ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Softbinator Technologies atrage 6 mil. lei de la investitori printr-un plasament privat. Avocații in-house au gestionat implicațiile juridice

29 Septembrie 2021   |   A. D.

În cadrul plasamentului privat, care a început în data de 28 septembrie, un total de 100.000 acțiuni, respectiv 10% din capitalul social al companiei, au fost vândute investitorilor la un preț cuprins între 50 și 60 de lei pe acțiune.

 
 
Softbinator Technologies (simbol bursier CODE), o companie românească de dezvoltare de software, specializată în designul, dezvoltarea și lansarea pe piață de produse inovative alături de clienți locali și internaționali, anunță închiderea cu succes a plasamentului privat pentru acțiunile sale și atragerea sumei de 6 milioane lei de la investitorii Bursei de Valori București. Acțiunile companiei vor fi listate pe piața AeRO a Bursei de Valori București până la finalul anului. Plasamentul privat a fost intermediat de către TradeVille, Cornerstone Communications a asistat compania în calitate de Consultant Autorizat, în timp ce avocații in-house ai Softbinator Technologies, Andrada Damian și Dan Pașală, au gestionat implicațiile juridice ale demersului.


„Mulțumim investitorilor pentru încrederea acordată companiei noastre și le urăm bun-venit în echipa Softbinator Technologies. Cu capitalul atras astăzi vom continua creșterea accelerată și suntem încrezători că vom deveni un jucător important pe piața de servicii de dezvoltare software la nivel global. Aproximativ 95% din veniturile noastre provin din contracte cu companii din afara României, cu precădere din SUA și Israel. Astfel, pentru atingerea obiectivelor de creștere, în perioada următoare avem în vedere deschiderea de birouri de business development în cele două țări. Totodată, ne uităm atent și la potențiale tranzacții de M&A pe piața din România. Ne propunem ca accesul nostru la piața de capital să fie un element de diferențiere în peisajul de dezvoltare de software autohton, oferindu-ne atât șansa de a atrage capital pentru a plăti numerar dețineri majoritare în cadrul altor companii, sau chiar derularea de operațiuni de M&A în care să plătim cu acțiuni Softbinator Technologies, atâta timp cât indicatorii noștri de evaluare sunt sensibili mai buni decât ai companiilor achiziționate. La nivelul serviciilor și produselor furnizate, vom lansa în viitorul apropiat două linii de servicii noi, Smart Contract Audits și DevOps Legacy App Migrations, precum și primul produs marcă proprie, Softbinator Magic Stack”, a declarat Daniel Ilinca, fondator și CEO al Softbinator Technologies.   

Softbinator Technologies este specializată în designul, dezvoltarea și lansarea pe piață de produse inovative alături de clienți din SUA, Europa (UK, Germania, România), Orientul Mijlociu (Israel, Kuweit) și Asia (Singapore). În prezent, compania are aproximativ 100 de angajați și colaboratori ce își desfășoară activitatea atât în sediul din București, cât și în Constanța. Softbinator Technologies furnizează soluții și servicii atât pentru startup-uri, unicorni, cât și pentru clienți din Fortune 500, alături de care se construiesc echipe adaptabile, multidisciplinare, flexibile, care respectă metodologia de dezvoltare agilă de programare. Profilul organizației este orientat spre dezvoltarea de produse, membrii echipei fiind apreciați pentru abilitatea de livrare rapidă de rezultate.  

În cadrul plasamentului privat, care a început în data de 28 septembrie, un total de 100.000 acțiuni, respectiv 10% din capitalul social al companiei, au fost vândute investitorilor la un preț cuprins între 50 și 60 de lei pe acțiune. La plasament au participat 143 investitori individuali și profesionali, iar oferta s-a închis anticipat în prima zi, pe fondul unei suprasubscrieri de aproape 8 ori, investitorii plasând ordine în valoare totală de peste 49 milioane de lei. Prețul final pe acțiune a fost stabilit la valoarea maximă, de 60 de lei.

