LifeBox, liderul pieţei de healthy food delivery din România, se extinde şi îşi mută activitatea într-o nouă unitate în Bucureşti, pentru care compania a alocat o investiţie totală de peste 900.000 de euro, conform unui comunicat al companiei.
Start-up-ul îşi menţine strategia de creştere pe piaţă, iar noua locaţie va asigura mărirea capacităţii de producţie cu 200%. Noul spaţiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, având destinată o suprafaţă de producţie de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri - Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto - ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea.
Compania menţionează că pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar şi nevoi nutriţionale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienţilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atât de la producători locali certificaţi, cât şi de la distribuitori sau importatori consacraţi, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat şi contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.
"Continuăm strategia de creştere pe piaţa din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producţie. Totodată, ne concentrăm şi pe extinderea serviciilor de livrare în oraşele în care încă nu suntem prezenţi şi în care există cerere, dar şi pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara ţării şi ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularităţii, cât şi din punct de vedere al numărului de clienţi. Cu toate că traversăm în continuare o perioadă de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi şi suntem încrezători că targetul nostru de clienţi va rămâne stabil şi pe parcursul anului viitor" au declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat şi Lukasz Kulşniar, cofondatorii LifeBox.
De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele şi timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienţilor, astfel încât aceştia să poată beneficia de aceleaşi servicii la o calitate superioară. LifeBox a sporit şi măsurile de prevenţie din această perioadă, pentru a-şi desfăşura activitatea în cele mai sigure condiţii, atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Au fost suplimentate procesele de dezinfecţie a zonelor de lucru, recepţie marfă, maşinilor de transport şi orice spaţiu ce intră în contact cu angajaţii LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaţionale, atât pe departamentele de producţie, cât şi pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi. Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.
Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox oferă meniuri gustoase şi sănătoase, personalizate în funcţie de stilul de viaţă al fiecărui utilizator şi calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori şi doi specialişti în bucătărie şi nutriţie. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea.