ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

CGS România va angaja 450 de persoane în următoarea perioadă exclusiv prin interviuri online

08 Aprilie 2020   |   BizLawyer

• Încă de la angajare, noii colegi din echipa CGS vor lucra de acasă • Gradul de prezență la interviuri a crescut cu cca. 25% de la începerea crizei pandemice • Principalele poziții noi disponibile în cadrul companiei

 
 
Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing (BPO), vizează creșterea echipei în următoarea perioadă cu cca. 450 angajați noi pentru a susține proiectele aflate deja în desfășurare, dar și pe cele nou adăugate chiar și în contextul pandemiei de Coronavirus. De asemenea, compania desfășoară, în această perioadă, doar interviuri remote, fie prin telefon, fie utilizând platforme pentru video-conferință.

“Chiar și în această perioadă extrem de dificilă, în care multe industrii nu doar că nu mai recrutează, dar fac concedieri sau trimit personalul în șomaj tehnic, CGS România va continua angajările deoarece cererea de servicii de suport care vine spre noi este în creștere. Angajările le facem, în acest moment, în special pentru a integra contractele nou semnate în această perioadă, dar și ca urmare a lărgirii celor existente. Faptul că multe business-uri s-au mutat online, iar multe companii care au centre de suport în Asia – lovită puternic de situația de pandemie, face ca nevoia pentru serviciile de externalizare să crească. Drept urmare, suntem implicați în diverse proiecte de customer support, technical support, dar și back-office”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.


De asemenea, Vladimir Sterescu a subliniat că, odată cu criza provocată de pandemia de Coronavirus, au fost preluate și se implementează deja proiecte noi. Acest lucru a fost determinat de faptul că unele piețe au avut de suferit în acest context, iar companiile care aveau externalizate anumite activități în aceste zone au fost nevoite să se reorienteze către alți furnizori cu care deja lucrau sau către unii noi din alte regiuni, una dintre acestea fiind România. Astfel, cele mai multe proiecte noi vin de la clienți ce aveau contracte de externalizare sau centre de suport în Filipine, India sau Nord-Vestul Africii, zone în care conexiunea la Internet este deficitară, iar implementarea unui sistem de telemuncă se poate realiza doar limitat.

CGS România are capacitatea de a prelua proiecte noi, chiar și în această perioadă, deoarece au fost luate încă din primele momente măsuri de adaptare la telemuncă. Astfel, în acest moment, 80% din cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România lucrează de acasă, direct de pe PC-urile puse la dispoziție de companie, îndeplinind astfel toate măsurile de siguranță a datelor pentru clienți.

“Și în ceea ce privește noii angajați, vom implementa încă de la început un sistem de telemuncă, pornind cu procesul de recrutare, apoi training și, ulterior, în perioada de muncă propriu-zisă. Am schimbat modul în care se desfășoară sesiunile de training pe care le asigurăm tuturor celor ce se alătură echipei noastre, astfel încât acestea pot fi susținute de acasă, CGS asigurând întreg suportul și echipamentul necesare în vederea desfășurării normale a activității. Zi de zi căutăm soluții să ne acomodăm noilor norme de siguranță, iar acest lucru presupune o atenție sporită în ceea ce îi privește pe actualii angajați, dar și pe viitorii noștri colegi”, a mai precizat Country Manager-ul companiei.
 
Ce poziții noi sunt disponibile în cadrul CGS România
Conform declarațiilor lui Vladimir Sterescu, în această perioadă compania este în căutare de angajați noi pentru poziții de specialiști, reprezentanți relații clienți, referenți financiari, dar și tehnicieni sau helpdesk cu abilități diverse.

De asemenea, aceste posturi presupun cunoașterea unei limbi străine, de la cele clasice: engleză, franceză, germană, spaniolă, italiană, până la cele mai exotice cum ar fi olandeza, greaca sau poloneza.
Raportat la posibilii candidați, Sterescu a mai spus că este important pentru cei aflați în căutarea unui loc de muncă să fie conștienți că evenimentele pe care le trăim acum reprezintă doar o perioadă temporară, că lucrurile vor reintra în normal, iar aceștia ar trebui să vizeze companii care să le ofere stabilitate și posibilitate de evoluție în carieră.

Interviuri prin telefon sau prin platforme de video conferință
În ceea ce privește metoda de recrutare în această perioadă, CGS este extrem de atentă la protejarea angajaților proprii, cât și a candidaților pentru pozițiile deschise de companie. Tocmai din acest motiv, toate interviurile se realizează online prin intermediul unor platforme puse la dispoziție de site-urile de recrutare specifice, sau prin telefon ori alte platforme de video-conferință.

