ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Circa 50% dintre ONG-urile din România se promovează online;81,58% nu au aplicat vreodată pentru finanţare (studiu)

13 Iulie 2015   |   Ioana Duta

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

 
 
Aproape jumătate dintre ONG-urile din România se promovează în mediul online, în timp ce aproape 82% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru finanţare, reiese din studiul "Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?", dat publicităţii luni.

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

Potrivit proiectului, se are în vedere construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu deţin website de prezentare, "deşi acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanţare'.


"Totodată, prin aderarea la proiectul 'Web-ONG', se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizaţiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google', notează sursa citată.

În primul trimestru al anului, conceptul "Web-ONG" s-a bucurat de un succes notabil în România, iar Asociaţia "Europa Digitală" a devenit primul ONG partener certificat Google din ţara noastră, având în echipă cinci specialişti Google Certificaţi, coordonaţi de preşedintele Remus Lucuş, de asemenea specialist Google certificat.

Studiul întocmit de iVox.ro arată că puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare destinată ONG-urilor, majoritatea motivând lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare.

Cercetarea a fost realizată în perioada 1 - 31 martie 2015, pe un eşantion format din 7.713 persoane.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6737 / 10638
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Meet The Team | CMS România: Future Facing Finance
Banca libaneză CFH cumpără clădirea de birouri Day Tower de la dezvoltatorul grec Day Group. Stratulat Albulescu a asistat cumpărătorul, grecii au lucrat cu NNDKP
”WPC Expert Workshop Bucharest 2019”, la Mușat & Asociații | Iulian Popescu, Partener: Am reușit să strângem alături unele dintre cele mai puternice voci din industria petrolului și a gazelor din România și din străinătate
Stratulat Albulescu, avocații cumpărătorului în tranzacția prin care Adrian Sârbu a vândut mai multe publicații. Partenerul Ana Kusak a coordonat proiectul
NNDKP a asistat Allianz Real Estate și VGP într-o finanțare de 34 milioane de euro
LegiTeam: Clifford Chance Badea is looking for junior|middle level associates (Corporate M&A and Real Estate, Bucharest)
Firma de avocați Suciu Popa a câștigat pentru Enel ultimul arbitraj cu statul român | Pretenții de 130 mil. €, respinse de ICC Paris. Luminița Popa a coordonat apărarea grupului italian
Investitorii se uită mai degrabă spre potențialul de creștere și la sinergiile pe care le pot atinge printr-o achiziție, decât pe cifrelele ”țintelor”. Despre tranzacții, industrii cu potențial și provocările din era inteligenței artificiale, într-o discuție cu Monica Stătescu, Counsel Filip & Company
Clasamentul MergerMarket după primele 9 luni | Piața europeană de fuziuni și achiziții este într-o continuă scădere. DLA Piper și CMS, printre primele în clasamentul global, în Europa și în CEE
CMS se implică în susținerea dezvoltării start-up-urilor de tehnologie | Ce proiecte pot intra în programul equIP, premiat de Financial Times, care sunt criteriile de selecție și ce avantaje au, într-un interviu cu Horea Popescu, partener CMS România și coordonatorul programului în Europa Centrală și de Est
KPMG Legal România - dezvoltare strategică în aria serviciilor de consultanță în Tehnologie, IP și Protecția datelor prin preluarea casei de avocatură Fernbach & Partners
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...