ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Colliers administrează Equilibrium, cel mai nou proiect de birouri dezvoltat de Skanska în București

16 Ianuarie 2020   |   T.S.

Ca parte a mandatului de property management, echipa de Real Estate Management Services a Colliers va gestiona relația dintre proprietar, furnizori și chiriași actuali sau potențiali, oferind servicii integrate, de la supervizare operațională, servicii financiare și raportare către proprietar, precum și consultanță pentru crearea de comunități la nivel de proiect.

 
 
Compania de consultanță imobiliară Colliers International Romania a fost desemnată să ofere servicii de property management pentru prima clădire de birouri a Equilibrium, dezvoltată de Skanska în Capitală, în toamna anului trecut. Acesta este al doilea mandat obținut de Colliers din partea echipei Skanska, el ducând portofoliul total administrat de companie la aproape 530.000 mp de spații industriale și de birouri.

Proiectul Equilibrium este localizat într-un pol consacrat de birouri al Bucureștiului – zona Floreasca-Barbu Văcărescu. Prima clădire are o suprafață închiriabilă de 20.800 mp, iar împreună cu a doua fază a proiectului, întregul complex va avea o suprafață închiriabilă de 40.700 mp. Certificată LEED Platinum, clădirea este echipată cu sisteme HVAC de înaltă eficiență, asociate cu controale inteligente ce reduc consumul de energie al clădirii, oferind în același timp diverse facilități care fac ca timpul petrecut aici să fie cât mai plăcut, atât pentru chiriași cât și pentru vizitatori.


„Gândit încă din fazele inițiale de proiectare ca un spațiu în care angajații companiilor chiriașe au posibilitatea de a se conecta la nivel personal și profesional, Equilibrium vine cu un concept și cu un design aparte pentru zona Floreasca-Barbu Văcărescu. Preluarea administrării unui astfel de proiect continuă linia trasată de echipa noastră de property management în direcția creării și creșterii comunităților din clădirile de birouri, pentru ca angajații să fie cât mai inspirați să își atingă potențialul maxim”, a declarat Oana Adjudeanu, Deputy Head of Property Management în cadrul Colliers.

Ca parte a mandatului de property management, echipa de Real Estate Management Services a Colliers va gestiona relația dintre proprietar, furnizori și chiriași actuali sau potențiali, oferind servicii integrate, de la supervizare operațională, servicii financiare și raportare către proprietar, precum și consultanță pentru crearea de comunități la nivel de proiect.

„Skanska a transformat un teren industrial într-o clădire de birouri certificată LEED Platinum. Este de fapt prima clădire Skanska România care a atins acest nivel de certificare iar unul dintre motivele pentru care sunt extrem de mândru de întreaga echipă de la Equilibrium este implicarea, energia și dorința de care au dat dovadă în realizarea acestui obiectiv. Prin Equilibrium1 am reușit să redăm comunității un spațiu care nu era nici funcțional, nici estetic. Ne bucurăm să vedem astăzi aici hub plin de viață, cu o energie frumoasă și, în același timp, o clădire de birouri concepută să funcționeze la o eficiență maximă, mai ales că mixul dintre inspirație și eficiență este exact ceea ce caută angajatul modern. Prin urmare, ne bazăm pe colaborarea și implicarea celor de la Colliers International România în menținerea și dezvoltarea comunității din Equilibrium, având în vedere că împărtășim aceleași obiective pentru chiriașii noștri”, a declarat Răzvan Enache, Project Manager Skanska Property România.

Portofoliul administrat de Colliers International mai include: Business Garden Bucharest, The Office din Cluj-Napoca, The Bridge, Hermes Business Campus, Ștefan cel Mare Building, Art Business Center, portofoliul de birouri deținut de Adam America, Allianz Office Building Brașov și Vox Technology Park din Timișoara, precum și trei parcuri industriale în Timișoara, Brașov și Arad și parcul industrial ELI Park 1 dezvoltat de Element Industrial în nordul Capitalei.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 347 / 33181
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Prescripția dreptului de a stabili în anul 2020 creanțe fiscale născute în anul 2014. Tranziția de la Vechiul Cod de Procedură Fiscală la Noul Cod de Procedură Fiscală. Impactul COVID-19 în materia prescripției dreptului de a stabili creanțe fiscale și în materia formularii contestației administrativ fiscale de către contribuabili în termenele de decădere prevăzute de lege
CNAIR plătește avocaților onorarii în plaja 100-300 Euro pe oră în litigiile arbitrale. Ce firme de avocați lucrează pentru compania responsabilă de infrastructura rutieră
Victorie importantă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a Zamfirescu Racoți Vasile & Partners
”Sky is the limit”, sau norocul de a lucra într-o firmă de avocatură în care se oferă oportunități nelimitate | Mihail Boian, numit recent Partener D&B David și Baias: Încerc să ghidez și să provoc colegii spre o gândire originală și ”out of the box”, spre soluții deschise și îndrăznețe
Avocatul gulerelor albe | Povestea de carieră a unui avocat de drept penal. Mihai Mareș: Avocatura este o profesie meritorie, în care nu contează vârsta sau anii de experienţă
Wolf Theiss lansează o pagină dedicată COVID-19
Țuca Zbârcea & Asociații lansează seria de podcasturi „Dreptul în vremea coronei”, în răspuns la provocările crizei actuale
Grupul de lucru Voicu Filipescu dedicat contextului Covid-19: Asistență telefonică de urgență
Viața merge înainte | Cei mai buni profesioniști în domeniul mărcilor industriale, evidențiați în clasamentul IP Stars 2020. NNDKP și ZRVP, lideri pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat & Asociații și TZA
“Avocați de gardă: diagnostic Coronavirus” este hotline-ul juridic gratuit pentru cetățenii români | Tu intrebi, avocații ZRVP raspund cu informații juridice utile în contextul pandemiei COVID-19
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | VASS Lawyers continuă să ofere consultanță juridică folosind mijloacele de comunicare la distanță. Iulia Vass: Avem toate echipamentele și tool-urile necesare pentru a lucra ‘remote’
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | Avocații RTPR au adoptat un program flexibil și lucrează ‘remote’. Apel la soluții tehnice performante, călătorii anulate. Activitatea continuă, clienții nu au de suferit
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...