ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Studiu EY: Eșecul încurajează inovarea, consideră Generația Z

27 Septembrie 2018   |   BizLawyer

• Peste două treimi dintre respondenții din generația Z spun că li se pare mai importantă cultivarea unei curiozități vii și a unei minți deschise la nou decât formarea unui anume set de abilități.

 
 
Când vine vorba de eșec, Generației Z nu îi este teamă să îl accepte. De fapt, peste 80% dintre reprezentanții Generației Z consideră că acceptarea eșecului în cadrul unui proiect îi ajută să fie mai inovatori, iar 17% cred că eșecul îi face să accepte mai ușor riscuri noi, conform unui recent studiu EY derulat în rândul a 1400 de persoane din Generația Z, realizat la cea de a 22-a ediție a evenimentului anual  EY „International Intern Leadership Conference” (IILC).

Conceput să evalueze perspectiva Generației Z în ceea ce privește viitorul pieței muncii în momentul în care se pregătește să i se alăture, studiul EY a constatat că această generație este pasionată de inovație și acceptă faptul că eșecul face parte din acest proces.


Mentalitatea Generației Z

În special pentru Generația Z, a avea mentalitatea potrivită este esențial pentru succesul la locul de muncă. De fapt, peste două treimi (70%) dintre reprezentanții acestei generații cred că este mai important să fii perceput ca o persoană deschisă și curioasă decât să deții o anumită aptitudine sau cunoștințe de specialitate. În plus, membrilor Generației Z nu le este teamă să se confrunte cu o nouă provocare, aproape un sfert dintre aceștia (24%) fiind încântați și onorați de o astfel de oportunitate.

Generației Z nu îi este frică să facă greșeli, mai ales când poate învăța din acestea. Aproape toți reprezentanții Generației Z (97%) sunt deschiși la evaluări, în mod constant, sau după finalizarea unui proiect sau a unei sarcini importante, iar 63% dintre respondenți preferă să primească feedback constructiv, punctual, în tot timpul anului.

În ceea ce privește preferințele legate de locul de muncă, bărbații și femeile din Generația Z au unele priorități diferite. În timp ce potențialul de evoluție și dezvoltare este important pentru 39% atunci când caută să se angajeze, un salariu competitiv este prioritatea cheie pentru bărbați (16,5%), în timp ce femeile acordă mai multă importanță flexibilității programului -  un procent de (22%).

“Generația Z intră într-o lume în transformare totală de paradigmă. Părinții și bunicii tinerilor din generația Z au trăit etapele de educație – muncă – repaus într-un mod liniar, în timp ce ei vor avea o traiectorie cu totul diferită. Tinerii care intră acum în lumea muncii vor aborda secționat și interactiv aceste 3 etape de viață ca efect al erei digitale asupra felului cum lucram. Peisajul economic extrem de dinamic, cerințele de competențe noi la fiecare 5 ani, faptul că vârsta de pensionare crește în permanență, în timp ce sistemul de pensii devine limitativ, toți acești factori fac ca generația Z să devină una dintre cele mai <>.

Este extrem de bine-venit faptul că generația Z arată flexibilitate și disponibilitate pentru inovație și deschidere pentru eșecul aferent, pentru cicluri de învățare și reînvățare și, mai ales, pentru diversitate la locul de muncă. Dincolo de toate aceste aspecte pozitive, cel care mă bucură cel mai mult este faptul că par să fie mai dispuși să primească feed-back pentru a se dezvolta, în raport cu generația Y de exemplu, care manifestă mai degrabă tendința de a renunța decât de a se confrunta cu o oglindă care nu corespunde propriei imagini. Se remarcă, de asemenea, aceeași goană după experiențe noi și diverse sau elemente exterioare care să mențină un nivel de adrenalină ridicat, ceea ce impune organizațiilor tema de a veni, în continuare, cu un spațiu de manifestare agil, care să le permită să experimenteze, dar care, în același timp, printr-un mix generațional echilibrat, să își atingă și scopurile legate de stabilitate și continuitate“, spune Andreea Mihnea, HR Director, EY România și Republica Moldova și EY South East Europe Talent Leader.

