ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Flanco Retail a încheiat un parteneriat cu CGS România pentru a asigura asistenţă telefonică non-stop clienţilor

14 Iunie 2016   |   Ioana Duta

Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

 
 
Retailerul autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice Flanco asigură asistenţă telefonică non-stop pentru clienţii săi, în urma parteneriatului încheiat cu furnizorul de soluţii outsourcing CGS România (Computer Generated Solutions Inc.), a anunţat Flanco Retail.

'În cele două luni de colaborare, am înregistrat o îmbunătăţire remarcabilă a ratei de preluare a solicitarilor telefonice şi timpilor de răspuns, cu 94% dintre apeluri preluate în maxim 19 secunde de la iniţierea apelului. Partenerii noştri de la CGS sunt în prima linie de comunicare cu clienţii Flanco, oferind informaţii despre servicii, produse şi comenzi online sau cu ridicare din magazin. Echipa CGS lucrează împreună cu echipa internă de Customer Support pentru procesele operaţionale pre şi post vânzare, precum pregătirea, livrarea sau returul comenzilor. Lunar sunt peste 15.000 de apeluri preluate în centrala telefonică Flanco', a precizat Cristina Martinaş, Online Sales Director la Flanco.


La nivelul anului 2015, Flanco a alocat pentru platforma IT şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor săi 30% din totalul investiţiilor, respectiv în jur de 3,2 milioane de lei. De Black Friday 2015, cel mai mare eveniment de shopping al anului, compania a implementat o nouă aplicaţie de Customer Relationship Management, care a redus semnificativ timpul de răspuns la solicitările primite.

Flanco a alocat şi o echipă specială sesizărilor şi comentariilor venite prin intermediul Social Media, cu un timp de răspuns de la câteva minute la maxim 24 de ore pentru aspectele complexe sesizate, care necesită expertiză sau informaţii de la producători ori partenerii de transport (firmele de curierat). În 2015, compania a răspuns la 5.000 de mesaje pe pagina sa de Facebook, iar anul acesta, până în luna iunie, la peste 2.000 de mesaje.

Flanco deţine o reţea de 114 magazine, în cele mai importante zone comerciale din 68 de oraşe.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions Inc.) este prezentă din anul 2006 pe piaţa din România. Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având şase centre de suport, în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Galaţi şi Miercurea Ciuc. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales şi alte servicii externalizate.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9986 / 32053
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum reușește Țuca Zbârcea & Asociații să atragă talente | Beneficii și cerințe, explicate de Monica Paisa, Staff Coordinator. Tinerii candidați trebuie să fie dedicați unor proiecte profesionale pe termen lung
VIDEO | Din vorbă-n vorbă cu dr. Cosmin Vasile, noul name partner de la ZRVP. Despre schimbarea de denumire a firmei, recrutări, profil avocatului căutat, avalanșa de mandate în arbitraj internațional și marketing-ul firmelor de avocați
LegiTeam: RTPR Allen & Overy looking for an employment lawyer
Clifford Chance Badea a asistat grupul german REWE | DerTour în legătură cu preluarea diviziei de turism a Eurolines.Echipa multidisciplinară de avocați a fost coordonată de Nadia Badea și Loredana Ralea
Reff & Asociații își extinde echipa de litigii prin recrutarea avocaților Mihnea Galgoțiu-Săraru și Ana Pantilică
Avocații din cadrul D&B David și Baias văd un interes crescut pentru sectorul logistic și industrial, în perioada următoare. Georgiana Bălan, Head of Real Estate: Suntem implicați în patru proiecte distincte pentru construirea de fabrici în provincie și în apropierea Bucureștiului
Directiva europeană privind drepturile acționarilor trebuia transpusă în legislația românească până la jumătatea lunii iunie 2019 | Narcisa Oprea, Partener Schoenherr: Chiar dacă directiva nu a fost transpusă încă, existând doar un proiect de lege în acest sens, clienții noștri se pregătesc din vreme pentru conformare, dată fiind anvergura schimbărilor
PNSA și NNDKP, consultanți într-o finanțare de 324 mil. € acordată de un sindicat bancar grupului Ameropa. Ce echipe de avocați au lucrat în proiect
LafargeHolcim preia producătorul de prefabricate Somaco de la Oresa. Avocații PNSA au asistat fondul de investiții, Filip & Company a fost alături de cumpărător
CMS a asistat fondul de private equity Innova în preluarea unuia dintre cei mai puternici jucători români din piața de optică medicală. Vânzătorii, asistați de avocații PNSA | Ce echipe au lucrat în tranzacție
GDPR, după primul an | Intensificarea acțiunilor de conformare a generat un plus de activitate în domeniul consultanței juridice. Mădălina Constantin, Managing Counsel Dentons: Suntem abia la începutul provocărilor juridice ce țin de conformarea cu cerințele GDPR
Legal Tech: Bohâlțeanu & Asociații alege KeyVisionPRO
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...