ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Start-up-ul românesc LifeBox investeşte peste 900.000 de euro într-o nouă unitate de producţie

02 Decembrie 2021   |   Agerpres

Compania menţionează că pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar şi nevoi nutriţionale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienţilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atât de la producători locali certificaţi, cât şi de la distribuitori sau importatori consacraţi, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat şi contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.

 
 
LifeBox, liderul pieţei de healthy food delivery din România, se extinde şi îşi mută activitatea într-o nouă unitate în Bucureşti, pentru care compania a alocat o investiţie totală de peste 900.000 de euro, conform unui comunicat al companiei.
 
Start-up-ul îşi menţine strategia de creştere pe piaţă, iar noua locaţie va asigura mărirea capacităţii de producţie cu 200%. Noul spaţiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, având destinată o suprafaţă de producţie de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri - Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto - ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea.
 
Compania menţionează că pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar şi nevoi nutriţionale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienţilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atât de la producători locali certificaţi, cât şi de la distribuitori sau importatori consacraţi, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat şi contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.
 
"Continuăm strategia de creştere pe piaţa din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producţie. Totodată, ne concentrăm şi pe extinderea serviciilor de livrare în oraşele în care încă nu suntem prezenţi şi în care există cerere, dar şi pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara ţării şi ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularităţii, cât şi din punct de vedere al numărului de clienţi. Cu toate că traversăm în continuare o perioadă de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi şi suntem încrezători că targetul nostru de clienţi va rămâne stabil şi pe parcursul anului viitor" au declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat şi Lukasz Kulşniar, cofondatorii LifeBox.
 
De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele şi timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienţilor, astfel încât aceştia să poată beneficia de aceleaşi servicii la o calitate superioară. LifeBox a sporit şi măsurile de prevenţie din această perioadă, pentru a-şi desfăşura activitatea în cele mai sigure condiţii, atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Au fost suplimentate procesele de dezinfecţie a zonelor de lucru, recepţie marfă, maşinilor de transport şi orice spaţiu ce intră în contact cu angajaţii LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaţionale, atât pe departamentele de producţie, cât şi pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi. Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.
 
Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox oferă meniuri gustoase şi sănătoase, personalizate în funcţie de stilul de viaţă al fiecărui utilizator şi calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori şi doi specialişti în bucătărie şi nutriţie. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea. 
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2618 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...