ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Comerţul conversaţional va creşte exponenţial în următorii ani (studiu)

11 Iunie 2018   |   Ioana Duta

În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

 
 
Consumatorii pun cel mai mare preţ pe comoditate, iar comerţul conversaţional, care utilizează asistenţii pentru mesaje de tip voce şi text, va creşte exponenţial în următorii ani, potrivit studiului 'Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice', lansat de Mastercard pe 4 iunie.


În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

Atunci când fac comerţ conversaţional, consumatorii interacţionează cu reprezentanţi ai serviciului pentru clienţi, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele, în aşa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere şi de livrare şi să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienţi.


Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii ştiu de existenţa asistenţilor pentru mesaje de tip voce şi de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziţie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăţi şi 7% au folosit servicii bancare.

Pe de altă parte, mulţi consumatori nu se simt confortabil să foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacţiile online.

'Dezvoltarea rapidă şi inovaţia adusă tehnologiei vocale au un potenţial real de a schimba modul în care trăim şi de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experienţe mai rapide, mai uşoare şi mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienţă sigură şi de încredere, care oferă beneficii tangibile', a declarat Ann Cairns, Vice Chairman Mastercard.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 548 / 9109
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Avocații SAA au asistat GapMinder în finanțarea acordată start-up-ului SmartDreamers. Silviu Stratulat și Cristina Man au coordonat proiectul
    LegiTeam: Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează avocat definitiv pentru departamentul Litigii
    LegiTeam - Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
    2018 va fi anul cu o creștere semnificativă pentru Stratulat Albulescu & Asociaţii. Cele mai mari încasări din S1 au fost generate de Real Estate, dar multe proiecte au fost în domeniul tehnologiei sau au vizat mai multe jurisdicții
    Instanţa anulează amenda de 100.000 lei dată de ASF fostei şefe a NN Pensii și obligă Autoritatea să-i plătească acesteia și daune morale. Victorie obținută de litigatorii ZRP, coordonați de Cosmin Vasile
    VIDEO | CMS: THIS IS US! Rezultate excepționale în ultimii 4 ani, creștere axată strategic pe dezvoltarea unor arii de practică și recrutarea tinerilor talentați. Gabriel Sidere, Managing Partner CMS Romania: “Oamenii sunt în centrul construcției noastre”
    VIDEO | CMS Expert View: Warranty and Indemnity Insurance. Beneficiile asigurării pentru garanții și indemnificări, explicate de echipa de avocați și consultanți specializați ai CMS Romania
    CMS Expert View: VIDEO | Dreptul Energiei – între boom tehnologic și nevoia de legislație modernă. O discuție cu Varinia Radu, Partener, coordonatorul practicii de petrol și gaze pe Europa Centrală și de Est al CMS
    D&B David și Baias investește în formarea tinerilor avocați. Anda Rojanschi, Partener: Căutăm viitori colegi care să aibă atât răbdarea de a învăța, cât și dorința de a căuta, de a inova, de a merge în profunzimea textului de lege, de a înțelege concepte și de a opera cu ele
    LegiTeam: Maravela & Asociaţii is looking for a German speaking lawyer
    EXCLUSIV BizLawyer: Partenerul Ciprian Glodeanu se desprinde din echipa Wolf Theiss. O nouă firmă cu 3-4 parteneri și 10 avocați, la orizont
    CMS Expert View: VIDEO | Companiile au accelerat măsurile pentru implementarea GDPR, dar încă pot apărea probleme generate de prelucrarea datelor. Aspectele sensibile, analizate de avocații CMS Romania
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...