ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UniCredit adoptă semnătura electronică

18 Mai 2018   |   Ioana Duta

Semnarea la distanţă va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter, de către persoanele fizice care deţin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate faţă în faţă de un angajat al băncii în ultimele 6 luni.

 
 
UniCredit adoptă semnătura electronică calificată, un pas spre simplificarea proceselor de vânzare şi digitalizarea documentaţiei în relaţia cu clienţii, potrivit unui comunicat al băncii.


"UniCredit face cel mai important pas pentru eliminarea documentaţiei pe hârtie în relaţia cu clienţii săi, fiind primul grup bancar din România ce utilizează în acest scop o semnătură electronică calificată emisă de o Autoritate de Certificare din România. Această semnătură este recunoscută pe deplin pe teritoriul României şi al Uniunii Europene cu valoare juridică identică semnăturii olografe. Prin această nouă iniţiativă, UniCredit îşi reconfirmă abordarea eficientă şi pragmatică în domeniul digital şi angajamentul pentru inovaţie, pentru simplificarea şi eficientizarea produselor, a serviciilor şi proceselor sale", se spune în comunicat.


Totodată, prin adoptarea semnăturii electronice, UniCredit le oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru modul în care vor să interacţioneze cu banca, în sucursală sau la distanţă, prin intermediul canalelor alternative (pentru acele produse pentru care a fost implementată posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale).

Concret, UniCredit a implementat posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, şi produsele asociate acestuia, precum şi creditele de nevoi personale şi cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul băncii. Acest proces este deja disponibil atât clienţilor existenţi, cât şi clienţilor noi din Bucureşti, urmând ca în decursul lunii iunie 2018 să fie extins la nivelul întregii ţări.

"Ne continuăm misiunea de a fi lângă clienţii noştri pentru lucrurile care contează pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece în sucursale sau pe drumuri, printr-o soluţie cât mai apropiată de nevoile şi stilul lor de viaţă. Ne respectăm astfel promisiunea de a inova, dezvolta şi îmbunătăţi constant modul de relaţionare cu clienţii noştri, pentru a le facilita acestora o interacţiune cât mai bună cu UniCredit", a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail în cadrul UniCredit Bank.

Astfel, clienţii persoane fizice pot semna documentaţia contractuală cu semnătura electronică calificată ce le este oferită gratuit, fie la ghişele băncii, fie de la distanţă. Semnarea la distanţă va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter (*2020, apel cu tarif normal în reţelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), de către persoanele fizice care deţin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate faţă în faţă de un angajat al băncii în ultimele 6 luni.

Introducerea semnăturii electronice permite simplificarea procesului în sucursale, aducând marele avantaj al eliminării hârtiei şi al înlocuirii acesteia cu documentaţie electronică, uşor de stocat şi de accesat atât de către clienţi, cât şi de către bancă. Pentru a fi regăsite mai uşor, UniCredit va pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicaţiilor Mobile şi Online Banking.

Certificatul pentru semnătura electronică calificată este emis de Trans Sped SRL, prestator de servicii de încredere calificat în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă, UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing acţionând ca autorităţi de înregistrare în numele Trans Sped SRL.

"Ne aflăm în plină revoluţie digitală cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului în care interacţionăm cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. În acest context digitalizarea nu mai este o opţiune, ci o obligaţie. UniCredit vine în sprijinul clienţilor săi cu servicii digitale revoluţionare, bazate pe semnătura electronică mobilă cu aceeaşi valoare juridică, atât în România, cât şi în spaţiul european. Suntem încântaţi că Trans Sped, furnizor cu experienţă de peste 14 ani în domeniul certificatelor digitale calificate la nivel global, este parte în acest proiect ambiţios', a declarat Viky Mănăilă, Managing Director al Trans Sped.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 23 / 29465
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    Penaliștii de la Mareș | Danilescu | Mareș în asociere cu Dan Lupașcu au sesizat CCR în ”Dosarul Mineriadei”, în care îl apără pe Mugurel Florescu. Admiterea excepției ar avea efecte importante asupra modului de rezolvare a fondului cauzei
    Reff & Asociații asigură trei tipuri de servicii pentru implementarea prevederilor GDPR. Echipa de zece avocați lucrează atât pentru societăți locale, cât și multinaționale, fiind implicată în ultimul an și în proiecte multijurisdicționale
    Septimiu Stoica, Of Counsel Dentons: Pe piața de capital, cele mai frecvente solicitări de consultanță și asistență vin din zona ofertelor publice, fie că este vorba de finanțare, listare, răscumpărare sau ofertă publică obligatorie. Majoritatea proiectelor în care echipa Dentons s-a implicat au fost transfrontaliere
    LegiTeam: Societatea Civilă De Avocaţi Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează avocați definitivi pentru departamentul Consultanță
    LegiTeam: Voicu & Filipescu is looking for lawyers
    Cum lucrează echipa Mitel & Asociații în proiectele GDPR: Monitorizează în permanență apariția oricăror noi fluxuri de date sau transferuri, a oricăror elemente noi care ar impacta modul în care a fost gândit și implementat GDPR în cadrul fiecărei organizații în parte
    Voicu & Filipescu a lansat noul site profesional. Reconfirmare a identității vizuale a Grupului pe o platformă modernă
    Riscurile fiscale în cazul ajustării prețurilor de transfer se traduc în potențiale obligații fiscale de plată. Alexandru Cristea, TZA Tax: Ne aflăm la începutul unei perioade de creștere accelerată a controalelor și a potențialelor litigii în această zonă. Ne așteptăm ca nevoia de asistență în litigii să crească
    DLA Piper anunță zece noi promovări odata cu celebrarea a 10 ani in România. Alina Lăcătuș intră în rândul partenerilor
    Clifford Chance Badea promovează un avocat pe poziția de counsel și trei avocați seniori. Promovările vizează toate ariile de practică
    Anda Todor (Dentons București), nominalizată pentru activitatea în trei arii de practică la ‘Euromoney Europe Women in Business Law Awards 2018’. Ce firme locale sunt pe lista scurtă
    Avocații Mușat & Asociații au remarcat un număr mai mare de solicitări de asistență din partea emitenților străini care vor să ofere valori mobiliare și în România. Răzvan Stoicescu, Partener: Ne așteptăm ca un volum mai mare de muncă să vină din direcția serviciilor financiare și mai puțin din zona IPO-urilor desfășurate de emitenți locali
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...