ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CCIB şi Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii vor colabora pentru dezvoltarea mediului de afaceri

21 Iulie 2021   |   Agerpres

În urma iniţiativei, cele două instituţii vor coopera în vederea organizării de conferinţe ştiinţifice, simpozioane şi alte manifestări ştiinţifice în domeniul relaţiilor social-economice internaţionale, cu participare naţională şi internaţională.

 
 
Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCIB) şi Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii (ICCV) au semnat un protocol de colaborare în urma căruia companiile membre ale CCIB vor beneficia de studii şi de analize sociologice profesioniste, care pot ajuta la dezvoltarea afacerilor, potrivit unui comunicat remis miercuri de organizaţie.
 
În urma iniţiativei, cele două instituţii vor coopera în vederea organizării de conferinţe ştiinţifice, simpozioane şi alte manifestări ştiinţifice în domeniul relaţiilor social-economice internaţionale, cu participare naţională şi internaţională.
 
De asemenea, CCIB şi ICCV au în vedere editarea şi publicarea de lucrări, reviste şi alte materiale de informare, realizarea în colaborare a unor programe prioritare de cercetare şi cooperare ştiinţifică, precum şi oferirea reciprocă de expertiză în domeniile de interes.
 
Preşedintele CCIB, Iuliu Stocklosa, a subliniat că rolul Camerei de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti este de a aduce plusvaloare oamenilor de afaceri.
 
"Rolul nostru este de a aduce plusvaloare oamenilor de afaceri. Datorită acestui parteneriat, companiile membre ale CCIB vor beneficia de studii şi analize sociologice profesioniste, care pot contribui la luarea unor decizii fundamentate pentru dezvoltarea sustenabilă a unei afaceri", a afirmat preşedintele CCIB.
 
De asemenea, Stocklosa a subliniat implicarea CCIB în dezvoltarea Capitalei, punctând preocuparea pentru asigurarea de forţă de muncă de bună calitate, în concordanţă cu solicitările pieţei, pregătită inclusiv în sistem dual.
 
La rândul său, preşedintele ICCV, Cătălin Zamfir, a apreciat că Bucureştiul are nevoie de o reevaluare pe componentele demografică şi economică.
 
"Este necesară o reevaluare a stării Bucureştiului, pe componentele demografică şi economică şi din punct de vedere al perspectivelor, cu scopul de a creşte conştiinţa de sine a instituţiilor care conduc Capitala", a menţionat Zamfir.
 
În opinia preşedintelui ICCV, pentru o dezvoltare sustenabilă, viziunea socială este foarte importantă, atât pentru oamenii de afaceri, cât şi pentru forurile decizionale.
 
Liderii CCIB şi ICCV şi-au exprimat convingerea că, printr-o bună conlucrare, prevederile documentului vor fi rapid puse în aplicare.
 
Semnarea protocolului de colaborare între CCIB şi ICCV a avut loc la sediul Camerei de Comerţ si Industrie a Municipiului Bucureşti. Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii face parte din reţeaua de cercetare a Academiei Române şi este membru al Institutului Naţional de Cercetări Economice "Costin C. Kiriţescu".
 
Protocolul de colaborare a fost semnat de preşedintele CCIB, Iuliu Stocklosa, şi de directorul ICCV, Cătălin Zamfir, în prezenţa vicepreşedintelui CCIB, Cosmin Marina, şi a cercetătorului ştiinţific ICCV Daniel Niţoi.
 
Semnarea protocolului de colaborare cu ICCV se înscrie în sfera preocupărilor constante ale CCIB de a contribui la susţinerea şi îmbunătăţirea calităţii mediului de afaceri, se menţionează în comunicatul Camerei.
 
Cu o tradiţie de peste 150 de ani în reprezentarea mediului de afaceri şi în derularea de parteneriate cu autorităţile, CCIB se bucură şi de o largă recunoaştere în ţară şi străinătate. CCIB conlucrează cu peste 100 de organizaţii similare de pe toate continentele şi, pe plan intern, cu mai mult de 40 de organizaţii profesionale, patronale, instituţii ale mediului academic şi reprezentanţi ai comunităţii de afaceri.
 
CCIB oferă membrilor săi, dar şi comunităţii de afaceri bucureştene, o gamă largă de servicii: înfiinţări de firme, sucursale, filiale; servicii personalizate de promovare a produselor şi serviciilor, inclusiv prin intermediul reprezentanţelor sale din străinătate; eliberare de certificate de origine sau atestând situaţia de forţă majoră; organizare de evenimente; servicii de arbitraj şi mediere.
 
Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii este cea mai importantă instituţie de cercetare ştiinţifică dedicată calităţii vieţii şi politicilor sociale din România, cu o tradiţie de peste 30 de ani în domeniu. Institutul desfăşoară activitate ştiinţifică în ariile de cercetare majore ale calităţii vieţii şi politicilor sociale şi în domeniile de cercetare conexe: sănătate, educaţie, ocupare, locuire, viaţa de familie, standard de viaţă, sărăcie, servicii publice, dezvoltare socială, economie socială, fiind preocupat de analiza tranziţiei şi, în general, a schimbării societăţii româneşti pe termen lung.
 
Producţia ştiinţifică a institutului include peste 200 de cărţi şi culegeri de studii publicate în România şi în edituri internaţionale, precum şi aproximativ 1000 de articole ştiinţifice, o parte fiind publicate în reviste ştiinţifice cu impact. La acestea se adaugă o serie de rapoarte sociale elaborate pentru a fi utilizate în folosul public şi al partenerilor din sectorul guvernamental şi neguvernamental. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10755 / 16760
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...