ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Instant Factoring propune companiilor mici soluții de evitare a blocajului financiar. Fintech-ul asigură lichidități de 10 mil. RON pe lună, prin care finanțează facturile înainte de scadență

07 Aprilie 2020   |   BizLawyer

În plus, Instant Factoring își asumă, pentru toți clienții mici și microîntreprinderile care au nevoie de sprijin, să ofere pre-aprobarea unor limite de finanțare pentru livrările de bunuri sau servicii pentru fiecare client în parte, astfel încât, antreprenorii mici să știe dacă pot finanța orice tranzacție comercială în acestă perioadă, înainte de a-și asuma intrarea într-o relație comercială.

 
 
Instant Factoring, start-up fintech românesc, propune companiilor mici și foarte mici active în sectoarele B2B (business to business) câteva măsuri pragmatice de sprijin pentru evitarea blocajului economic: evaluarea gratuită a riscului financiar al clienților lor, consultanță gratuită asupra riscurilor de pierdere a capitalului prin neîncasarea creanțelor și accesul la lichidități imediate prin încasarea în avans a facturilor nescadente.

Start-up-ul pune la dispoziția microîntreprinderilor și companiilor mici, active în sectoarele B2B, evaluarea gratuită a stabilității financiare a 10 clienți existenți sau potențiali. În momentul de față, există multă incertitudine și instabilitate în toate industriile, iar riscul de neîncasare a facturilor și de pierdere a capitalului de lucru a crescut exponențial. Anticiparea corectă a impactului blocajului economic asupra situației clienților existenți și a celor noi, potențiali, la pachet cu alte măsuri de prevenție pot evita blocajul financiar.


În plus, Instant Factoring își asumă, pentru toți clienții mici și microîntreprinderile care au nevoie de sprijin, să ofere pre-aprobarea unor limite de finanțare pentru livrările de bunuri sau servicii pentru fiecare client în parte, astfel încât, antreprenorii mici să știe dacă pot finanța orice tranzacție comercială în acestă perioadă, înainte de a-și asuma intrarea într-o relație comercială.

Instant Factoring  pune la dispoziția micilor companii și microîntreprinderilor un volum de lichidități de 10 milioane RON pe lună, prin care finanțează facturile înainte de scadență, emise către companii medii și mari care plătesc la termene mai lungi. Accesul la finanțare ajută companiile mici să evite blocarea activității, astfel încât să poată face plăți urgente către salariați, furnizori și să-și  achiziționeze materii prime și materiale de producție.

Fintech-ul nu pune accent în evaluarea de risc pe situațiile financiare ale companiilor mici și foarte mici sau pe vechimea în activitate. De cele mai multe ori, situațiile financiare ale micilor companii sunt slabe, în special la începutul activității unei firme. Clientul microîntreprinderii trebuie să fie o companie cu o situație financiară stabilă care poate să își achite datoriile. Instant Factoring finanțează între 70% - 90% din valoarea facturilor acceptate, în funcție de industria și soliditatea financiară a clienților microîntreprinderilor.  

”Putem finanța companiile active în industriile B2B care nu sunt încă total blocate de restricțiile majore impuse de autorități. Preluăm risc mai mare și putem acorda finanțări în sectoarele: telecomunicații, furnizorii de transmisii date și internet, industria alimentară, retail și e-commerce, hardware și servicii IT, curierat și livrare rapidă și farmaceutică. Astfel, compania își poate acoperi plățile urgente, dar poate suplini totodată lipsa de lichidități de pe segmentele afacerii unde activitatea s-a închis sau s-a blocat. Se evită oprirea completă a activității și dispariția de pe piață”, a declarat Cristian Ionescu”, CEO și co-fondator, Instant Factoring.

Misiunea Instant Factoring este să sprijine dezvoltarea micilor companii prin soluții de finanțare rapide și facile, cu ajutorul tehnologiei. În această perioadă, microîntreprinderile se confruntă cu o acută lipsă a lichidităților în activitatea curentă, necesitate pe care nu o pot acoperi din alte surse.

Factoring-ul online este o soluție rapidă și la îndemâna oricărei companii pentru evitarea blocajului financiar și al supraviețuirii afacerii. Platforma tehnologică a Instant Factoring permite analiza facturii de finanțat într-un interval de câteva ore, iar în cazul aprobării finanțării, clientul primește banii în cont în maximum 24 de ore.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5932 / 7956
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...