ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Societatea Naţională Industria Optică Română are un nou Consiliu de Administraţie

18 Iunie 2021   |   Agerpres

Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.

 
 
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii Naţionale Industria Optică Română SA (IOR) a aprobat în data de 15 iunie propunerile transmise de către Ministerul Economiei prin care au fost schimbaţi membrii Consiliului de Administraţie, conform unui comunicat al Ministerului.
 
"Societatea Naţională Industria Optică Română SA (IOR) este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 95,92%, este listată la Bursa de Valori Bucureşti din august 2015 şi are ca obiect de activitate fabricarea de instrumente optice şi echipamente fotografice. Pentru anul 2020, are 286 de salariaţi, o cifră de afaceri estimată de 14,7 milioane lei, pierdere de 3,3 milioane lei şi datorii totale de 56 milioane lei. În data de 15 iunie 2021, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii a aprobat propunerile transmise de către MEAT, selecţia făcându-se în baza CV-urilor primite", se spune în comunicat.
 
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.
 
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA este de 5.203 lei.
 
Victor Cionga la bază este fizician şi are o experienţă bogată în mediul privat, ocupând diverse funcţii de execuţie şi conducere, coordonând proiecte de privatizare, listare, fuziuni şi achiziţii. De asemenea, a făcut parte din consilii de administraţie/supraveghere la companii private sau de stat, inclusiv la companii listate la Bursa de Valori.
 
Maria Magdalena Cănescu este specialist în resurse umane şi are şi o experienţă bogată în domeniul managementului organizaţional.
 
Mădălin Grozavu are experienţă în managementul vânzărilor, gestionarea echipelor şi în management operaţional.
 
Dumitru Lucian Stoicescu deţine certificare ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), fiind membru CAFR şi CECAR, cunoscător al standardelor internaţionale de raportare financiară. Are experienţă în derularea proceselor de audit şi în domeniul controlului şi managementului financiar.
 
Ciprian Mitu are o experienţă de peste 15 ani în industria financiară, pe zona de trezorerie având expunere la nivelul unor companii mari din industrii grele şi la categoria de investitori instituţionali care activează pe teritoriul Uniunii Europene, fiind cunoscător al pieţelor de tranzacţionare a instrumentelor financiare şi de capital.
 
Potrivit comunicatului, obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv.
 
De asemenea, în document se menţionează că fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilităţile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3559 / 7952
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...