ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Comerţul conversaţional va creşte exponenţial în următorii ani (studiu)

11 Iunie 2018   |   Ioana Duta

În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

 
 
Consumatorii pun cel mai mare preţ pe comoditate, iar comerţul conversaţional, care utilizează asistenţii pentru mesaje de tip voce şi text, va creşte exponenţial în următorii ani, potrivit studiului 'Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice', lansat de Mastercard pe 4 iunie.


În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

Atunci când fac comerţ conversaţional, consumatorii interacţionează cu reprezentanţi ai serviciului pentru clienţi, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele, în aşa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere şi de livrare şi să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienţi.


Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii ştiu de existenţa asistenţilor pentru mesaje de tip voce şi de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziţie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăţi şi 7% au folosit servicii bancare.

Pe de altă parte, mulţi consumatori nu se simt confortabil să foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacţiile online.

'Dezvoltarea rapidă şi inovaţia adusă tehnologiei vocale au un potenţial real de a schimba modul în care trăim şi de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experienţe mai rapide, mai uşoare şi mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienţă sigură şi de încredere, care oferă beneficii tangibile', a declarat Ann Cairns, Vice Chairman Mastercard.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 883 / 9444
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Popovici Nițu Stoica & Asociații recrutează
    Thomson Reuters Legal Advisers - Full Year 2018 | Cele mai active firme de avocați implicate în fuziuni și achiziții, anul trecut. Ce giganți cu prezență la București au intrat în Top 25 global, european și regional
    „The Lawyer European Awards 2019”: 4 firme cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: Eastern Europe and the Balkans” | PNSA, singura firmă domestica din lista scurtă a premianților. ZRP concurează la titlul „European litigation team of the year”
    Clifford Chance Badea atrage un nou avocat senior în practica de M&A Real Estate
    Topul problemelor din industria Pharma, creionat de avocații D&B David și Baias. Proiectele uneia dintre cele mai performante echipe de pe piața locală
    ELLINT, alianța internațională a firmelor de avocați specializate în dreptul muncii, se extinde în România. Suciu | The Employment Law a intrat în rețea
    Promovări în conducerea Mușat & Asociații: Paul Buta, Iulian Popescu și Răzvan Stoicescu devin Deputy Managing Partners | Partenerul Octavian Popescu se retrage
    Andreea Bende, promovată în calitate de Partener în cadrul NNDKP IP
    LegiTeam: PeliFilip recrutează avocați pentru departamentul de Real-estate
    bpv Grigorescu Ştefănică a asistat Molex SUA, în consolidarea prezenței sale pe piața din România. Colaborare cu Jones Day
    PeliFilip a reprezentat cu succes Hidroelectrica într-un litigiu complex de dreptul muncii
    Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului, la început de an. Plutonul fruntașilor și-a schimbat structura, iar tendința a fost de micșorare a efectivelor, în 2018
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...