ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Peste 14.000 de companii vor oferi angajaţilor tichete cadou de Paşte (studiu)

09 Aprilie 2019   |   AGERPRES

Conform analizelor efectuate de companie, tichetele cadou sunt pe locul 4 în topul beneficiilor extrasalariale acordate de companii în România, iar tichetele de vacanţă pe locul 5, alături de tichete de masă, decontarea transportului, asigurări sau abonamente medicale private.

 
 
Peste 14.000 de companii vor oferi anul acesta angajaţilor tichete cadou de Paşte, în timp ce 3.000 de firme şi instituţii publice le vor acorda şi tichete de vacanţă de 1 Mai, conform estimărilor realizate de o societate emitentă de carduri şi tichete de beneficii pentru salariaţi.

"Vacanţa prelungită de Paşte şi 1 Mai aduce o dublă oportunitate pentru angajaţi şi angajatori, care pot oferi atât tichete cadou, cât şi tichete de vacanţă, beneficiind de scutiri de impozite şi taxe salariale şi patronale. 14.000 de companii vor oferi anul acesta angajaţilor tichete cadou de Paşte, în timp ce 3.000 de companii şi instituţii publice le vor acorda şi tichete de vacanţă de 1 Mai. Anul trecut, mai mult de 12.000 de companii au acordat angajaţilor tichete cadou Edenred în perioada sărbătorilor de Paşte unui număr de aproximativ 500.000 de angajaţi. În vacanţa de 1 Mai 2018, 2.000 de companii şi organizaţii, precum şi instituţii publice, au oferit tichete de vacanţă emise de Edenred către 200.000 de angajaţi", susţin reprezentanţii Edenred România.


Conform analizelor efectuate de companie, tichetele cadou sunt pe locul 4 în topul beneficiilor extrasalariale acordate de companii în România, iar tichetele de vacanţă pe locul 5, alături de tichete de masă, decontarea transportului, asigurări sau abonamente medicale private.

Potrivit cadrului fiscal (Legea 227/2015), de Paşte, angajatorii pot oferi fiecărui angajat şi fiecărui copil minor al unui angajat tichete cadou în valoare de 150 de lei. Tichetele cadou astfel oferite sunt scutite de impozite şi taxe sociale atât pentru companii, cât şi pentru salariaţi, şi sunt deductibile în limita a 5% din valoarea cheltuielilor cu salariile personalului.

În ceea ce priveşte tichetele de vacanţă, acestea au reprezentat beneficiul extrasalarial cu cea mai mare rată de creştere în ultimii ani, permiţând angajatorilor să investească direct în sănătate şi wellness pentru angajaţi şi, deci, în productivitatea acestora.

Companiile private pot oferi anual angajaţilor tichete de vacanţă cu o valoare maximă echivalentă cu până la 6 salarii minime brute pe economie. Instituţiile publice pot oferi anual angajaţilor tichete de vacanţă cu o valoare maximă de 1.450 de lei anual.

Valoarea tichetelor de vacanţă este deductibilă şi scutită de taxe sociale salariale şi patronale, fiind supusă doar impozitului pe venit salarial, de 10%.

Tichetele de vacanţă emise de Edenred sunt utilizabile în peste 12.000 de pensiuni, hoteluri şi agenţii de turism pentru achiziţia de pachete turistice exclusiv pe teritoriul României. Angajaţii pot plăti cu tichete de vacanţă servicii de cazare, dar şi transport, tratament balnear, agrement sau alimentaţie publică, în cadrul pachetelor turistice. Tichetele sunt valabile timp de un an de la data emiterii.

În România, Edenred deserveşte peste 35.000 de companii-client şi peste 1.500.000 de utilizatori pentru carduri şi tichete de masă, cadou, tichete de creşă, tichete de vacanţă, tichete sociale, precum şi carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.

Edenred oferă la nivel mondial soluţii de plată pentru lumea muncii, conectând 830.000 de companii client, 47 de milioane de utilizatori-angajaţi şi 1,7 milioane de comercianţi parteneri din 45 de ţări. În 2018, Grupul Edenred a gestionat 2,5 miliarde de tranzacţii, realizate în principal prin intermediul aplicaţiilor mobile, platformelor online şi cardurilor, reprezentând peste 28 de miliarde de euro în volum de afaceri.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 16350 / 16760
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...