ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al firmei Mitel & Asociații. Sorin Mitel, Managing Partner: Percepem un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice|fiscale

04 Februarie 2019   |   Ștefania Enache

Liderul firmei de avocaí anticipează o creștere de câteva procente, anul acesta, care să permită conservarea echilibrelor și pregătirea creșterilor viitoare.

Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociatii

 
 
În activitatea echipei Mitel & Asociații, proiectele de consultanță au fost în prim- plan în 2018. Avocații au avut un volum ridicat de muncă pe dosare care au implicat atât arii consacrate de practica, cât și domenii care au căpătat recent amploare datorită modificărilor legislative.Un exemplu în acest sens îl costituie implementarea GDPR.

Societatea a continuat colaborarea cu clienți importanți angrenați în extinderea sau consolidarea afacerilor în România (grupul Airbus, Lear Corporation, Arabesque sau fondul de investiții GED, pentru a enumera doar câțiva). De asemenea, în 2018 au fost duse la bun sfârșit câteva proiecte cheie, cum ar fi achiziția grupului Halewood de către grupul Alexandrion, vânzarea a două centre medicale cu importanță regională strategică (din București și Pitești) către grupul MedLife, sau restructurarea portofoliului de terenuri a investitorului austriac Immofinanz.


“Proiecte cheie au fost dezvoltate și în zona implementării GDPR unde volumele de muncă au fost remarcabile ținând cont de domeniile variate și dimensiunile clienților asistați (printre care Airbus, Lear Corporation, grupul Alexandrion, hotelurile Continental)”, declară Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații.

În general, consultanța acoperă 70% din volumul de activitate al Mitel & Asociații, dominante fiind mandatele care vizează asistența pe achiziții, fuziuni, HR, finanțări, imobiliar și construcții, achiziții publice și asistența curentă corporate. Restul de 30% rezultă din serviciile pentru situații litigioase și pre-litigioase.

Consolidare a practicilor curente

Pentru anul în curs, Mitel & Asociații nu anticipează multe schimbări în stuctura firmei. “Nu avem în vedere să luăm astfel de decizii majore în 2019 în ceea ce privește firma noastră. Urmare a recrutărilor din 2018, echipa este la o dimensiune optimă pentru această etapă în dezvoltarea firmei, anul acesta urmând a ne concentra pe integrarea noilor avocați și consolidarea practicilor curente. Am perceput un sentiment optimist al clienților pentru 2019, dincolo de preocupările generate de ultimele modificări intempestive în reglementările economice/fiscale de la sfârșitul lui 2018, iar noi suntem aici să îi asistăm pentru finalizarea proiectelor demarate deja, precum și pentru cele care vor începe anul acesta”, explică Sorin Mitel.




“Loialitatea clienților se câștigă și se păstrează greu, și credem că ea va juca încă un rol important atunci când ne referim la servicii cu valoare adaugată intelectuală ridicată. În cazul noii generații de antreprenori, această loialitate se obține încă și mai greu, dar principiul rămâne același, lumea este mereu în schimbare și trebuie să ne adaptăm.”

                                               Sorin Mitel, Managing Partner Mitel & Asociații



Referitor la bugetul firmei pe 2019, liderul casei de avocatură precizează că Mitel & Asociații a reușit să ajungă la o stabilitate bugetară, pe care și-a propus să o păstreze în 2019, în condițiile pregătirii și integrării ultimilor avocați recrutați. ”Anticipăm o creștere de câteva procente, care să ne permită să conservăm echilibrele și să pregătim creșterile viitoare. În prezent avem 28 de avocați (5 parteneri și 23 de asociați) cu care facem față cu succes volumelor și provocărilor profesionale întâlnite. Mizăm însă pe o creștere a numărului avocaților în anii următori, pe măsura creșterii anticipate a volumelor”, mai spune avocatul.

Pentru asigurarea succesului pe termen lung, Mitel & Asociații mizează dintotdeauna pe consolidarea unei echipe cu un înalt nivel profesional și o organizare impecabilă. Coordonatorul firmei de avocatură știe că toți clienții doresc rezultate, iar în domeniul consultanței juridice acestea nu se pot obține altfel.

