ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al firmei Mitel & Asociații. Sorin Mitel, Managing Partner: Percepem un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice|fiscale

04 Februarie 2019   |   Ștefania Enache

Liderul firmei de avocaí anticipează o creștere de câteva procente, anul acesta, care să permită conservarea echilibrelor și pregătirea creșterilor viitoare.

Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociatii

 
 
În activitatea echipei Mitel & Asociații, proiectele de consultanță au fost în prim- plan în 2018. Avocații au avut un volum ridicat de muncă pe dosare care au implicat atât arii consacrate de practica, cât și domenii care au căpătat recent amploare datorită modificărilor legislative.Un exemplu în acest sens îl costituie implementarea GDPR.

Societatea a continuat colaborarea cu clienți importanți angrenați în extinderea sau consolidarea afacerilor în România (grupul Airbus, Lear Corporation, Arabesque sau fondul de investiții GED, pentru a enumera doar câțiva). De asemenea, în 2018 au fost duse la bun sfârșit câteva proiecte cheie, cum ar fi achiziția grupului Halewood de către grupul Alexandrion, vânzarea a două centre medicale cu importanță regională strategică (din București și Pitești) către grupul MedLife, sau restructurarea portofoliului de terenuri a investitorului austriac Immofinanz.


“Proiecte cheie au fost dezvoltate și în zona implementării GDPR unde volumele de muncă au fost remarcabile ținând cont de domeniile variate și dimensiunile clienților asistați (printre care Airbus, Lear Corporation, grupul Alexandrion, hotelurile Continental)”, declară Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații.

În general, consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al Mitel & Asociații, dominante fiind mandatele care vizează asistența pe achiziții, fuziuni, HR, finanțări, imobiliar și construcții, achiziții publice și asistența curentă corporate. Restul de 30% rezultă din serviciile pentru situații litigioase și pre-litigioase.

Consolidare a practicilor curente

Pentru anul în curs, Mitel & Asociații nu anticipează multe schimbări în stuctura firmei. “Nu avem în vedere să luăm astfel de decizii majore în 2019 în ceea ce privește firma noastră. Urmare a recrutărilor din 2018, echipa este la o dimensiune optimă pentru această etapă în dezvoltarea firmei, anul acesta urmând a ne concentra pe integrarea noilor avocați și consolidarea practicilor curente. Am perceput un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice/fiscale de la sfârșitul lui 2018, iar noi suntem aici să îi asistăm pentru finalizarea proiectelor demarate deja, precum și pentru cele care vor începe anul acesta”, explică Sorin Mitel.




“Loialitatea clienților se câștigă și se păstrează greu, și credem că ea va juca încă un rol important atunci când ne referim la servicii cu valoare adaugată intelectuală ridicată. În cazul noii generații de antreprenori, această loialitate se obține încă și mai greu, dar principiul rămâne același, lumea este mereu în schimbare și trebuie să ne adaptăm.”

                                               Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații



Referitor la bugetul firmei pe 2019, liderul casei de avocatură precizează că Mitel & Asociații a reușit să ajungă la o stabilitate bugetară, pe care și-a propus să o păstreze în 2019, în condițiile pregătirii și integrării ultimilor avocați recrutați. ”Anticipăm o creștere de câteva procente, care să ne permită să conservăm echilibrele și să pregătim creșterile viitoare. În prezent avem 28 de avocați (5 parteneri și 23 de asociați) cu care facem față cu succes volumelor și provocărilor profesionale întâlnite. Mizăm însă pe o creștere a numărului avocaților în anii următori, pe măsura creșterii anticipate a volumelor”, mai spune avocatul.

Pentru asigurarea succesului pe termen lung, Mitel & Asociații mizează dintotdeauna pe consolidarea unei echipe cu un înalt nivel profesional și o organizare impecabilă. Coordonatorul firmei de avocatură știe că toți clienții doresc rezultate, iar în domeniul consultanței juridice acestea nu se pot obține altfel.

“Întotdeauna clienții au dorit eficiență, acum însă sunt mult mai atenți la acest aspect. Presiunea pe onorarii a existat și va exista, important este să existe forța necesară pentru a-i rezista și a pastra un echilibru. Iar acest lucru rezultă din calitatea serviciilor oferite și capacitatea de a convinge clientul că plătește un onorariu corect pentru ceea ce primește”, nuanțează avocatul.

Referindu-se la pitch-uri pentru servicii avocațiale, Sorin Mitel arată faptul că experiențele sunt diferite, în funcție de tipul de client. Pentru dosarele importante, cu miză mare, nivelul onorariilor propuse este considerat în secundar, în vreme ce experiența, soluțiile propuse și încrederea clientului ca va beneficia de cea mai bună asistență sunt determinante. În dosarele în care se cere gestionarea unor volume mari, cu o activitate repetitivă, capacitatea de a propune cele mai reduse onorarii face de cele mai multe ori diferența.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 94 / 4989
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Ce proiecte i-au ținut ocupați pe avocații de Real Estate de la Biriș Goran, în ultimul an. Punctele vulnerabile ale tranzacțiilor din piața imobiliară, explicate de Gabriel Biriș, fondatorul firmei
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează Paralegal
Transferurile de proprietate și închirierile, cea mai mare pondere în mandatele echipei de Real Estate de la Radu & Asociații, în ultimele luni. Lucian Vițelaru, Senior Managing Associate, explică la ce se uită investitorii și ce precauții își iau bancile care finanțează proiectele
Cei mai buni avocați de Banking & Finance, recomandați de Legal 500 în ediția 2019. Cu ce proiecte au punctat firmele evidențiate și avocații listați
The European Legal 500, ediția 2019 | Cele mai bune firme de avocatură din România, în 15 arii de practică. NNDKP, ŢZA, PeliFilip, CMS și PNSA s-au distanțat de pluton. Cine sunt avocații considerați ‘Leading individuals’ și ‘Next Generation’
Mihai Mareș, singurul avocat român din elita “Leading individuals” – Legal 500 EMEA 2019, remarcat pentru practica “white-collar crime” | Avocatul la care trebuie să te duci, în România, pentru infracțiuni legate de criminalitatea gulerelor albe
Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen anunță formalizarea Centrului de Excelență în Litigii Fiscale (NNDKP CELF)
Noerr își consolidează departamentul de taxe, prin cooptarea a doi membri noi
Practica de Banking & Finance din KPMG Legal a reprezentat aproximativ 50% din totalul veniturilor societății de avocatură. Laura Toncescu, Partener KPMG în România: În afară de tranzacții și finanțări, un factor de succes a fost orientarea noastra spre zona de FinTech
RTPR Allen & Overy a asistat Barclays Bank PLC în calitate de aranjor pentru Alpha Bank România în cadrul primului program de emisiuni de obligațiuni ipotecare din România. A fost o tranzacție extraordinar de complexă și solicitantă, spun avocații
Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank România la lansarea primului program de emisiune de obligațiuni ipotecare realizată de un emitent român. Ce avocați au făcut parte din echipă
Echipa de Real Estate a BSMP lucrează în cinci proiecte de achiziție a unor terenuri din București pe care se vor construi birouri și ansambluri rezidențiale. Daniela Milculescu, Partener: Suntem implicați și într-o serie de discuții privind potențiale tranzacții pe piața hotelieră
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...