ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Piaţa auto din România va creşte cu 15%,în 2019; gradul de adopţie al vehiculelor hibrid, peste media europeană (estimări)

11 Aprilie 2019   |   AGERPRES

Conform datelor prezentate joi de către reprezentanţii importatorului exclusiv al mărcilor Toyota şi Lexus pe plan local, mai mult de jumătate din totalul vânzărilor constructorului nipon în România (57%), raportate în 2018, au fost modele hibrid.

 
 
Piaţa auto locală ar putea creşte în acest an cu 15% comparativ cu anul 2018, iar gradul de adopţie al vehiculelor hibrid se va menţine ridicat, în condiţiile în care acesta depăşeşte media europeană, a declarat, joi, într-o conferinţă de presă, Edit Târcolea, general manager Toyota România.

Conform datelor prezentate joi de către reprezentanţii importatorului exclusiv al mărcilor Toyota şi Lexus pe plan local, mai mult de jumătate din totalul vânzărilor constructorului nipon în România (57%), raportate în 2018, au fost modele hibrid.

De asemenea, cifra de afaceri înregistrată în România de reprezentantul oficial al mărcii japoneze s-a cifrat la 304 milioane de euro, în creştere cu 23% faţă de anul precedent, iar estimările pentru 2019 sunt de majorare a acestei sume până la 340 de milioane de euro.


"Estimările arată o creştere pentru piaţa auto din România de 15%, în 2019 faţă de anul anterior. În această marjă, modelele hibrid sunt pe un trend ascendent. Performanţa Toyota s-a datorat în mare parte comercializării modelelor hibrid, care au ajuns să reprezinte 57% din numărul total de unităţi vândute în România, în 2018. Investim continuu în tehnologie, iar scopul nostru este să oferim electrificare pentru cei mulţi, nu doar pentru cei bogaţi. Toyota este pionier în domeniul electrificării, cu o vastă expertiză în dezvoltarea, producerea şi îmbunătăţirea noilor tehnologii, dobândite pe parcursul a peste două decenii de investiţii în cercetare şi dezvoltare. Am vândut peste 13 milioane de maşini electrificate în întreaga lume, de la lansarea în 1996 a modelului Prius. Până în 2050, ne dorim să reducem cu 90% emisiile de CO2 ale noilor vehicule, comparativ cu anul 2010, şi să contribuim astfel la un mediu mai curat", a spus Târcolea.

Potrivit sursei citate, în 2018, Toyota a comercializat în România 5.745 de vehicule, mai mult cu 20% comparativ cu anul 2017. Planurile pe acest segment pentru 2019 relevă o creştere a numărului de unităţi vândute, până la 7.000 din marca Toyota şi 250 Lexus.

La nivel general, pe plan local, producătorul auto nipon a înregistrat o creştere a cotei de piaţă cu 0,2 puncte procentuale, aceasta ajungând, anul trecut, la 3,9%. Raportat la segmentul maşinilor hibrid, Toyota România este lider cu o cotă de 69%.

În cadrul conferinţei de joi, oficialii reprezentanţei locale a mărcii au prezentat şase noi modele Toyota - Corolla Sedan, Corolla Hatcback, Corolla Touring Sports, RAV 4, Prius Plug-In şi Camry, respectiv două modele Lexus - ES şi UX.

La eveniment au fost prezenţi sportivi campioni mondiali, europeni şi olimpici, precum: Ana-Maria Brânză (scrimă), Alina Dumitru (judo), Alina Vuc (lupte), Ivan Patzaichin (kaiac-canoe) şi Mihai Covaliu (scrimă) - actual preşedinte al Comitetului Olimpic şi Sportiv Român (COSR).

Toyota România este importatorul exclusiv pentru mărcile Toyota şi Lexus în România, parte din grupul Inchcape - cel mai mate distribuitor şi retailer auto din lume, cu o prezenţă globală în 32 de ţări şi având peste 18.000 de angajaţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 424 / 10252
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Secretary Position Opening (Bondoc & Asociații)
Practica de M&A și Tehnologie a Clifford Chance Badea a asistat Abris Capital Partners la preluarea unui pachet majoritar în Global Technical Group
Cum reușește Țuca Zbârcea & Asociații să atragă talente | Beneficii și cerințe, explicate de Monica Paisa, Staff Coordinator. Tinerii candidați trebuie să fie dedicați unor proiecte profesionale pe termen lung
VIDEO | Din vorbă-n vorbă cu dr. Cosmin Vasile, noul name partner de la ZRVP. Despre schimbarea de denumire a firmei, recrutări, profil avocatului căutat, avalanșa de mandate în arbitraj internațional și marketing-ul firmelor de avocați
LegiTeam: RTPR Allen & Overy looking for an employment lawyer
Clifford Chance Badea a asistat grupul german REWE | DerTour în legătură cu preluarea diviziei de turism a Eurolines.Echipa multidisciplinară de avocați a fost coordonată de Nadia Badea și Loredana Ralea
Reff & Asociații își extinde echipa de litigii prin recrutarea avocaților Mihnea Galgoțiu-Săraru și Ana Pantilică
Avocații din cadrul D&B David și Baias văd un interes crescut pentru sectorul logistic și industrial, în perioada următoare. Georgiana Bălan, Head of Real Estate: Suntem implicați în patru proiecte distincte pentru construirea de fabrici în provincie și în apropierea Bucureștiului
Directiva europeană privind drepturile acționarilor trebuia transpusă în legislația românească până la jumătatea lunii iunie 2019 | Narcisa Oprea, Partener Schoenherr: Chiar dacă directiva nu a fost transpusă încă, existând doar un proiect de lege în acest sens, clienții noștri se pregătesc din vreme pentru conformare, dată fiind anvergura schimbărilor
PNSA și NNDKP, consultanți într-o finanțare de 324 mil. € acordată de un sindicat bancar grupului Ameropa. Ce echipe de avocați au lucrat în proiect
LafargeHolcim preia producătorul de prefabricate Somaco de la Oresa. Avocații PNSA au asistat fondul de investiții, Filip & Company a fost alături de cumpărător
CMS a asistat fondul de private equity Innova în preluarea unuia dintre cei mai puternici jucători români din piața de optică medicală. Vânzătorii, asistați de avocații PNSA | Ce echipe au lucrat în tranzacție
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...