ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Comerţul conversaţional va creşte exponenţial în următorii ani (studiu)

11 Iunie 2018   |   Ioana Duta

În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

 
 
Consumatorii pun cel mai mare preţ pe comoditate, iar comerţul conversaţional, care utilizează asistenţii pentru mesaje de tip voce şi text, va creşte exponenţial în următorii ani, potrivit studiului 'Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice', lansat de Mastercard pe 4 iunie.


În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

Atunci când fac comerţ conversaţional, consumatorii interacţionează cu reprezentanţi ai serviciului pentru clienţi, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele, în aşa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere şi de livrare şi să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienţi.


Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii ştiu de existenţa asistenţilor pentru mesaje de tip voce şi de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziţie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăţi şi 7% au folosit servicii bancare.

Pe de altă parte, mulţi consumatori nu se simt confortabil să foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacţiile online.

'Dezvoltarea rapidă şi inovaţia adusă tehnologiei vocale au un potenţial real de a schimba modul în care trăim şi de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experienţe mai rapide, mai uşoare şi mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienţă sigură şi de încredere, care oferă beneficii tangibile', a declarat Ann Cairns, Vice Chairman Mastercard.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 298 / 8859
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Reff & Associates - Associate | Corporate and M&A
    Reff & Associates - Senior Lawyer Banking & Finance
    Cele mai importante modificări normative de care companiile ar trebui să țină cont într-o procedură de achiziții publice, explicate de avocații Clifford Chance Badea. Proiectele firmei în această arie de practică
    NNDKP și Wolf Theiss, în finanțarea de 46 mil. E obținută de Globalworth de la BCR. Banii vor merge în dezvoltarea Renault Bucharest Connected
    Schoenherr, EY Romania și Maravela|Asociații, în tranzacția prin care belgienii de la United Petfood preiau activitățile de producție și distribuție ale liderului local în producția de hrană uscată pentru animale
    Reff & Associates - Senior Associate | Corporate and M&A
    Avocații Suciu Popa spun că un program de conformare poate fi o oportunitate de prevenție și reducere a expunerii. Ghidul de conformare elaborat de Consiliul Concurenței reprezintă un punct de start pentru firmele care doresc să devină responsabile în acest domeniu
    LegiTeam: Bohâlțeanu & Asociații recrutează avocați stagiari
    Consiliul Concurenței folosește în investigații ‘procedura forensic’, o metodă de verificare demnă de FBI. Noile tendințe din această practică, analizate de Manuela Guia, Partener D&B David și Baias, unul dintre cei mai buni avocați de concurență de pe piața locală (partea I)
    Cum lucrează echipa de concurență de la D&B David și Baias. O discuție cu Manuela Guia (Partener) despre “shadowing”, “fishing expeditions” și strategii de apărare (partea a II-a)
    LegiTeam: Voicu & Filipescu is looking for lawyers
    LegiTeam: Wolf Theiss is looking for lawyers
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...