ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Aproximativ 15.000 de magazine online, funcţionale în România în 2018, dublu faţă de anul anterior

10 Iunie 2019   |   AGERPRES

În acest context, specialiştii în marketing online menţionează că, în funcţie de volumul de investiţii în campanii de vânzări în mediul online, la nivelul întregii pieţe, cele mai active domenii sunt: Electro-IT&C, Fashion&Beauty, Travel, Home&Deco, Cărţi, Cadouri&Flori, Auto&Moto.

 
 
Numărul magazine online a ajuns în România la aproximativ 15.000, în 2018, dublu faţă de anul precedent, când se înregistrau 7.000 astfel de afaceri, relevă o cercetare de specialitate, dată publicităţii luni.

În acest context, specialiştii în marketing online menţionează că, în funcţie de volumul de investiţii în campanii de vânzări în mediul online, la nivelul întregii pieţe, cele mai active domenii sunt: Electro-IT&C, Fashion&Beauty, Travel, Home&Deco, Cărţi, Cadouri&Flori, Auto&Moto.

"Multe startup-uri încep prin a investi 1.000 euro/lună în Digital Marketing, iar scalarea se face pe baza rezultatelor obţinute şi a dezvoltării companiei. Companiile de nivel mediu au bugete de marketing online de 5.000 - 10.000 euro/lună. Business-urile mari investesc constant bugete mai mari de 10.000 euro/lună. O abordare des întâlnită în rândul magazinelor online este punerea la dispoziţie a unui "buget nelimitat", cu condiţia ca acesta să se încadreze în parametrii optimi ai unui KPI stabilit iniţial. Astfel, au fost luni în care s-a depăşit pragul de 100.000 euro investiţi în campanii de online marketing. Companiile ce ţintesc volume mari de vânzări investesc pe măsura aşteptărilor. Fără investiţii în promovare nu poţi menţine nivelul ridicat al vânzărilor', susţine George Răşchitor, director general si co-fondator al Sinaps, agenţie de marketing online.


Potrivit sursei citate, în ceea ce priveşte preferinţele companiilor ce apelează la marketing online, campaniile Pay-Per-Click (PPC) sunt cele mai solicitate.

De asemenea, referitor la distribuţia eforturilor, magazinele online nou lansate încearcă să atragă atenţia asupra lor, întrucât majoritatea cumpărătorilor români preferă magazinele cunoscute, ce vin cu avantaje, precum: preţuri mici, termeni de livrare scurţi şi politici de retur bine puse la punct. În acest fel, retailerii mici încearcă să-şi promoveze ofertele, produsele, avantajele oferite de către aceştia.

Conform studiului, la nivel de piaţă, retailul este sectorul din care vin cei mai mulţi clienţi pentru serviciile de marketing online, fapt ce influenţează puternic evoluţia pieţei locale. Numai anul trecut, numărul de magazine online a crescut spectaculos, de la 7.000 de magazine în 2017, la aproximativ 15.000.

Înfiinţată în anul 2013, Sinaps face parte din topul celor mai importante agenţii de marketing online din România, fiind prima agenţie parteneră Google Ads din Iaşi şi singura Premier Partner din această regiune.

În 2018, cifra de afaceri a agenţiei a crescut la 1,3 milioane lei, iar obiectivul pentru 2019 este de a atinge o cifră de afaceri de 2,4 milioane lei, în creştere cu aproape 85%.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 61 / 10122
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu românca nominalizată la titlul de “Cel mai bun Avocat al Anului 2019” în Connecticut | Dana Bucin, partener al firmei americane Murtha Cullina LLP și consulul onorific al României: Mă bucur să asist antreprenori, investitori și oameni de afaceri din România care vor să acceseze piața SUA
LegiTeam: Job Opportunity | CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang LLP SCP – Business Development and Marketing Manager
Ministerul Finanțelor caută avocați pentru arbitraje investiționale internaționale UNCITRAL. Ofertele, așteptate până la sfârșitul lunii
LegiTeam: Reff & Associates is looking for Experienced Lawyer | Competition
LegiTeam: Reff & Associates is looking for Experienced Lawyer | Employment
Victorie importantă pentru Electrica, reprezentată de RTPR Allen & Overy şi Schoenherr într-un litigiu cu Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie
Hotărâre definitivă obținută de NICULEASA LAW FIRM în fața ÎCCJ cu privire la condițiile instituirii măsurilor asigurătorii în procedura fiscală
LegiTeam: NNDKP is recruiting lawyer with experience in Intellectual Property
LegiTeam: Wolf Theiss is looking for highly motivated lawyers - Banking & Finance | Competition | Corporate M&A | Employment
Proiectele de suflet ale avocaților | PNSA a clarificat situația juridică a Casei Enescu. Procesul de renovare poate fi finalizat, iar imobilul - inclus în proiecte culturale ambițioase
LegiTeam: NNDKP is recruiting lawyers with experience in Real Estate
LegiTeam: Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen is recruiting lawyer | Banking & Finance
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...