ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Flanco Retail a încheiat un parteneriat cu CGS România pentru a asigura asistenţă telefonică non-stop clienţilor

14 Iunie 2016   |   Ioana Duta

Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

 
 
Retailerul autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice Flanco asigură asistenţă telefonică non-stop pentru clienţii săi, în urma parteneriatului încheiat cu furnizorul de soluţii outsourcing CGS România (Computer Generated Solutions Inc.), a anunţat Flanco Retail.

'În cele două luni de colaborare, am înregistrat o îmbunătăţire remarcabilă a ratei de preluare a solicitarilor telefonice şi timpilor de răspuns, cu 94% dintre apeluri preluate în maxim 19 secunde de la iniţierea apelului. Partenerii noştri de la CGS sunt în prima linie de comunicare cu clienţii Flanco, oferind informaţii despre servicii, produse şi comenzi online sau cu ridicare din magazin. Echipa CGS lucrează împreună cu echipa internă de Customer Support pentru procesele operaţionale pre şi post vânzare, precum pregătirea, livrarea sau returul comenzilor. Lunar sunt peste 15.000 de apeluri preluate în centrala telefonică Flanco', a precizat Cristina Martinaş, Online Sales Director la Flanco.


La nivelul anului 2015, Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

Flanco a alocat şi o echipă specială sesizărilor şi comentariilor venite prin intermediul Social Media, cu un timp de răspuns de la câteva minute la maxim 24 de ore pentru aspectele complexe sesizate, care necesită expertiză sau informaţii de la producători ori partenerii de transport (firmele de curierat). În 2015, compania a răspuns la 5.000 de mesaje pe pagina sa de Facebook, iar anul acesta, până în luna iunie, la peste 2.000 de mesaje.

Flanco deţine o reţea de 114 magazine, în cele mai importante zone comerciale din 68 de oraşe.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions Inc.) este prezentă din anul 2006 pe piaţa din România. Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având şase centre de suport, în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galaţi şi Miercurea Ciuc. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales şi alte servicii externalizate.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 10543 / 32610
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
In-House Legal - Cei mai puternici General Counsels din corporațiile locale, listați de Legal 500. Cine sunt cei 19 români din GC Powerlist: Central and Eastern Europe 2019
LegiTeam - Alătura-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
LegiTeam: Mușat & Asociații is looking for Data Protection specialist lawyers
Munca avocaților ZRVP axați de practica de Dreptul muncii s-a rafinat. Cătălin Micu, Partener: Farmecul sau provocarea fiecărui proiect constă nu în urmărirea unei proceduri de lucru, ci în identificarea acelor procese de “redesenare” a business-ului clientului care să conducă la atingerea țintelor
Ciprian Timofte, Managing Associate la Țuca Zbârcea & Asociații, premiat de Euromoney cu distincția Rising Star Romania: Am simţit vibraţia şi energia noii generaţii de avocaţi, deja adevăraţi lideri ai profesiei şi, fără îndoială, “tomorrow makers” pe zona asistenței juridice
Cum lucrează avocații KPMG Legal specializați în Dreptul Muncii | Cele mai multe mandate vin de la companii multinaționale, iar proiectele acoperă o gamă largă de procese de reorganizare a structurilor interne ale clienților. Asistență într-un proces complex de restructurare, cu peste 1000 de concedieri
Echipa de Concurență de la Suciu Popa a asistat un client din energie în legătură cu o plângere la Consiliul Concurenței, determinând modificarea legislației în domeniu. Cum lucrează avocații din această practică și în ce proiecte sunt implicați
The Rohatyn Group investește în Amethyst Radiotherapy și preia controlul rețelei care are două centre de tratare a cancerului în România | Stratulat Albulescu a asistat fondul american, TZA a acordat consultanță rețelei. Ce avocați au coordonat echipele
Victorie obținută de Niculeasa Law Firm într-un dosar ce privea o creanță fiscală de aproximativ 25 mil. € | O nouă perspectivă juridică asupra raportului dintre penal și fiscal
Reff & Asociații își extinde echipa dedicată serviciilor financiar-bancare prin recrutarea Patriciei Enache
Alexandru Olănescu, asistent universitar doctorand, Univ. „Nicolae Titulescu”: În ultimii aproape 30 de ani am observat o degradare din ce în ce mai accentuată în domeniul eduațional. Învățamântul ar trebui restructurat încă din primii ani de școală
Mandate multe și variate cu componentă de Dreptul mediului în activitatea avocaților Suciu Popa. Cleopatra Leahu, Partener: În ultimul an ne-am implicat în trei proiecte semnificative, nu numai din perspectiva valorii investițiilor de mediu pe care le implică, ci și a gradului ridicat de complexitate tehnică și juridică și a caracterului de noutate pentru piața din România
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...