ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Flanco Retail a încheiat un parteneriat cu CGS România pentru a asigura asistenţă telefonică non-stop clienţilor

14 Iunie 2016   |   Ioana Duta

Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

 
 
Retailerul autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice Flanco asigură asistenţă telefonică non-stop pentru clienţii săi, în urma parteneriatului încheiat cu furnizorul de soluţii outsourcing CGS România (Computer Generated Solutions Inc.), a anunţat Flanco Retail.

'În cele două luni de colaborare, am înregistrat o îmbunătăţire remarcabilă a ratei de preluare a solicitarilor telefonice şi timpilor de răspuns, cu 94% dintre apeluri preluate în maxim 19 secunde de la iniţierea apelului. Partenerii noştri de la CGS sunt în prima linie de comunicare cu clienţii Flanco, oferind informaţii despre servicii, produse şi comenzi online sau cu ridicare din magazin. Echipa CGS lucrează împreună cu echipa internă de Customer Support pentru procesele operaţionale pre şi post vânzare, precum pregătirea, livrarea sau returul comenzilor. Lunar sunt peste 15.000 de apeluri preluate în centrala telefonică Flanco', a precizat Cristina Martinaş, Online Sales Director la Flanco.


La nivelul anului 2015, Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

Flanco a alocat şi o echipă specială sesizărilor şi comentariilor venite prin intermediul Social Media, cu un timp de răspuns de la câteva minute la maxim 24 de ore pentru aspectele complexe sesizate, care necesită expertiză sau informaţii de la producători ori partenerii de transport (firmele de curierat). În 2015, compania a răspuns la 5.000 de mesaje pe pagina sa de Facebook, iar anul acesta, până în luna iunie, la peste 2.000 de mesaje.

Flanco deţine o reţea de 114 magazine, în cele mai importante zone comerciale din 68 de oraşe.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions Inc.) este prezentă din anul 2006 pe piaţa din România. Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având şase centre de suport, în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galaţi şi Miercurea Ciuc. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales şi alte servicii externalizate.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9682 / 31749
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Seminar Țuca Zbârcea & Asociații - „Prevenirea investigațiilor penale asociate inspecțiilor fiscale”, 10 iunie
Biroul Dentons din București are în lucru tranzacții de zeci de milioane de euro în Real Estate. Bogdan Papandopol, Partener: Se observă un grad crescut de „sofisticare” a tranzacțiilor; de cele mai multe ori, atât perioada de due diligence, cât și negocierile, sunt mai extinse
Avocații Enache Pirtea & Asociații au intrat în marile dosare de Business Crime încă din primul an de activitate. Pentru a gestiona relația cu organele de urmărire penală sau cu instanțele de judecată, îți trebuie o doză foarte mare de combativitate și perseverență, dar și un stomac tare și nervi de oțel, spun fondatorii firmei
Avocații de Real Estate de la ZRP au pe masa de lucru proiecte de investiții în agricultură, locuințe și birouri. Alina Güler, Senior Associate: Avem clienți care studiază potențialul terenurilor logistice, în timp ce alții urmăresc achiziția de spații industriale de producție
Investitorii cer mai multă predictibilitate și mai puțină birocrație. Oportunitățile din Real Estate, văzute de avocații ȚZA, implicați anul trecut în achiziția Agricost de către fondul Al Dahra, prima tranzacție majoră din agribusiness-ul local
Bucharest Arbitration Days – înscrierile la primul eveniment internațional de arbitraj din România continuă până pe data de 22 mai 2019
Avocații Dentons au asistat sindicatul bancar într-o finanțare acordată grupului CIECH. Biroul din București, implicat în tranzacție
Marile dosare în care au lucrat avocații Mușat & Asociații specializați în ‘White-collar crime’ și proiectele aflate acum pe masa de lucru. Liviu Togan, Partener: Evoluția departamentului va fi una de remarcat, anul acesta
Mitel & Asociații a finalizat cu succes peste 30 de tranzacții imobiliare, în 2018. Sorin Mitel, Senior Partner: Anul acesta avem pe masă proiecte de Real estate din toate ariile - achiziții de terenuri, dezvoltări rezidențiale, hoteluri, expansiuni pe piața de retail
Piața imobiliară are motoarele turate. Silviu Stratulat, Managing Partner SAA: Nivelul ofertei de active din zona de birouri și parcuri logistice este la cel mai ridicat din 2007. Ne așteptăm să vedem noi jucători pe aceste piețe
Rebranding aniversar: Maravela|Asociații devine MPR Partners | Maravela, Popescu & Roman. Doi avocați promovează la nivelul de equity partner
Adrian Șter se alătură D&B David și Baias, în cadrul Departamentului de Concurență și Reglementare, în poziția de Partener Coordonator al echipei de dreptul Concurenței
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...