ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Furtună și Asociații apelează la Sigla și Lozinca pentru identitatea de brand. Firma de avocați a fost înființată anul acesta

03 Iulie 2018   |   BizLawyer

Etapa de design a brandului a constat în dezvoltarea logo-ului, care exprimă sloganul de brand "Minds Together" prin matricea de puncte care converg.

 
 
Sigla și Lozinca, divizia de branding și rebranding a Brandtailors adresată startup-urilor și IMM-urilor, semnează identitatea societății de avocați Furtună și Asociații, dezvoltând unul dintre cele mai proaspete branduri din domeniul juridic pentru societatea fondată la începutul acestui an.

Proiectul s-a desfășurat pe durata a două luni și a debutat cu o sesiune de debrief, în cadrul căreia specialiștii Sigla și Lozinca au aflat detalii despre client, serviciile pe care le oferă și așteptările acestuia de la agenție. A urmat desfășurarea unui atelier cu exerciții creative de personificare a brandului, în urma cărora specialiștii Sigla și Lozinca au aflat care sunt așteptările echipei Furtună și Asociații privind imaginea noului brand.


,,Principala provocare a proiectului a fost să respectăm standardele vizuale ale industriei și să portretizăm în același timp o echipă foarte deschisă, dinamică și progresistă. Având în vedere clișeele vizuale prezente în industria de servicii juridice și teama brandurilor de a ieși din tipar, oportunitatea majoră pe care am fructificat-o a fost de diferențiere în raport cu industria din care face parte. La începutul discuțiilor, deja aveau numele de brand Furtună și Asociații și sloganul Minds Together, de care am fost foarte încântați”, a declarat Anca Niculae, Partener Sigla și Lozinca.

Etapa de design a brandului a constat în dezvoltarea logo-ului, care exprimă sloganul de brand "Minds Together" prin matricea de puncte care converg. Limbajul vizual ce arată mecanismul funcțional din spatele diferitelor forme transmite modul de lucru pe care îl adoptă Furtună și Asociații în proiectele clienților - aprofundarea situațiilor în cele mai mici detalii, ținând cont, însă, de viziunea de ansamblu asupra proiectelor. Etapa de implementare a proiectului a constat în declinarea noii identități vizuale pe livrabile din zona de papetărie, tipizate, website, social media și alte materiale de comunicare a brandului.

Societatea de avocați este reprezentată de Mihai Furtună (Managing Partner), Ioana Anghel (Senior Associate), Sergiu Vasilescu (Associate), Bianca Stoica (Associate) și Andra Popa (Office Manager). Echipa acționează în această formulă de cinci luni, membrii societății acoperind atât zona de litigii cât și zona de consultanță, fiind recunoscuți ca lideri în aria de practică a dreptului aviației și specializați în administrarea litigiilor în domenii cu un pronunțat caracter tehnic: dreptul aviației, dreptul mediului, IT&C, dreptul construcțiilor, dreptul sănătății.

,,Colaborarea cu Sigla și Lozinca s-a desfășurat perfect, au avut o abordare directă și onestă, care ne-a ajutat foarte mult să luăm rapid decizia finală. Au transpus perfect cultura companiei, iar identitatea vizuală rezultată exprimă nemaipomenit maniera în care ne facem profesia: punem mințile noastre în slujba clienților, aducem plus-valoare în mod activ și empatic, dincolo de standardele corporatiste ale branșei în care activăm”, a declarat Mihai Furtună, Managing Partner Furtună și Asociații.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 112 / 4837
 

Ascunde Reclama
 
 
 
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...