ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DHL Express Romania a primit certificarea Angajator de Top 2019

18 Februarie 2019   |   BizLawyer

• Certificarea recunoaște excelența în condițiile oferite angajaților • La nivel global, DHL Express a primit această certificare pentru a cincea oară consecutiv si se număra printre cele 14 companii care mai sunt recunoscute ca Top Employer Global • DHL Express este singura companie care a primit această recunoaștere în toate regiunile

 
 
DHL Express Romania a primit recunoașterea Top Employer 2019 / Angajator de Top 2019 din partea Top Employer Institute și este  Angajator de Top 2019 pentru excelență în condițiile de lucru oferite angajaților.

Organizațiile certificate ca Angajatori de Top se dedică pentru a oferi cel mai bun mediu de lucru pentru angajați, prin practicile progresive de tip "people-first" în materie de resurse umane. Acest program global a certificat și recunoscut peste 1500 de angajatori de top din 118 țări de pe cinci continente.

Recunoașterea vine ca urmare a programelor de dezvoltare a angajaților derulate de companie în ultimii ani și a investițiilor realizate în politicile de Compensații și Beneficii. Printre acestea putem enumera: programul de onboarding, programul de formare a specialiștilor certificați internațional CIS, susținut de fiecare angajat, precum și modulele pentru manageri și supervisors, motivarea angajaților prin participarea lor în competiții anuale precum Campionatul European de fotbal și majorete DHL Eurocup sau DHL Carpathian Marathon.


"Pentru noi, oamenii sunt totul. Ei alcătuiesc coloana vertebrală a rețelei noastre globale de transport, ne ajută să ne ne diferențiem de competiție, si, cel mai important, ei sunt cei care livrează  experiență clienților. Prin urmare, este extrem de plăcut să vedem că investițiile pe care le realizăm în oamenii noștri sunt recunoscute de organizații precum Top Employer Institute", a declarat Daniel Kearvell, Director General DHL Express Romania.

"DHL Express Romania are aproape 500 de specialiști certificați internațional, care interacționează cu peste 5,000 de clienți, dar și cu colegii lor din peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Facem parte din cea mai mare companie de logistică a lumii, de aceea rolul nostru în Departamentul de Resurse Umane este esențial pentru crearea unor condiții atractive de muncă, pentru atragerea și păstrarea talentelor, cultivarea unei rețele care operează As One și sprijinirea afacerii noastre, pentru a rămâne de succes într-o lume în continuă schimbare ", a declarat Diana Zamfir, Director Resurse Umane DHL Express Romania. ”Să primim recunoașterea ca Angajator de top din partea unei organizații de o asemenea reputație, cum este Top Employer Institute, reprezintă o recunoaștere extrem de importantă a efortului pe care l-am investit în a face din DHL Express Romania un loc în care angajații noștri se pot bucura să vină la serviciu, să fie apreciați pentru contribuția lor profesională și să își atingă potențialul maxim."

Despre Program
În calitate de companie independentă de certificare în domeniul resurselor umane, Top Employer Institue evaluează participanții prin intermediul studiului global privind cele mai bune practici din domeniul resursele umane. Pentru a fi certificate, organizațiile trebuie să atingă cu succes standardul minim necesar, așa cum a fost stabilit de către institut.
Studiul cuprinde peste 100 de întrebări care acoperă 600 de practici de "Dezvoltare a oamenilor", ținând cont de 10 arii: strategia talentelor, planificarea forței de muncă, achiziția de talente, On-boarding, învățare și dezvoltare, managementul performanței, dezvoltarea leadershipului, managementul carierei, Compensații & Beneficii și cultură oragnizațională. Institutul evaluează punerea în aplicare a acestor practici în domeniul resurselor umane și analizează modul în care sunt susținuțe prin Politici și Strategie, Proprietate, Practici, Măsurare și suport tehnologic.

Angajatorii de top sunt organizații de cea mai înaltă calitate, care au depus eforturi continue pentru a crea, implementa și a dezvolta strategiile legate de angajați. Aceștia demostrează o experiență remarcabilă, prin programele strategice cu privire la locul de muncă, care creează un mediu de lucru dinamic și dezvoltă angajații.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7714 / 7915
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...