ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Aproximativ 50% dintre români se aşteaptă ca economia României să revină la normal după cel puţin un an (studiu)

06 Aprilie 2020   |   AGERPRES

Studiul prezintă impactul pe care criza pandemică COVID-19 îl are şi îl va avea asupra consumatorilor din România.

 
 
Aproximativ jumătate dintre românii intervievaţi se aşteaptă ca economia României să revină la normal după un an de la încheierea stării de urgenţă, iar după această perioadă mai mult de două treimi (69%) îşi doresc să meargă la mare sau la munte, arată un studiu realizat de agenţia de comunicare cu ADN digital, Republika.

Potrivit sursei citate, 28% dintre românii intervievaţi doresc să meargă la concerte sau festivaluri, iar alte 28% în vacanţe, în afara ţării.

Studiul prezintă impactul pe care criza pandemică COVID-19 îl are şi îl va avea asupra consumatorilor din România. Totodată, arată schimbarea anumitor obiceiuri de consum ale românilor, precum şi adaptarea acestora după terminarea stării de urgenţă, pentru a ajuta brandurile să răspundă corespunzător contextului global, cu măsuri locale.


"La 54% dintre români au intervenit schimbări în ceea ce priveşte locul de muncă. Cele mai mari schimbări sunt legate de faptul că lucrează de acasă (34,8%) şi că li s-a redus programul de muncă - 23,9%, iar 14,3% erau deja în şomaj tehnic la finalul lunii martie", se menţionează în comunicat.

Potrivit studiului, în contextul pandemic Covid-19, aproape 94% din români nu ies deloc din casă sau o fac mult mai rar. "Aproape 30% din cei intervievaţi au declarat că îi ajută să facă cumpărături online pentru a avea o dispoziţie mai bună, pe 68% îi ajută filmele şi aproape 50% din români au găsit dulciurile, snacks-urile şi cafeaua ca soluţie potrivită în această perioadă", mai arată studiul.

Aproape două treimi (60%) din românii intervievaţi au declarat că vor susţine mult mai mult în viitor producătorii locali de alimente, iar 30% susţin că vor cumpăra mai mult online în viitor produse de igienă şi îngrijire personală, cât şi pentru curăţenie.

"Companiile trebuie să ţină pasul mai mult ca oricând cu tot ce se întâmplă, iar brandurile se adaptează din mers pentru a-şi menţine sau a-şi consolida relaţia cu publicul ţintă. Întoarcerea la "noul normal" (perioada de după încheierea stării de urgenţă) va însemna pentru multe branduri o cursă nebună pentru recuperarea volumelor pierdute în aceste luni. Cei care vor şti cum să răspundă nevoilor şi dorinţelor românilor, care vor avea deja direcţii clare de acţiune şi de comunicare vor fi avantajaţi în această cursă", a declarat Ştefania Kadima, managing partner Republika.

Sondajul omnibus a fost realizat în perioada 26 - 31 martie pe un eşantion de 1.000 de români din toată ţara, cu vârste între 18 şi 65 ani, şi prezintă impactul contextului actual asupra acestora, schimbările de comportament de consum, dar şi ceea ce românii îşi doresc în perioada imediat următoare după terminarea stării de urgenţă. Marja de eroare a studiului este de 3%, cu un procentaj de încredere de 95%.

Republika este agenţia de comunicare cu ADN digital, iar în cei 12 ani de activitate a lucrat pentru companii mari şi medii, în campanii naţionale şi internaţionale. Republika a dezvoltat peste 500 de campanii integrate & digitale, peste 7000 de site-uri şi 300 de aplicaţii digitale.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 14847 / 16793
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...