ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Circa 50% dintre ONG-urile din România se promovează online;81,58% nu au aplicat vreodată pentru finanţare (studiu)

13 Iulie 2015   |   Ioana Duta

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

 
 
Aproape jumătate dintre ONG-urile din România se promovează în mediul online, în timp ce aproape 82% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru finanţare, reiese din studiul "Cât de prezente sunt ONG-urile printre români?", dat publicităţii luni.

În acest context, Asociaţia "Europa Digitală" anunţă continuarea proiectului naţional "WEB-ONG", demarat în luna ianuarie 2015, în România, prin care şi-a propus să dezvolte capacităţile de promovare a ONG-urilor, implicit să crească încrederea românilor în organizaţiile neguvernamentale.

Potrivit proiectului, se are în vedere construirea paginilor web pentru cele aproximativ 30% dintre ONG-urile care nu deţin website de prezentare, "deşi acest lucru este obligatoriu atunci când acestea aplică la orice tip de finanţare'.


"Totodată, prin aderarea la proiectul 'Web-ONG', se facilitează accesul ONG-urilor la diverse granturi internaţionale, printre care şi Google Ad Grants for nonprofits, care oferă organizaţiilor o sponsorizare lunară de 10.000 de dolari, pe care o pot folosi pentru publicitatea online în motorul de căutare Google', notează sursa citată.

În primul trimestru al anului, conceptul "Web-ONG" s-a bucurat de un succes notabil în România, iar Asociaţia "Europa Digitală" a devenit primul ONG partener certificat Google din ţara noastră, având în echipă cinci specialişti Google Certificaţi, coordonaţi de preşedintele Remus Lucuş, de asemenea specialist Google certificat.

Studiul întocmit de iVox.ro arată că puţin peste 50% dintre ONG-urile româneşti aleg să se promoveze online, iar 81,58% dintre acestea nu au aplicat niciodată pentru o finanţare destinată ONG-urilor, majoritatea motivând lipsa de resurse şi lipsa de cunoaştere cu privire la modalităţilor de aplicare.

Cercetarea a fost realizată în perioada 1 - 31 martie 2015, pe un eşantion format din 7.713 persoane.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4949 / 8850
 

Ascunde Reclama
 
 
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...