„În vârtejul actual de listări, majorări de capital și alte oportunități tot mai atractive, este ușor să uităm că, în urmă cu 7-8 ani, finanțarea prin bursă în România era un domeniu parcă sortit uitării. Apoi, în 2015, a ajuns în atenția publicului debutul primei povești de succes care a captat imaginația investitorilor și a rescris istoria pieței noastre de capital: Bittnet Systems. Promovarea acestei companii pe piața principală continuă să inspire tot mai mulți antreprenori. Mai mult, Bittnet își pune și capitalul la lucru pentru a susține această nouă generație de emitenți precum Softbinator, companie care încheie alături de TradeVille un plasament de succes și se îndreaptă cu pași repezi către listarea pe piața AeRO. Este doar primul pas, sperăm noi, către multe lucruri extraordinare în viitor (inclusiv, de ce nu, accederea la piața principală). Le mulțumim pentru încredere investitorilor, echipei Softbinator, dar și mentorilor și investitorilor lor minoritari de la Bittnet și sperăm să putem bea împreună o cupă de șampanie imediat după listare”, a declarat Ovidiu-George Dumitrescu, CFA, Director Adjunct în cadrul TradeVille, brokerul care a intermediat plasamentul Softbinator Technologies.

Anterior plasamentului, pentru a acorda o șansă membrilor echipei și colaboratorilor de a face parte din acționariatul companiei și din parcursul său de companie listată, acționarii principali, Daniel Ilinca, Simple Capital, și Bittnet Group au vândut un număr de 59.530 acțiuni către 35 persoane fizice – angajați și colaboratori ai grupului și trei persoane juridice, dintre care două vehicule de investiții din grupul Impetum, respectiv din grupul Autonom. Transferul acțiunilor s-a efectuat la prețul maxim din plasament.

Astfel, în urma plasamentului privat, structura acționariatului companiei este următoarea: Daniel Ilinca, fondator și CEO deține 46,26% din companie, Bittnet Systems 18,99% din acțiuni, echipa de conducere formată din Alexandru Dianu (COO), Marius Baisan (CTO) și Andreea Popa (CFO) deține 10,8%, Simple Capital, un vehicul de investiții al renumitului investitor în IT, Andrei Pitiș, deține 8,09%, la care se adaugă celelalte două vehicule de investiții, din grupul Impetum – cu o deținere de 1,5%, respectiv din grupul Autonom – 0,67%, precum și cele 35 de persoane fizice, angajați și colaboratori ai grupului cu un total de 3,65%, în timp ce investitorii BVB dețin 10% din acțiuni.

„Suntem bucuroși de încheierea cu succes a plasamentului privat și de călătoria pe care Softbinator Technologies o va începe în curând pe Bursa de Valori București. Piața de capital oferă oportunități unice de dezvoltare pentru companiile de IT și suntem încântați să vedem tot mai mulți antreprenori care apelează la acest tip de finanțare. Plasamentul pentru acțiunile CODE a reprezentat echilibrul perfect între îndeplinirea nevoilor companiei în ceea ce privește accesul la capital pentru dezvoltare și oferirea către investitori a unui multiplu atractiv pentru o companie cu potențial solid de creștere, o experiență demonstrată și cu planuri de dezvoltare ambițioase”, a declarat Zuzanna Kurek, fondator Cornerstone Communications, Consultant Autorizat al Softbinator Technologies.

Din suma de 6 milioane de lei atrasă în urma plasamentului privat și din capitaluri proprii, până la finalul anului 2022 o sumă de 2,5 milioane de lei va fi alocată pentru deschiderea de birouri de business development în SUA și Israel, 3 milioane de lei vor fi utilizați pentru achiziții de alte companii (M&A) cu specific similar de activitate din România, 1,5 milioane de lei vor fi folosiți pentru lansarea a două linii de servicii noi – Smart Contracts Audits și DevOps Legacy App Migration, iar alte 1,5 milioane de lei pentru lansarea și promovarea Softbinator Magic Stack (SMS), primul produs 100% al Softbinator.

În 2020, Softbinator Technologies a înregistrat o cifră de afaceri de 12,3 milioane de lei și un profit net de 2,6 milioane de lei. În prima jumătate a anului 2021, Softbinator Technologies a înregistrat vânzări de 7,71 milioane de lei, în creștere cu 43% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și un profit net de 1,39 milioane de lei, cu 18% în plus. Compania estimează venituri de 16,2 milioane de lei și un profit de 3,4 milioane de lei pentru 2021. Softbinator Technologies își propune să ajungă la o rată de creștere anuală compusă de 70% în următorii 4 ani.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2968 / 7914
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...