“Întotdeauna clienții au dorit eficiență, acum însă sunt mult mai atenți la acest aspect. Presiunea pe onorarii a existat și va exista, important este să existe forța necesară pentru a-i rezista și a pastra un echilibru. Iar acest lucru rezultă din calitatea serviciilor oferite și capacitatea de a convinge clientul că plătește un onorariu corect pentru ceea ce primește”, nuanțează avocatul.

Referindu-se la pitch-uri pentru servicii avocațiale, Sorin Mitel arată faptul că experiențele sunt diferite, în funcție de tipul de client. Pentru dosarele importante, cu miză mare, nivelul onorariilor propuse este considerat în secundar, în vreme ce experiența, soluțiile propuse și încrederea clientului ca va beneficia de cea mai bună asistență sunt determinante. În dosarele în care se cere gestionarea unor volume mari, cu o activitate repetitivă, capacitatea de a propune cele mai reduse onorarii face de cele mai multe ori diferența.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 191 / 5084
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Romgaz are nevoie de avocați pentru o achiziție în Grecia. Producătorul de gaze naturale vrea să preia 20% din Gastrade, promotorul proiectului pentru operarea terminalului de LNG de lângă Alexandoupolis
Refinitiv | Cinci societăți de avocați cu prezență la București, în topul consultaților juridici din tranzacțiile derulate în Europa Estică, în primele șapte luni. CMS își păstrează primul loc în regiunea EMEA
Echipa de M&A a D&B David și Baias este implicată în 15 tranzacții aflate în diferite faze | Sorin David, Managing Partner: Activitatea societății noastre poate fi văzută ca un barometru al pieței. Pe baza proiectelor aflate în derulare, suntem optimiști și pentru perioada următoare
De vorbă cu Manuela Guia, despre proiectul GNP Guia Naghi and Partners | Nu am mutat portofolii de clienți, dar experiența avocaților implicați în acest proiect și recunoașterea de care ei se bucură au făcut ca, încă din prima zi, să avem atât de multe proiecte, încât să ne prindă cam des noaptea sau week-endul la birou
INTERVIU | Ligia Cecilia Popescu, Partener Wolf Theiss, Coordonator al Departamentului Litigii și Arbitraj: Profilul standard al clienților constanți include, cu preponderență, societăți multinaționale, instituții de credit și fonduri de investiții. Gestionăm un număr în creștere de dosare de criminalitate economică astfel încât dezvoltarea acestui domeniu se află printre prioritățile noastre
Filip & Company apără România în ultimul arbitraj ICSID, cerut de un grup controlat de magnatul rus Iakov Goldovski. Cine sunt coordonatorii echipelor de avocați
Cum poți ajunge să lucrezi printre ”zeii” arbitrajului internațional și să interacționezi cu unii dintre cei mai cunoscuți arbitri din lume. Traseul remarcabil parcurs de Ștefan Dudaș, avocatul român din echipa pariziană a firmei Derains & Gharavi International
Cum poți intra în echipa Reff & Asociații și ce te așteaptă după | ”Oferim tinerilor tot sprijinul de care au nevoie pentru a-și atinge potențialul. Nu sunt singuri în această călătorie”, spun reprezentanții firmei
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat grupul austriac Rondo Ganahl în achiziția Transilvania Pack & Print
Fundația Baylor Marea Neagră poate continua programul național de donații de medicamente. O victorie obținută de avocații NNDKP
Cum se pot deschide porțile unui traseu profesional aproape perfect | Cine i-a „arătat drumul” Georgianei Evi, Senior Associate în cadrul Clifford Chance Badea. Despre chimia dintre mentor și mentee și dorința amândurora de a învăța și a crește împreună, profesional și personal
Cum poți dezvolta o carieră internațională în avocatură | Studii în Timișoara, concursuri tip „moot court”, masterat la Londra și un loc în echipa Debevoise & Plimpton LLP. Rețeta succesului, în varianta Dianei Moise
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...