Puterea parteneriatului

În pofida faptului că locurile de muncă se digitalizează din ce în ce mai mult, peste 90% dintre membrii Generației Z preferă ca în echipele lor să existe o componenta umană, fie că lucrează exclusiv cu colegii din zona de inovație, fie cu colegi și cu noi tehnologii. Este de remarcat faptul că un procent de peste două ori mai mare din rândul barbaților (11%) preferă să lucreze cu tehnologii noi care să le permită să își îndeplinească atribuțiile mai rapid și să preia activități cu grad mai ridicat de dificultate, față de 5% dintre femei care sunt de acord cu această idee.

Când se confruntă cu o problemă la care nu au o soluție, 73% dintre femei au declarat că primul lucru pe care l-ar face ar fi să apeleze la ajutorul colegilor, comparativ cu 63% dintre bărbați care ar proceda la fel. De asemenea, mai multe femei decât bărbați preferă să lucreze cu colegi care le pot provoca și motiva și de la care pot învăța.       
           
Cum văd viitoarele talente viitorul muncii    

Atunci când lucrează în cadrul unei echipe, aproape două treimi dintre respondenți (63%) consideră că cel mai important lucru este să colaboreze cu persoane cu diverse niveluri de educație și abilități; alți 20% considerând că persoanele provenind din diverse culturi (etnii/țări de origine) este cel mai important factor al unei echipe.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 582 / 9600
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Gabriel Zbârcea, Managing Partner Ţuca Zbârcea & Asociaţii: În România, o firmă de avocați poate ajunge la afaceri de 20 mil. € anual. În anii următori se va consolida tendința de divizare a pieței
KPMG Legal cooptează doi avocați de talie grea. Vlad Peligrad și Cătălin Oroviceanu se alătură echipei ca parteneri coordonatori
Cum văd partenerii Noerr evoluția firmei în perioada următoare. Prof. dr. Jörg K Menzer, Head CEE Offices, Noerr: În 2019 vom mări și echipele, dar și baza de clienți. În ciuda ultimelor schimbări juridice din Ungaria, România și Polonia – pe alocuri foarte controversate – am remarcat că există în continuare interes pentru fuziuni, achiziții și investiții noi în regiune
KPMG Legal – Toncescu Mihai Olteanu SPRL a câștigat definitiv anularea taxelor vamale, antidumping și TVA impuse de autoritățile vamale la importurile produselor din afara spațiului UE pentru unul dintre cei mai importanți producători de piese pentru industria automotive
Cei mai buni avocați de fuziuni și achiziții din România. Clasamentul Chambers Global 2019
La un an de la înființarea departamentului de drept penal, CLO își mărește echipa de „white collar crime”. Departamentul numără, la început de an, 6 avocați specializați
Chambers Global 2019: Șapte firme locale domină ariile de practică analizate în România
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2019. NNDKP, lider pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat, TZA și ZRP
Suciu Popa a asistat Central Bottling Company Ltd. în preluarea Muller România | Tzafrir Granat, CEO Muller Dairy Romania: Echipa Suciu Popa implicată în proiect ne-a impresionat. Vom continuam colaborarea, pe masură ce business-ul nostru se dezvoltă
Premiile Client Choice 2019: Ion Dragne intră în topul preferințelor clienților, Schoenherr are doi avocați în lista pe care sunt înscrise 6 nume pentru România
PeliFilip a asistat Digi Communications N.V. și RCS & RDS S.A. cu privire la emisiunea unor obligațiuni în valoare de 200 mil. €
România participă la cel mai mare hackathon pe teme juridice din lume: GLOBAL LEGAL HACKATHON ROMANIA (22-24 februarie 2019)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...