ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TAROM a început implementarea măsurii privind restructurarea personalului

31 Iulie 2021   |   Agerpres

Măsura de restructurare a personalului face parte dintr-un plan complex de măsuri definite cu scopul de a redresa compania. Acest plan a fost notificat, pe 28 mai 2021, către Comisia Europeană în vederea obţinerii unui ajutor de stat pentru restructurare.

 
 
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM desfăşoară, începând de vineri, etapa fazei de implementare a măsurii de restructurare a personalului, acţiune care a fost demarată în luna februarie a acestui an şi care reprezintă o componentă esenţială a planului de redresare a companiei.

Conform unui comunicat remis AGERPRES, în cadrul măsurii de restructurare a personalului a fost elaborată şi aprobată o nouă organigramă care corespunde volumului de activitate curent şi estimat pentru anii următori, fiind concepută pentru a reduce costurile şi a asigura o distribuire eficientă a activităţilor la nivelul companiei. Această măsură afectează un număr de 241 de posturi din structura curentă.

"Astfel, este necesară iniţierea măsurii privind concedierea colectivă, cu respectarea procedurilor legale, în perioada imediat următoare fiind planificate consultări cu partenerii sociali. Angajaţii vizaţi de concedierea colectivă vor fi departajaţi pe baza unor criterii transparente, echitabile, comunicate tuturor celor implicaţi, evaluările
acestora fiind organizate cu furnizori externi. În egală măsură, TAROM va derula toate demersurile prevăzute de reglementările în vigoare pentru a minimiza impactul programului de concediere colectivă, urmând a fi demarat un nou program de plecări voluntare. De asemenea, pentru ocuparea posturilor vacante disponibile vor avea loc concursuri interne, care vor fi anunţate tuturor celor interesaţi, conform procedurilor aplicabile", se menţionează în comunicat.

Măsura de restructurare a personalului face parte dintr-un plan complex de măsuri definite cu scopul de a redresa compania. Acest plan a fost notificat, pe 28 mai 2021, către Comisia Europeană în vederea obţinerii unui ajutor de stat pentru restructurare.

"Competiţia comercială acerbă în domeniul aviatic ne impune menţinerea unui standard ridicat al siguranţei şi serviciilor pe care le oferim pasagerilor. În acest sens, TAROM le mulţumeşte tuturor angajaţilor săi, apreciind profesionalismul şi dăruirea de care aceştia au dat dovadă, mai ales în ultima perioadă, o perioada care s-a dovedit a fi extrem de dificila pentru întreaga industrie aviatică globală", precizează reprezentanţii companiei.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3287 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...