ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Comerţul conversaţional va creşte exponenţial în următorii ani (studiu)

11 Iunie 2018   |   Ioana Duta

În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

 
 
Consumatorii pun cel mai mare preţ pe comoditate, iar comerţul conversaţional, care utilizează asistenţii pentru mesaje de tip voce şi text, va creşte exponenţial în următorii ani, potrivit studiului 'Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice', lansat de Mastercard pe 4 iunie.


În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

Atunci când fac comerţ conversaţional, consumatorii interacţionează cu reprezentanţi ai serviciului pentru clienţi, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele, în aşa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere şi de livrare şi să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienţi.


Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii ştiu de existenţa asistenţilor pentru mesaje de tip voce şi de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziţie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăţi şi 7% au folosit servicii bancare.

Pe de altă parte, mulţi consumatori nu se simt confortabil să foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacţiile online.

'Dezvoltarea rapidă şi inovaţia adusă tehnologiei vocale au un potenţial real de a schimba modul în care trăim şi de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experienţe mai rapide, mai uşoare şi mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienţă sigură şi de încredere, care oferă beneficii tangibile', a declarat Ann Cairns, Vice Chairman Mastercard.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 62 / 8623
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: VASS Lawyers recruteaza avocat stagiar
    LegiTeam: Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
    RTPR Allen & Overy, alături de Mitiska REIM la o nouă achiziție în România. ‘Expertiza semnificativă a echipei de avocați în tranzacții de M&A și real estate ne-a oferit siguranța fiecărui pas’, spun cumpărătorii
    Florian Nițu, Managing Partner PNSA: Pe piață a apărut nouă categorie de ‘antemergători’, cvasi-instituționali, cei care pregătesc terenul pentru marii investitori, fiecare din domeniile sănătate-farma, telecom-IT, energie sau imobiliare putând genera volume de tranzacții de peste 1 miliard de euro. Firmele de avocați lucrează uneori în condiții de dumping absolut de nejustificat și de neînțeles
    Echipa de litigii MUȘAT & ASOCIAȚII obţine menținerea clasării ca monument istoric a Casei Memoriale „Vasile Alecsandri” din Bacău
    Hațegan Attorneys obține o hotărâre definitivă referitoare la impozitarea parcurilor fotovoltaice. Componentele cu valoare ridicată nu sunt considerate construcții
    Immofinanz vinde către Speedwell două terenuri în nordul Bucureştiului. Ce avocați de la PNSA și TZA au coordonat echipele
    AkzoNobel a bătut palma cu Oresa Ventures pentru achiziția Fabryo Corporation. Avocații Popovici Nițu Stoica & Asociații au fost alături de fond, Schoenherr a asistat cumpăratorul
    Mușat & Asociații: Numărul de mandate în domeniul protecției datelor cu caracter personal s-a dublat față de anul precedent
    Penaliștii de la Mareș|Danilescu|Mareș în asociere cu Dan Lupașcu au obținut sesizarea CCR în ”Dosarul Gala Bute”, în care îl apără pe Rudel Obreja. Argumentele cu care avocații au obținut decizia favorabilă la ÎCCJ
    Cum lucrează performanta echipă de 46 de avocați ai Țuca Zbârcea & Asociații specializați în practica de Dispute Resolution. Mandate cu greutate printre cele 4.200 de litigii ”lucrate” anul trecut, arbitraje internaționale cu pretenții de 4,9 mld. $ și servicii integrate pe zona de penal-comercial
    Promovări la Suciu Popa. Iulian Cioienaru devine partener, alți doi avocați urcă în poziția de Senior Associate
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...