ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Șansa de a lucra într-o firmă ce oferă oportunități profesionale și instruire ”fără limite” | Cristina Tudoran, numită recent Counsel la Filip & Company: Acesta este, fără doar și poate, locul potrivit pentru dezvoltare profesională la nivel înalt. Tinerii au acces la educație continuă, iar cei care și-au început deja cariera își pot dezvolta rapid și armonios atuurile profesionale. Ce ne distinge însă cu adevărat este mediul de lucru relaxat, buna dispoziție din cadrul echipei și calitatea relațiilor interumane

27 Iulie 2022   |   Ștefania Enache

Activitatea complexă pe care o desfășoară zi de zi o poziționează printre cei mai de succes avocați ai momentului, fapt confirmat și de ghidurile internaționale care invocă periodic succesul muncii derulate de expertul Filip & Company.

Cristina Tudoran, Counsel în cadrul Filip & Company

 
 
Cristina Tudoran, Counsel în cadrul Filip & Company, este convinsă că în avocatură nu există „talente înnăscute”.Din punctul său de vedere, prin practică, seriozitate și perseverență, se pot dezvolta abilități extraordinare pe care poate cei din exterior le vor numi, impropriu, drept „talente”.„În realitate, rezultatele unui avocat de succes se bazează 100% pe muncă”, punctează tânăra.

Cristina activează în echipa Filip & Company de aproape nouă ani. Firma în care se dezvoltă astăzi a fost prima sa opțiune după admiterea în barou datorită prestigiului de care se bucură în rândurile studenților merituoși.„Îmi doream să fac parte dintr-o organizație în care să pot evolua rapid, să fac performanță, și unde promovările să fie bazate exclusiv pe meritocrație. Am găsit aici aceste valori, și, în plus, un grup extraordinar de oameni cu care împărtășesc aceleași principii de viață și alături de care practicarea avocaturii este o adevărată plăcere. În ultimii ani am urmărit să transmit aceleași valori generațiilor mai tinere, astfel încât să punem toți umărul la construirea unei organizații care era oricum centrată pe oameni. Succesele noastre au venit natural, tocmai datorită chimiei extraordinare din cadrul echipei, respectului față de colegi, față de timpul lor și datorită curiozității și deschiderii cu care tratăm fiecare proiect”, povestește avocatul intervievat de BizLawyer.


Este unul dintre avocații din noua generație care a apărut deja în ghiduri sau directoare juridice internaționale și care se bucură de aprecierea clienților. „Îmi vin în minte multiple momente de satisfactie pe plan profesional, dar probabil că emoția cea mai puternică a fost apariția primei distincții de Rising Star acordate pe plan internațional, în martie 2020”, subliniază Cristina.

Tânăra recunoaște faptul că distincțiile acordate de publicațiile internaționale sunt măgulitoare, dar atrage atenția că ele au venit în mod firesc, ca o recunoaștere a devotamentului și eforturilor depuse constant, încă din primii ani de activitate.

„Cultura muncii este cu certitudine la baza piramidei valorilor mele profesionale. De la debutul în avocatura m-am ghidat după regula celor 10.000 ore, urmărind în mod activ să condensez cât mai multă practică într-un interval de timp cât mai scurt, pentru a obține rapid o expunere mai mare la proiecte, interacțiuni cu mai mulți clienți și o stăpânire confortabilă a cunoștințelor din domeniile mele de activitate. Cred însă că ingredientul care face diferența în cariera unui tânăr avocat este devotamentul cu care tratează mandatele primite, devotament care decurge din empatia și inteligența sa emoțională: să ai simțul urgenței, al importanței și al capacității de a cântări magnitudinea unei probleme îi va arata clientului că îți pasă și te va așeza în mindsetul potrivit pentru a găsi cele mai bune soluții juridice și comerciale”, argumentează avocatul.




S-a bucurat de încrederea mentorilor săi

Cristina Tudoran a avut șansa de a intra în contact cu profesioniști de excepție de la care a învățat foarte multe lucruri.

Un „driver” important pentru evoluția sa profesională și, implicit, pentru rezultatele obținute, a fost încrederea acordată de mentorii săi, care i-au încredințat unele dintre cele mai complexe mandate, de la asistarea unor giganți în telecomunicații în integrarea a mii de angajați ulterior procesului regional de achiziție, până la reprezentarea în instanța a unor autorități publice importante împotriva foștilor lor conducători.

„Mentorii mei sunt acum Counsels sau Parteneri în firmă, iar alții au urmat între timp alt drum profesional. Atitudinea a fost dintotdeauna de tip ”win-win”, mi-au oferit fără limite instruirea de care aveam nevoie pentru a evolua rapid profesional. Le sunt recunoscătoare pentru răbdarea lor, pentru deschiderea față de ideile mele și încrederea pe care mi-au acordat-o de-a lungul anilor. Nu cred că puteam nimeri într-o echipă mai compatibilă cu personalitatea mea decât echipa în care am evoluat până acum”, nuanțează Cristina.

De altfel, ea este de părere că, în evoluția unui profesionist, echipa în care este integrat are un rol semnificativ. „Doar un mediu de lucru sănătos poate susține performanța într-o organizație. În plus, ar fi contraproductiv să avem așteptarea ca meseria să fie furată, așa încât firma noastră a pus bazele mai multor proceduri de formare și instruire profesională, prin care erudiția colegilor cu mai multă experiență este transmisă sistematic celor mai tineri, încă din programele de vară dedicate studenților din anul III de la Facultatea de Drept. De altfel, această abordare este aliniată la valorile firmei noastre, la care ne raportăm în tot ceea ce facem”, mai spune avocatul, în interviul acordat publicației noastre.

