ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Solaris va livra încă 25 de troleibuze la Braşov; valoarea contractului depăşeşte 63 milioane de lei

22 Ianuarie 2021   |   Agerpres

Conform unui comunicat remis, vineri, AGERPRES, valoarea totală a contractului se ridică la peste 63 milioane lei (aproximativ 13 milioane de euro).

 
 
Solaris Bus & Coach, lider global în producţia de vehicule electrice pentru transport public, a câştigat o nouă licitaţie şi a semnat un contract cu municipiul Braşov pentru livrarea a 25 de troleibuze Solaris Trollino 18 pe parcursul următoarelor 12 luni.
 
Conform unui comunicat remis, vineri, spre publicare, valoarea totală a contractului se ridică la peste 63 milioane lei (aproximativ 13 milioane de euro).
 
Aceasta este a doua livrare de troleibuze Solaris către municipiul Braşov, adăugându-se celor 26 de troleibuze Solaris incluse în 2020 în parcul auto al RATBV, operatorul de transport braşovean.
 
În prezent, peste 300 de vehicule Solaris sunt folosite în transportul public din opt oraşe din România: Craiova, Cluj-Napoca, Piteşti, Braşov, Satu Mare, Galaţi, Baia Mare şi Oradea, ponderea vehiculelor electrice fiind de circa 50% din total.
 
Troleibuzele Solaris Trollino 18 sunt dotate cu un motor electric cu tracţiune de 240 kW, propulsie Medcom şi captatori de curent cu retragere automată în cazul desprinderii de la reţea. Totodată, acestea sunt echipate cu baterii de tracţiune pentru situaţii de urgenţă, ce oferă o autonomie de aproximativ 5 km în lipsa contactului cu linia de electricitate.
 
Fiecare troleibuz comandat are 18 m lungime, 2,55 m lăţime şi o înălţime de 3,45 m (incluzând captatorii) şi poate transporta până la 133 de pasageri, incluzând 41 de persoane aşezate. Confortul călătorilor va fi asigurat atât prin sistemul de aer condiţionat, precum şi prin sistemul audio-video de informare ce va oferi informaţii despre traseu, orele estimate ale călătoriei, anunţarea staţiei sau anunţuri diverse.
 
De asemenea, braşovenii vor beneficia de porturi USB ce le vor permite reîncărcarea dispozitivelor mobile în timpul călătoriei, precum şi acces la Wi-Fi. Fiecare vehicul este echipat cu un sistem de taxare cu patru validatoare. În plus, pentru a creşte gradul de siguranţă a pasagerilor şi a şoferilor, troleibuzele Solaris sunt echipate cu un sistem de supraveghere video. Mijloacele de transport vor fi dotate şi cu un sistem de numărare a pasagerilor cu senzori amplasaţi la fiecare uşă ce va permite operatorului de transport public să adune date despre numărul de persoane care utilizează anumite rute, cu ajutorul cărora se pot face optimizări ale transportului pe liniile respective.
 
Potrivit companiei, troleibuzele care vor fi livrate municipiului Braşov vor avea o garanţie de cinci ani (sau 350.000 km), timp în care Solaris va furniza consumabilele necesare pentru mentenanţa planificată pentru toată această perioadă. Totodată, manopera lucrărilor de întreţinere va fi realizată de personalul RATBV sub supravegherea reprezentantului Solaris.
 
Solaris Bus & Coach SA este unul dintre cei mari producători din Europa de autobuze şi troleibuze. În cei aproape 25 de ani de existenţă, compania a produs peste 20.000 de vehicule folosite în transportul public din sute de oraşe europene. În prezent, Solaris este lider de piaţă pe segmentul de e-mobilitate în transportul public, graţie gamei sale largi de troleibuze, autobuze electrice cu acumulator şi autobuze hibrid livrate. În septembrie 2018, Solaris Bus & Coach s-a alăturat grupului spaniol CAF.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4416 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...