“Încă de la începutul pandemiei, compania a pus pe prim plan siguranța angajaților săi, dar și cea a candidaților. Măsurile luate permit echipei actuale să își desfășoare activitatea de acasă, dar vin și în ajutorul candidaților, prin adaptarea procesului de recrutare la noile măsuri de siguranță. Astfel, realizăm interviurile telefonic sau cu ajutorul unor platforme video, pentru a le oferi candidaților aceeași experiență a unei discuții profesionale plăcute, atât cu recruiterii, cât si cu echipele de management”, spune Vladimir Sterescu. 

Potrivit afirmațiilor sale, compania menține, ca și până acum, toate canalele de recrutare disponibile pentru viitorii candidați, însemnând site-ul și blogul CGS, site-urile de recrutare specifice, dar și canalele de social media.

Reprezentantul companiei a mai spus că, la debutul pandemiei de Coronavirus, s-a putut observa o scădere a numărului aplicanților la pozițiile vacante, ceea ce era de altfel de așteptat în contextul în care oamenii sunt mai preocupați de siguranță și sănătate, decât de procese de recrutare. Trendul însă este acum unul crescător. Ce este, de asemenea, de menționat ca și trend pozitiv, este gradul de prezență a candidaților la interviuri. Dacă înainte prezența la primul interviu, ținut de cele mai multe ori face-to-face, era de aproximativ 70%, acum aceasta a crescut la cca. 94%, în cadrul interviului exclusiv online.

“Teoretic, realizarea de interviuri la distanță nu ne limitează prea mult. Recruiterii pot pune aceleași întrebări ca și până acum, însă lipsește interacțiunea față în față și este astfel redusă percepția pe care aceștia o pot avea despre personalitatea celor intervievați. Având în vedere că singurul element constant pe parcursul conversației este tonalitatea și cadența în exprimare a candidatului, acestea vor reprezenta fundamentul pe care recrutorul își va construi feedback-ul ulterior. De asemenea, acordăm o atenție sporită modului în care persoana intervievată își exprimă părerile despre colectivul în care a lucrat, experiența profesională anterioară și, pentru a ne adapta contextului actual, încercăm să suplinim lipsa interacțiunii fizice prin a aloca mai mult timp candidatului în cadrul interviului online. Dacă înainte acesta avea o durată medie de 15-20 de minute, acum timpul s-a dublat”, afirmă Vladimir Sterescu.

Training-uri și adaptarea la noul job – de la distanță
Ca și până acum, în funcție de poziția pentru care aplică, fiecare candidat va trece prin minim două interviuri, urmând apoi, odată cu angajarea, o perioadă de integrare de cca. 6 săptămâni.

“Realizarea training-urilor pentru noii angajați în mod remote poate avea un avantaj major. În prima zi, aceștia resimt o presiune foarte mare deoarece totul este nou – colegii, supervizorii, trainerii, procedurile etc. Când intră însă în training din confortul casei lor, presiunea scade, iar gradul de adaptare și de înțelegere a noilor noțiuni crește”, este de părere managerul CGS.

Potrivit afirmațiilor sale, echipele de traineri din cadrul CGS România trebuie să găsească constant metode prin care să se asigure că noii angajați înțeleg și asimilează informațiile transmise. În accepțiunea sa, cea mai mare provocare o să rămână faptul că va lipsi, o perioadă, interacțiunea personală cu noii membri care se alătură echipei, aceștia sunt momentan privați de a forma legături puternice și există posibilitatea să devină mai greu un tot unitar cu restul colegilor. În acest scenariu comunicarea devine astfel esențială.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Cei cca. 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5914 / 7943
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
CMS alături de PPC în încheierea unui acord strategic cu MYTILINEOS Energy & Metals pentru dezvoltarea unui portofoliu de proiecte fotovoltaice de până la 2GW, în patru țări | Horea Popescu și Mircea Moraru (CMS România) au coordonat echipa internațională care a asistat compania elenă de utilităţi electrice pe parcursul acestei proiect complex
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
Avocații firmei Mitel & Asociații au lucrat anul trecut în 10 tranzacții de M&A, principalele mandate venind din sectorul medical, domeniul securității și managementul riscului și energie | Interesul pentru ținte de achiziții din România se menține ridicat din partea unor investitori cu profil mixt – fonduri de investiții ̸ private equity și investitori strategici. Sorin Mitel, Senior Partner: Se poate remarca și un interes crescut din partea companiilor din Asia, care își fac tot mai mult simțită prezența în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...