: clientelă sofisticată, cazuri complexe și de multe ori transfrontaliere, sume în dispută de peste 1 mld. €
    Avocații Enache Pirtea & Asociații au intrat în marile dosare de Business Crime încă din primul an de activitate. Pentru a gestiona relația cu organele de urmărire penală sau cu instanțele de judecată, îți trebuie o doză foarte mare de combativitate și perseverență, dar și un stomac tare și nervi de oțel, spun fondatorii firmei
    Biroul Dentons din București are în lucru tranzacții de zeci de milioane de euro în Real Estate. Bogdan Papandopol, Partener: Se observă un grad crescut de „sofisticare” a tranzacțiilor; de cele mai multe ori, atât perioada de due diligence, cât și negocierile, sunt mai extinse
    Dublă victorie pentru Suciu Popa la Londra, în cadrul Galei de Premiere Euromoney - Benchmark Litigation Europe Awards. Suciu Popa, firma anului în litigii, Luminița Popa, avocatul anului
    Young Ambassadors Forum, la Mușat & Asociații. 35 de tineri din mai multe țări explorează problematica dreptului internațional umanitar și a advocacy-ului
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...