ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Globalworth a închiriat peste 25.000 de metri pătrați în ultimele 3 luni în România

07 Iulie 2020   |   BizLawyer

♦ Peste 25.000 de metri pătrați au fost închiriați în ultimele 3 luni de zile în portofoliul Globalworth, liderul pieței de birouri din România și Polonia ♦ Printre companiile care au decis să prelungească și/sau să extindă contractele de închiriere sunt: Adecco, Cegedim, Mazars, Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria și banca din portofoliul Globalworth cu cel mai mare număr de metri pătrați ♦ În contextul distanțării sociale, cererea de spațiu a crescut de la 10 la 20 m² per angajat.

 
 
Portofoliul Globalworth România a fost consolidat prin prelungirea sau extinderea unor contracte pe o perioadă cuprinsă între 3 și 11 ani cu parteneri-cheie precum Adecco, Cegedim, Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria, Mazars sau una din cele mai importante bănci din sistem care are închiriată clădirea Globalworth de pe Bulevardul Expoziției.

În contextul distanțării sociale, devine din ce în ce mai evidentă nevoia de creștere a suprafețelor existente în clădirile de birouri, motiv pentru care un total de peste 25.000 de metri pătrați au fost închiriați în Globalworth Plaza, Globalworth Campus și clădirea din Bulevardul Expoziției. Odată cu ridicarea stării de urgență, companiile au luat în considerare reconfigurarea spațiilor, astfel încât angajații să fie cât mai bine protejați când se întorc la muncă. Dacă în ultimii ani, trendul în zona de birouri a fost de open-space, acum toată atenția se concentrează pe distanțarea fizică dintre colegi. Noile planuri de amenajare pentru respectarea acesteia au condus la creșterea cererii de spațiu de la 10 la 20 m² per angajat. Acestea permit modificarea layout-urilor spațiilor de birouri, regândirea zonelor open-space, extinderea bucătăriilor, spațiilor comune sau sălilor de întâlniri și/sau mărirea spațiilor dintre birouri.


“Tranzacțiile din ultimele 3 luni confirmă parteneriatul puternic pe care Globalworth îl are cu companiile chiriașe. Nu doar că au fost prelungite contractele de închiriere pentru suprafețele actuale, ci am primit numeroase cereri de creștere a suprafețelor, astfel încât locul de muncă să fie unul cât mai sigur cu putință. Ne bucură încrederea pe care partenerii de business ne-o oferă și suntem convinși că împreună vom ajunge la normalitatea pe care ne-o dorim cu toții. Experiența de a trece printr-o pandemie a avut și va avea un mare impact în modul nostru de a trăi și de a lucra, de aceea echipa de leasing a venit cu soluții adaptate pentru a răspunde nevoilor curente”, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth România.

“Ne bucurăm că ne putem extinde spaţiul de lucru şi continua parteneriatul pe termen lung cu Globalworth, pentru a facilita dezvoltarea organizaţiei în contextul actual.”, a menționat Edwin Warmerdam, Partener, Head of Tax Advisory, Mazars România.

În prima lună de la ridicarea stării de urgență, un procent de 25% din chiriașii Globalworth a revenit la birou, așteptându-se la o creștere graduală de până la 100% în luna septembrie 2020. Pe lângă soluțiile legate de creșterea suprafețelor închiriate pentru respectarea distanțării sociale, Globalworth a implementat o serie de măsuri de siguranță și igienă încă de la începutul crizei pentru cele 14 clădiri din portofoliu. Aceste măsuri sunt ajustate constant și privesc o serie de acțiuni precum regândirea circuitelor de circulație în interiorul clădirilor și spațiilor comune, adoptarea de măsuri pentru a asigura eficiența sporită a sistemului HVAC, montarea covoarelor antiseptice, aplicarea marcajelor pe pardoseală pentru a indica distanța de siguranță, informarea angajaților și a vizitatorilor despre regulile adoptate (de păstrare a distanței, de spălare și igienizare, de purtare a măștilor), montarea de dozatoare de dezinfectant, planificarea și implementarea protocoalelor de igienizare și curățenie ș.am.d.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5613 / 7957
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ONV LAW își extinde echipa de avocați și își mărește portofoliul de proiecte cu 20%, în primele 3 luni ale anului. Afaceri de 1,5 mil E, anul trecut
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A s-a redresat în Q1 ̸ 2024, dar nu înregistrează creșteri pe piețele emergente. DLA Piper și CMS își mențin pozițiile fruntașe la nivel global, Schoenherr se remarcă în Europa, iar Filip & Company întră în topul consultanților din Europa Estică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...