ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Edenred România lansează un program naţional de susţinere a restaurantelor

04 Iunie 2020   |   AGERPRES

Potrivit reprezentanţilor Edenred, compania s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor şi comercianţilor parteneri din România.

 
 
Edenred România, companie care emite carduri şi tichete de beneficii pentru salariaţi, urmează să lanseze unul dintre cele mai mari programe naţionale de susţinere a restaurantelor, oferind 20.000 de mese gratuite în aceste localuri, a anunţat joi compania.

"Odată cu redeschiderea tuturor restaurantelor, Edenred România lansează programul 'More than Ever', prin care sprijină restaurantele, cantinele, firmele de catering şi cafenelele să îşi reia mai uşor activitatea obişnuită, după o perioadă în care tot sectorul HORECA a fost blocat, în contextul pandemiei de COVID-19", se menţionează în comunicat.

În cadrul campaniei, Edenred îşi propune să susţină această industrie şi să invite cât mai mulţi beneficiari de carduri de masă în restaurante, oferind contravaloarea a 20.000 de mese gratuite, de care angajaţii români se pot bucura în reţeaua de comercianţi parteneri din program, propunându-le să iasă la masă - #iesimlamasa.


"Segmentul HORECA a trecut prin cel mai dificil test din ultimii ani şi este de datoria noastră să le fim alături partenerilor Edenred, să îi ajutăm să crească din nou. Restaurantele şi cafenelele sunt importante pentru societate nu numai din perspectiva unui loc în care mergem să mâncăm sănătos, ci reprezintă şi un loc drag unde ne construim amintiri, unde mergem să ne întâlnim cu prietenii, familia sau cu partenerii de afaceri. Revenirea la normalitate va fi, cu siguranţă, o provocare pentru acestea şi tocmai de aceea, vom oferi contravaloarea a 20.000 de mese în oraş pentru a încuraja fiecare utilizator Edenred Ticket Restaurant să iasă la masă şi să îşi susţină restaurantul preferat. Dacă #iesimlamasa, contribuim activ la revenirea acestei industrii în cel mai scurt timp", a declarat Dana Sîntejudean, Managing Director Edenred România.

Potrivit reprezentanţilor Edenred, compania s-a implicat pe parcursul acestei perioade în mai multe proiecte care vin în sprijinul companiilor client, al beneficiarilor şi comercianţilor parteneri din România. Totodată, compania a facilitat tranziţia de la tichete pe suport hârtie la carduri fără costuri suplimentare pentru angajatori, a digitalizat procesele operaţionale şi a implementat plata online pentru toate produsele, inclusiv dezvoltând parteneriate cu platforme online de comenzi şi livrări mâncare.

Reprezentanţii companiei mai susţin că au ajutat restaurantele încă de la debutul crizei COVID-19, promovând activ comercianţii parteneri care ofereau atât livrarea la domiciliu, cât şi ridicarea din locaţie a comenzilor. "Edenred România a încurajat utilizatorii să comande mâncare caldă şi sănătoasă şi să plătească online cu cardul de masă Edenred Ticket Restaurant, în condiţii de siguranţă, dintr-o reţea de restaurante partenere dezvoltată la nivel naţional", se menţionează în comunicat.

Campania lansată în România face parte din iniţiativa globală a grupului Edenred, în cadrul căreia a fost creat fondul "More than Ever", în valoare de până la 15 milioane de euro, menit să sprijine proiecte şi investiţii în măsuri specifice minimizării efectelor crizei provocate de pandemia COVID-19.

Edenred este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii. Platforma sa conectează 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a 830.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5733 / 7947
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Clifford Chance Badea a asistat PIB Group Europa în tranzacția care marchează debutul companiei britanice pe piața de brokeraj de asigurări din România. Ce avocați au făcut parte din echipa coordonată de Nadia Badea, Partener Clifford Chance
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Zamfirescu Racoți Vasile & Partners primește la Londra premiul Firma Anului în România pentru litigii de brevete, acordat de Managing IP. Alina Tugearu (partener): “Suntem mândri că proiectele pe care le-am derulat sunt remarcate de comunitatea internațională a profesioniștilor în proprietate intelectuală și că munca noastră primește o recunoaștere de un asemenea calibru. Premiul aparține în primul rând echipei care stă în spatele acestor rezultate remarcabile”
SIMION & BACIU câștigă distincțiile Firma Anului în Domeniul Mărcilor și Firma Anului în Domeniul Drepturilor de Autor și Desene în România în cadrul prestigioasei gale Managing IP EMEA. Ana-Maria Baciu (managing partner) a fost desemnată Practicianul Anului în România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...