ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Comerţul conversaţional va creşte exponenţial în următorii ani (studiu)

11 Iunie 2018   |   Ioana Duta

În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

 
 
Consumatorii pun cel mai mare preţ pe comoditate, iar comerţul conversaţional, care utilizează asistenţii pentru mesaje de tip voce şi text, va creşte exponenţial în următorii ani, potrivit studiului 'Is anybody there? Giving Conversational Commerce a voice', lansat de Mastercard pe 4 iunie.


În SUA vor fi cheltuiţi 40 de miliarde de dolari prin intermediul comerţului conversaţional până în anul 2022, iar în Regatul Unit al Marii Britanii - 5 miliarde de dolari, reprezentând 6% şi respectiv 3% din totalul cheltuielilor online.

Atunci când fac comerţ conversaţional, consumatorii interacţionează cu reprezentanţi ai serviciului pentru clienţi, cu chatboturi sau cu un mix ce le include pe ambele, în aşa fel încât primesc un serviciu personalizat. Companiile utilizează apoi aceste chatboturi pentru a trimite confirmările produselor, notificările de expediere şi de livrare şi să rezolve problemele legate de serviciul pentru clienţi.


Realizat în parteneriat cu Future Agenda, studiul arată că 87% dintre consumatorii din Statele Unite ale Americii ştiu de existenţa asistenţilor pentru mesaje de tip voce şi de tip text, iar 66% i-au folosit în trecut. În Uniunea Europeană, 1 din 5 consumatori a realizat o achiziţie cu ajutorul unui asistent pentru mesaje de tip voce sau de tip text: 21% au făcut cumpărături, 16% au făcut plăţi şi 7% au folosit servicii bancare.

Pe de altă parte, mulţi consumatori nu se simt confortabil să foloseasca serviciul de voce, mai ales atunci când vine vorba despre e-commerce. Potrivit Global Fraud and Identity Report, realizat de Experian, lipsa încrederii este motivul pentru care consumatorii abandonează tranzacţiile online.

'Dezvoltarea rapidă şi inovaţia adusă tehnologiei vocale au un potenţial real de a schimba modul în care trăim şi de a face afaceri - spre bine. Serviciul de voce oferă o oportunitate unică pentru companii de a oferi experienţe mai rapide, mai uşoare şi mai convenabile. Dar trebuie să fie extins în mod responsabil. Rolul tehnologiei vocale este de a asigura o experienţă sigură şi de încredere, care oferă beneficii tangibile', a declarat Ann Cairns, Vice Chairman Mastercard.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 1572 / 10133
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Dentons acordă asistență juridică Orbis, cel mai mare grup hotelier din CEE, în restructurarea activității și vânzarea diviziei de servicii către grupul Accor. Echipa din România, coordonată de partenerul Raul Mihu
    Finanțele consultă piața pentru achiziția de servicii juridice
    Hotărâre definitivă obținută de Niculeasa Law Firm cu privire la inadmisibilitatea acțiunile de drept comun promovate de Inspectoratul de Stat în Construcții ce tind la stabilirea creanțelor fiscale
    DealMaker BizLawyer: Ioana Șampek, Partener PNSA, avocatul despre care clienții spun că este ”un profesionist, o persoană extrem de dedicată și motivată să livreze cel mai bun serviciu posibil”
    De vorbă cu românca nominalizată la titlul de “Cel mai bun Avocat al Anului 2019” în Connecticut | Dana Bucin, partener al firmei americane Murtha Cullina LLP și consulul onorific al României: Mă bucur să asist antreprenori, investitori și oameni de afaceri din România care vor să acceseze piața SUA
    LegiTeam: Job Opportunity | CMS Cameron McKenna Nabarro Olswang LLP SCP – Business Development and Marketing Manager
    Ministerul Finanțelor caută avocați pentru arbitraje investiționale internaționale UNCITRAL. Ofertele, așteptate până la sfârșitul lunii
    LegiTeam: Reff & Associates is looking for Experienced Lawyer | Competition
    LegiTeam: Reff & Associates is looking for Experienced Lawyer | Employment
    Victorie importantă pentru Electrica, reprezentată de RTPR Allen & Overy şi Schoenherr într-un litigiu cu Societatea de Administrare a Participațiilor în Energie
    Hotărâre definitivă obținută de NICULEASA LAW FIRM în fața ÎCCJ cu privire la condițiile instituirii măsurilor asigurătorii în procedura fiscală
    LegiTeam: NNDKP is recruiting lawyer with experience in Intellectual Property
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...