Regulile de promovare în ierarhia Filip & Company sunt transparente și cunoscute de toți membrii organizației. Atâta vreme cât fiecare avocat este dedicat muncii lui, îi respectă pe ceilalți colegi și tratează proiectele cu seriozitate, rezultatele și promovările apar în mod natural în cadrul firmei. Cristina Tudoran subliniază că sistemul acesta de recompensare a performanței este unul dintre cele mai importante puncte forte ale apartenenței la echipa Filip & Company.

Filip & Company este, fără doar și poate, locul potrivit pentru dezvoltare profesională la nivel înalt. Cei tineri au acces la educație continuă prin intermediul trainingurilor, know-how-ului și resurselor juridice asigurate constant, iar cei care și-au început deja cariera își pot dezvolta aici rapid și armonios atuurile profesionale, mai ales din amploarea proiectelor pe care le gestionăm. Ce ne distinge însă cu adevărat este mediul de lucru relaxat, buna dispoziție din cadrul echipei și calitatea relațiilor interumane”, menționează Cristina.



O
piniile unor profesioniști care ocupă poziții de top în departamentele juridice ale unor companii importante, pe platforma www.in-houselegal.ro. Urmărește temele dezvoltate de avocați sau membri ai comunității In-houseLegal și propune subiecte.



Își împarte munca între consultanță și litigii


Activitatea de zi cu zi a Cristinei este împărțită între zona de consultanță și cea de litigii.

Pe parcursul traseului său profesional, avocatul a avut momente în care a lucrat exclusiv în litigii, dar atunci a simțit că îi lipsesc provocările aferente laturii de consultanță, respectiv nevoia constantă de a acoperi toate riscurile imaginabile față de o anumită problemă juridică, de a privi probleme vechi din unghiuri noi, de a fi creativ în soluții și deschis față de specificul business-ului fiecărui client. „În schimb, în partea litigioasă mandatele apar atunci când riscurile s-au materializat deja într-o anumită formă. Nu aș putea renunța însă nici la partea de litigii, întrucât minutele acelea petrecute în fața judecătorului sunt unice în activitatea profesională, implicând agilitate, prezență de spirit, strategic thinking on the spot, dar și, nu de puține ori, calm și stăpânire de sine în gestionarea relației cu adversarul”, precizează Cristina.

Și după promovarea în poziția de Counsel al firmei Filip & Company, avocatul se implică în continuare cu drag în partea de execuție a proiectelor, nu numai în setarea strategiei sau structurării asistenței necesare din partea casei de avocatură. De asemenea, gestionează relațiile de business și, împreună cu echipa, urmărește să asigure calitatea și consecvența performanței în cadrul proiectelor pe care le lucrează pentru clienți. Mai mult, din rolul de Counsel și-a propus să pună și mai mare accent pe creșterea talentelor în cadrul echipei și a dezvoltării autonomiei colegilor mai tineri.

În ceea ce privește tipul proiectelor în care s-a implicat în ultima perioadă, Cristina amintește că la începutul pandemiei, în martie 2020, clienții firmei s-au confruntat cu un val de provocări tipice instituirii stării de urgență, implementării telemuncii și dificultăților financiare aduse de restricțiile instituite de autorități. „Dintre cele mai interesante mandate primite ulterior reluării activității au fost asistarea imediată a unor companii de top din domeniul medical în procesul de integrare a structurilor organizaționale imediat ulterior achiziției efectuate la nivel de grup, astfel încât să fie respectate rigorile TUPE privind protecția drepturilor angajaților; reprezentarea unei companii internaționale de consultanță de business în disputa deschisă de un fost partener ce urmărea o reinterpretare a tranzacției încheiate între părți, prin care fuseseră stinse pretențiile acestuia pentru recalificarea raporturilor sau a daunelor pretinse; sau un arbitraj internațional în care am asistat un client important în disputa inițiată de cumpărătorul filialei sale din alt stat, ca urmare a apariției unor decizii fiscale emise de fiscul local, ulterior încheierii tranzacției”, completează avocatul.

Cristina Tudoran este unul dintre cei patru counsels din echipa de avocați Filip & Company, care include 70 de membri. Ea este specializată în soluționarea disputelor și dreptul muncii.

Din perspectiva dreptului muncii, experiența Cristinei include asistarea clienților în restructurări complexe, efectele TUPE în tranzacții și integrările ulterioare, litigii cu sindicatele și negocieri sensibile cu managementul de top.

Din perspectiva soluționarii disputelor, activitatea Cristinei se desfășoară cu precădere în litigii care privesc soluționarea conflictelor de muncă, contencios administrativ și fiscal, protecția consumatorilor și dreptul construcțiilor. De asemenea, Cristina are o experiență relevantă în asistarea și reprezentarea clienților în arbitraje internaționale.

Activitatea complexă pe care o desfășoară zi de zi o poziționează printre cei mai de succes avocați ai momentului, fapt confirmat și de presa internațională care invocă periodic succesul muncii derulate de expertul Filip & Company.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 588 / 1678
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...