ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Circa 50% dintre ONG-urile din România se promovează online;81,58% nu au aplicat vreodată pentru finanţare (studiu)

13 Iulie 2015   |   Ioana Duta

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

 
 
Aproape jumătate dintre ONG-urile din România se promovează în mediul online, în timp ce aproape 82% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru finanţare, reiese din studiul "Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?", dat publicităţii luni.

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

Potrivit proiectului, se are în vedere construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu deţin website de prezentare, "deşi acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanţare'.


"Totodată, prin aderarea la proiectul 'Web-ONG', se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizaţiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google', notează sursa citată.

În primul trimestru al anului, conceptul "Web-ONG" s-a bucurat de un succes notabil în România, iar Asociaţia "Europa Digitală" a devenit primul ONG partener certificat Google din ţara noastră, având în echipă cinci specialişti Google Certificaţi, coordonaţi de preşedintele Remus Lucuş, de asemenea specialist Google certificat.

Studiul întocmit de iVox.ro arată că puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare destinată ONG-urilor, majoritatea motivând lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare.

Cercetarea a fost realizată în perioada 1 - 31 martie 2015, pe un eşantion format din 7.713 persoane.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5686 / 9587
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum văd partenerii Noerr evoluția firmei în perioada următoare. Prof. dr. Jörg K Menzer, Head CEE Offices, Noerr: În 2019 vom mări și echipele, dar și baza de clienți. În ciuda ultimelor schimbări juridice din Ungaria, România și Polonia – pe alocuri foarte controversate – am remarcat că există în continuare interes pentru fuziuni, achiziții și investiții noi în regiune
KPMG Legal – Toncescu Mihai Olteanu SPRL a câștigat definitiv anularea taxelor vamale, antidumping și TVA impuse de autoritățile vamale la importurile produselor din afara spațiului UE pentru unul dintre cei mai importanți producători de piese pentru industria automotive
Cei mai buni avocați de fuziuni și achiziții din România. Clasamentul Chambers Global 2019
La un an de la înființarea departamentului de drept penal, CLO își mărește echipa de „white collar crime”. Departamentul numără, la început de an, 6 avocați specializați
Chambers Global 2019: Șapte firme locale domină ariile de practică analizate în România
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2019. NNDKP, lider pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat, TZA și ZRP
Suciu Popa a asistat Central Bottling Company Ltd. în preluarea Muller România | Tzafrir Granat, CEO Muller Dairy Romania: Echipa Suciu Popa implicată în proiect ne-a impresionat. Vom continuam colaborarea, pe masură ce business-ul nostru se dezvoltă
Premiile Client Choice 2019: Ion Dragne intră în topul preferințelor clienților, Schoenherr are doi avocați în lista pe care sunt înscrise 6 nume pentru România
PeliFilip a asistat Digi Communications N.V. și RCS & RDS S.A. cu privire la emisiunea unor obligațiuni în valoare de 200 mil. €
România participă la cel mai mare hackathon pe teme juridice din lume: GLOBAL LEGAL HACKATHON ROMANIA (22-24 februarie 2019)
Taxa pe active bancare, aprobarea unui pachet de legi restrictive pentru finanțare și înăsprirea considerabilă a regimului sancționator în cazul legislației protecției consumatorilor, vor impacta serios domeniul financiar-bancar. Amenințările, punctate și explicate de avocați de top și specialiști din interiorul instituțiilor de credit
Prudență, cuvântul de ordine în bănci. Se discută strategii prin raportare la noul context, iar acționarii băncilor cer explicații conducerilor executive. Și clienții împrumutați sunt preocupați de efectul noilor taxe
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...