ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Mazda, Suzuki, Yamaha au falsificat datele privind emisiile poluante ale vehiculelor produse în Japonia (autorităţi)

09 August 2018   |   Ioana Duta

La Mazda, sunt afectate 3,8% din cele 1.875 de vehicule inspectate în ultimii patru ani iar la Yamaha la 2,1% din cele 335 motociclete verificate în ultimii doi ani şi jumătate s-au utilizat metode inadecvate pentru testare a emisiilor poluante.

 
 
 Companiile auto Mazda şi Suzuki, precum şi producătorul de motociclete Yamaha au recunoscut că au utilizat metode inadecvate pentru testarea emisiilor poluante ale noilor vehicule şi economiile de carburant, a anunţat joi Guvernul de la Tokyo, transmit DPA şi Reuters. 
 

Problema a apărut după ce Ministerul Transporturilor a cerut unui grup de 23 de producători de maşini şi de motociclete din Japonia să examineze procedurile lor de testare, în urma scandalului de la Subaru şi Nissan Motor. 
 
La Suzuki, la aproape jumătate din cele 12.819 de vehicule noi, inspecţiile au implicat proceduri inadecvate, a anunţat Ministerul Transporturilor. 
 
"Este o problemă majoră că ne confruntăm cu un număr atât de mare de vehicule, vom lua situaţia foarte în serios", a afirmat preşedintele Suzuki, Toshihiro Suzuki, la o conferinţă de presă desfăşurată la Tokyo. Acesta şi-a cerut scuze clienţilor şi partenerilor de afaceri pentru problemele provocate. 
 
În 2016, Suzuki a recunoscut că a utilizat metode de testare care nu îndeplineau reglementările oficiale. 
 
În schimb, proceduri inadecvate s-au descoperit la un număr mai mic de vehicule produse de Mazda şi Yamaha. La Mazda, sunt afectate 3,8% din cele 1.875 de vehicule inspectate în ultimii patru ani iar la Yamaha la 2,1% din cele 335 motociclete verificate în ultimii doi ani şi jumătate s-au utilizat metode inadecvate pentru testare a emisiilor poluante. 
 
Şi reprezentanţii Yamaha şi-au cerut scuze clienţilor şi partenerilor de afaceri pentru problemele provocate. 
 
Joi, acţiunile Suzuki şi Yamaha au scăzut cu peste 5% în timp ce titlurile Mazda înregistrau un declin de 1,3%. 
 
În iulie, producătorul auto japonez Nissan a recunoscut că majoritatea uzinelor sale din Japonia au utilizat metode inadecvate pentru testarea emisiilor poluante ale automobilelor. 
 
Nissan, partenerul grupului auto francez Renault, nu a precizat în comunicat numărul vehiculelor afectate şi nici perioada de timp, în luni sau ani, în care au fost folosite aceste metode ilegale. 
 
La cererea autorităţilor, Nissan a fost obligat începând din luna septembrie a anului trecut să deruleze o serie de inspecţii cu privire la modul în care sunt controlate vehiculele care ies de pe liniile de asamblare, după ce anterior a recunoscut că persoane neautorizate şi-au pus semnătura pe documentele de verificare. Cu prilejul anchetei interne, au ieşit la lumină şi alte practici incorecte pe care grupul auto le-a comunicat Ministerului japonez al Transporturilor înainte de a le dezvălui presei. 
 
Nissan a subliniat că va lua măsuri pentru a evita reperarea acestor abateri în viitor, precizând că intenţionează să introducă un nou mecanism de testare. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 1353 / 31662
     

    Ascunde Reclama
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Ce proiecte i-au ținut ocupați pe avocații de Real Estate de la Biriș Goran, în ultimul an. Punctele vulnerabile ale tranzacțiilor din piața imobiliară, explicate de Gabriel Biriș, fondatorul firmei
    LegiTeam: Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează Paralegal
    Transferurile de proprietate și închirierile, cea mai mare pondere în mandatele echipei de Real Estate de la Radu & Asociații, în ultimele luni. Lucian Vițelaru, Senior Managing Associate, explică la ce se uită investitorii și ce precauții își iau bancile care finanțează proiectele
    Cei mai buni avocați de Banking & Finance, recomandați de Legal 500 în ediția 2019. Cu ce proiecte au punctat firmele evidențiate și avocații listați
    The European Legal 500, ediția 2019 | Cele mai bune firme de avocatură din România, în 15 arii de practică. NNDKP, ŢZA, PeliFilip, CMS și PNSA s-au distanțat de pluton. Cine sunt avocații considerați ‘Leading individuals’ și ‘Next Generation’
    Mihai Mareș, singurul avocat român din elita “Leading individuals” – Legal 500 EMEA 2019, remarcat pentru practica “white-collar crime” | Avocatul la care trebuie să te duci, în România, pentru infracțiuni legate de criminalitatea gulerelor albe
    Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen anunță formalizarea Centrului de Excelență în Litigii Fiscale (NNDKP CELF)
    Noerr își consolidează departamentul de taxe, prin cooptarea a doi membri noi
    Practica de Banking & Finance din KPMG Legal a reprezentat aproximativ 50% din totalul veniturilor societății de avocatură. Laura Toncescu, Partener KPMG în România: În afară de tranzacții și finanțări, un factor de succes a fost orientarea noastra spre zona de FinTech
    RTPR Allen & Overy a asistat Barclays Bank PLC în calitate de aranjor pentru Alpha Bank România în cadrul primului program de emisiuni de obligațiuni ipotecare din România. A fost o tranzacție extraordinar de complexă și solicitantă, spun avocații
    Clifford Chance Badea a asistat Alpha Bank România la lansarea primului program de emisiune de obligațiuni ipotecare realizată de un emitent român. Ce avocați au făcut parte din echipă
    Echipa de Real Estate a BSMP lucrează în cinci proiecte de achiziție a unor terenuri din București pe care se vor construi birouri și ansambluri rezidențiale. Daniela Milculescu, Partener: Suntem implicați și într-o serie de discuții privind potențiale tranzacții pe piața hotelieră
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...