ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EY raportează venituri globale în valoare de 37,2 miliarde de USD în 2020

25 Septembrie 2020   |   BizLawyer

♦ Creștere echilibrată la nivelul tuturor liniilor de servicii ale EY, în pofida unui mediu de afaceri mai dificil din cauza pandemiei provocate de COVID-19 ♦ Strategia EY NextWave: redefinirea a două linii de servicii și investiții de 1,5 miliarde de USD planificate în resurse umane, tehnologie și audituri în exercițiul financiar 2021 ♦ 600 de persoane promovate în funcția de partener la nivelul întregii organizații EY și 462 de noi parteneri care s-au alăturat companiei ♦ 18 achiziții în domenii precum securitate cibernetică, strategie, managementul schimbării, proiectare și tehnologie, transformare digitală SAP ♦ 38 de noi soluții dezvoltate în contextul pandemiei, alături de 11 organizații partenere, în vederea sprijinirii clienților, autorităților și comunităților

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România si Moldova si Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală si de Sud-Est si Regiunea Asiei Centrale

 
 
EY anunță venituri globale consolidate în valoare de 37,2 miliarde de USD în exercițiul financiar încheiat în iunie 2020, o creștere de 4,1% în monedă locală, în pofida impactului economic global al pandemiei provocate de COVID-19. În ultimii șapte ani, organizația globală EY a înregistrat o creștere anuală agregată, de 7,7%.

„Rezultatele noastre reflectă cultura puternică pe care am construit-o și modul în care am ales să ne punem în valoare oamenii, clienții și comunitățile în care suntem prezenți. Pe mai departe, vom investi și mai mult în oamenii și în echipele EY, în digitalizare și tehnologie și în susținerea antreprenorilor care luptă, prin inovație, să dezvolte afaceri durabile”, spune Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România și Moldova și Chief Operating Officer pentru EY Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale.


Creștere la nivelul tuturor liniilor de servicii, zonelor geografice, sectoarelor cheie și piețelor în exercițiul financiar 2020

În exercițiul financiar 2020, toate liniile de servicii EY au înregistrat creșteri: serviciile de audit au crescut cu 3,1%, serviciile de asistență în afaceri cu 4,9%, serviciile de asistență fiscală cu 5,1% și serviciile de asistență în tranzacții cu 2,8%, toate în monedă locală.

Veniturile au crescut și în toate zonele geografice ale EY: în America de Nord și de Sud cu 3,4%, în Europa, Orientul Mijlociu, India și Africa (EMEIA) cu 3,4% și în Asia-Pacific cu 8,2%.

De asemenea, EY a înregistrat o creștere solidă în sectoarele: tehnologie, produse de larg consum, capital privat și administrarea patrimoniului și activelor, în principal datorită cererii de servicii digitale și bazate pe tehnologie.

Strategia EY NextWave: construirea de valoare pe termen lung pentru toți actorii implicați

Lansată în exercițiul financiar 2020, strategia NextWave vizează crearea de valoare pe termen lung pentru toți actorii implicați și se bazează pe patru dimensiuni: valoarea umană/a resurselor umane, valoarea consumatorilor/clienților, valoarea socială și valoarea financiară.  

În acest sens, în anul financiar 2020, EY a contribuit, în cadrul inițiativei de cooperare organizată de Consiliul Internațional pentru Afaceri (IBC) din cadrul Forumului Economic Mondial, la stabilirea unui set de parametri de bază pentru standardizarea raportărilor legate de factorii de mediu, sociali și de guvernanță și de crearea de valoare pe termen lung. Raportările propuse de EY țin cont de impactul unei companii în raport cu cei patru piloni asociați obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU: planeta, oamenii, prosperitatea și principiile de guvernanță.

La nivel intern, implementarea strategiei NextWave a vizat redefinirea a două linii de servicii (Strategie și Tranzacții și Consultanță), prin extinderea competențelor, soluțiilor și tehnologiilor, pentru a răspunde nevoilor în creștere ale liderilor de companii în materie de strategie, transformare și tehnologie.
 
În același timp, s-au realizat 18 achiziții în domenii precum securitate cibernetică, strategie, managementul schimbării, proiectare și tehnologie, inclusiv transformare digitală SAP.

În vederea accelerării ritmului transformării digitale a organizației globale, în exercițiul financiar 2021, sunt planificate investiții în valoare de 1,5 miliarde de USD în calitatea auditurilor, în soluții tehnologice, resurse umane și în ecosistemul general de alianțe strategice al EY.

O cultură solidă a resurselor umane

Numărul angajaților a crescut, per total, cu 5,3%, la peste 298.965 de profesioniști la nivel global, în exercițiul financiar 2020.

La nivel organizației, 600 de persoane au fost promovate în poziția de partener, reflectând prioritățile cheie: 39% dintre partenerii promovați fac parte din linia de servicii de audit, 37% provin din piețe emergente, iar femeile reprezintă 33% dintre aceștia. De asemenea, au fost atrași 462 de noi parteneri externi în cadrul firmelor membre EY.

La nivel executiv, o treime dintre membri sunt femei, 18 lideri provin din nouă țări, patru fiind originari din piețe emergente. În linie cu angajamentul asumat în respectarea principiilor de diversitate și incluziune, conducerea executivă globală a înființat o echipă de lucru globală pentru echitate socială.

Construirea unei lumi care funcționează mai bine

În exercițiul financiar 2020, EY și-a stabilit un obiectiv ambițios de a avea un impact pozitiv asupra a 1 miliard de vieți până în 2030, prin intermediul programului său de responsabilitate socială EY Ripples. Peste 1 milion de oameni vor fi mobilizați la nivel global pentru a promova schimbarea pe termen lung prin colaborarea cu antreprenorii cu impact social, prin sprijinirea următoarei generații și prin accelerarea durabilității ecologice.

În aceeași perioadă, au fost realizate investiții în valoare totală de 126 milioane de USD în proiecte dedicate consolidării comunităților în care compania își derulează activitatea. De asemenea, au fost lansate 38 de soluții împreună cu 11 parteneri de alianță pentru a satisface rapid nevoile apărute ca urmare a pandemiei în domenii precum gestionarea crizelor, telemedicină, raportarea cazurilor și altele.

La Davos, EY s-a angajat să devină o organizație neutră din punctul de vedere al amprentei de carbon până la finalul anului calendaristic 2020. Steve Varley a fost numit în noua poziție de vicepreședinte global al EY pentru sustenabilitate, activitatea sa concentrându-se în principal asupra realizării obiectivelor de dezvoltare durabilă ale EY și ale clienților săi.

În raportul Global Review 2020, EY a anunțat pentru prima dată progresele înregistrate în ceea ce privește integrarea celor zece principii ale inițiativei „Global Compact” a Organizației Națiunilor Unite și a obiectivelor de dezvoltare durabilă ale ONU în strategia, cultura și operațiunile companiei. EY va continua să publice o gamă largă de parametri financiari și nefinanciari în raportul său Global Review.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5188 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...