ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Clinicile ar trebui să investească minimum 600 de euro pe lună pentru publicitate pe Google (analiză)

14 Aprilie 2016   |   Ioana Duta

Banii alocaţi publicităţii necesare pe motorul de căutare Google, cel mai popular în România, asigură o vizibilitate cât mai mare. Spre deosebire de alte domenii, costurile de publicitate (per click) de căutare pe Google despre segmentul medical este de două-trei ori mai mare decât cel din alte industrii, cum ar fi fashion sau electroIT.

 
 
Numeroase servicii medicale au un potenţial foarte mare de a atrage clienţi noi, de la clinici stomatologice sau maternităţi private şi până la operaţii estetice, iar clinicile ar trebui să ia în calcul o investiţie minimă de 600 de euro pe lună pentru publicitate pe motorul de căutare Google, potrivit unei analize a agenţiei de marketing online Today's.

Banii alocaţi publicităţii necesare pe motorul de căutare Google, cel mai popular în România, asigură o vizibilitate cât mai mare. Spre deosebire de alte domenii, costurile de publicitate (per click) de căutare pe Google despre segmentul medical este de două-trei ori mai mare decât cel din alte industrii, cum ar fi fashion sau electroIT. Mai mult, trebuie ţinut cont că interesul celor care fac research online pentru astfel de servicii este mai mare în situaţii urgente. Astfel, timpul petrecut pe Google poate fi doar de o zi sau se poate reduce la o singură căutare, atunci când cererea e specifică.


'În ceea ce priveşte targetarea, cei mai căutaţi termeni de români pe Google sunt cei generali ('clinici private', 'clinici private oras', 'spital privat', 'spital particular', 'analize medicale'), specifici în funcţie de analizele dorite ('unde pot face EKG', 'unde pot face radiografie dentară') sau despre afecţiuni pentru care doresc tratament ('dureri de coloană', 'dureri în piept', 'dureri de inimă', 'obezitate'). Mai mult, stomatologia este un domeniu despre care românii caută deseori informaţii, cele mai multe fiind de tipul 'implant dentar', 'cabinet stomatologic', 'aparat dentar', 'albirea dinţilor', 'proteză dentară' sau 'stomatologie copii'', menţionează Today's.

În ultimul an s-a observat o creştere de 20-30% în ceea ce priveşte căutările efectuate pe dispozitivele mobile pentru a obţine informaţii despre un anumit spital privat, spre exemplu. Cele mai accesate portaluri de românii care caută sfaturi medicale au, potrivit estimărilor Google, chiar şi cu 20% mai mult trafic prin mobile decât de pe desktop.

Un studiu realizat de Google în privinţa populaţiei din România indică o legătură între informarea prin Internet şi achiziţia serviciilor medicale, iar mai mult de jumătate din respondenţi au menţionat că, înainte de a lua o decizie în acest sens, caută detalii online. Acelaşi studiu a relevat cele mai importante informaţii pe care oamenii le caută şi le iau în calcul în decizia de achiziţie a serviciilor medicale. Topul este constituit din preţ, programul de lucru, zona în care se situează şi recenziile altor persoane.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5656 / 10763
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
In-House Legal - Cei mai puternici General Counsels din corporațiile locale, listați de Legal 500. Cine sunt cei 19 români din GC Powerlist: Central and Eastern Europe 2019
LegiTeam - Alătura-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Data Protection specialist lawyers
Munca avocaților ZRVP axați de practica de Dreptul muncii s-a rafinat. Cătălin Micu, Partener: Farmecul sau provocarea fiecărui proiect constă nu în urmărirea unei proceduri de lucru, ci în identificarea acelor procese de “redesenare” a business-ului clientului care să conducă la atingerea țintelor
Ciprian Timofte, Managing Associate la Țuca Zbârcea & Asociații, premiat de Euromoney cu distincția Rising Star Romania: Am simţit vibraţia şi energia noii generaţii de avocaţi, deja adevăraţi lideri ai profesiei şi, fără îndoială, “tomorrow makers” pe zona asistenței juridice
Cum lucrează avocații KPMG Legal specializați în Dreptul Muncii | Cele mai multe mandate vin de la companii multinaționale, iar proiectele acoperă o gamă largă de procese de reorganizare a structurilor interne ale clienților. Asistență într-un proces complex de restructurare, cu peste 1000 de concedieri
Echipa de Concurență de la Suciu Popa a asistat un client din energie în legătură cu o plângere la Consiliul Concurenței, determinând modificarea legislației în domeniu. Cum lucrează avocații din această practică și în ce proiecte sunt implicați
The Rohatyn Group investește în Amethyst Radiotherapy și preia controlul rețelei care are două centre de tratare a cancerului în România | Stratulat Albulescu a asistat fondul american, TZA a acordat consultanță rețelei. Ce avocați au coordonat echipele
Victorie obținută de Niculeasa Law Firm într-un dosar ce privea o creanță fiscală de aproximativ 25 mil. € | O nouă perspectivă juridică asupra raportului dintre penal și fiscal
Reff & Asociații își extinde echipa dedicată serviciilor financiar-bancare prin recrutarea Patriciei Enache
Alexandru Olănescu, asistent universitar doctorand, Univ. „Nicolae Titulescu”: În ultimii aproape 30 de ani am observat o degradare din ce în ce mai accentuată în domeniul eduațional. Învățamântul ar trebui restructurat încă din primii ani de școală
Mandate multe și variate cu componentă de Dreptul mediului în activitatea avocaților Suciu Popa. Cleopatra Leahu, Partener: În ultimul an ne-am implicat în trei proiecte semnificative, nu numai din perspectiva valorii investițiilor de mediu pe care le implică, ci și a gradului ridicat de complexitate tehnică și juridică și a caracterului de noutate pentru piața din România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...