ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

UniCredit adoptă semnătura electronică

18 Mai 2018   |   Ioana Duta

Semnarea la distanţă va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter, de către persoanele fizice care deţin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate faţă în faţă de un angajat al băncii în ultimele 6 luni.

 
 
UniCredit adoptă semnătura electronică calificată, un pas spre simplificarea proceselor de vânzare şi digitalizarea documentaţiei în relaţia cu clienţii, potrivit unui comunicat al băncii.


"UniCredit face cel mai important pas pentru eliminarea documentaţiei pe hârtie în relaţia cu clienţii săi, fiind primul grup bancar din România ce utilizează în acest scop o semnătură electronică calificată emisă de o Autoritate de Certificare din România. Această semnătură este recunoscută pe deplin pe teritoriul României şi al Uniunii Europene cu valoare juridică identică semnăturii olografe. Prin această nouă iniţiativă, UniCredit îşi reconfirmă abordarea eficientă şi pragmatică în domeniul digital şi angajamentul pentru inovaţie, pentru simplificarea şi eficientizarea produselor, a serviciilor şi proceselor sale", se spune în comunicat.


Totodată, prin adoptarea semnăturii electronice, UniCredit le oferă clienţilor săi posibilitatea de a opta pentru modul în care vor să interacţioneze cu banca, în sucursală sau la distanţă, prin intermediul canalelor alternative (pentru acele produse pentru care a fost implementată posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale).

Concret, UniCredit a implementat posibilitatea de semnare electronică a documentaţiei contractuale pentru mai multe tipuri de produse destinate persoanelor fizice: GeniusCont, contul curent oferit de UniCredit, şi produsele asociate acestuia, precum şi creditele de nevoi personale şi cardurile de credit oferite de UniCredit Consumer Financing prin intermediul băncii. Acest proces este deja disponibil atât clienţilor existenţi, cât şi clienţilor noi din Bucureşti, urmând ca în decursul lunii iunie 2018 să fie extins la nivelul întregii ţări.

"Ne continuăm misiunea de a fi lângă clienţii noştri pentru lucrurile care contează pentru ei, oferindu-le posibilitatea de a economisi timpul pe care l-ar petrece în sucursale sau pe drumuri, printr-o soluţie cât mai apropiată de nevoile şi stilul lor de viaţă. Ne respectăm astfel promisiunea de a inova, dezvolta şi îmbunătăţi constant modul de relaţionare cu clienţii noştri, pentru a le facilita acestora o interacţiune cât mai bună cu UniCredit", a declarat Septimiu Postelnicu, Director Executiv al Diviziei Retail în cadrul UniCredit Bank.

Astfel, clienţii persoane fizice pot semna documentaţia contractuală cu semnătura electronică calificată ce le este oferită gratuit, fie la ghişele băncii, fie de la distanţă. Semnarea la distanţă va fi accesibilă, într-o primă etapă, pentru contractarea unui nou credit de nevoi personale din oferta UniCredit Consumer Financing, telefonic, prin InfoCenter (*2020, apel cu tarif normal în reţelele mobile Orange, RCS&RDS, Telekom Romania, Vodafone), de către persoanele fizice care deţin un cont curent la UniCredit, ce au fost identificate faţă în faţă de un angajat al băncii în ultimele 6 luni.

Introducerea semnăturii electronice permite simplificarea procesului în sucursale, aducând marele avantaj al eliminării hârtiei şi al înlocuirii acesteia cu documentaţie electronică, uşor de stocat şi de accesat atât de către clienţi, cât şi de către bancă. Pentru a fi regăsite mai uşor, UniCredit va pune la dispoziţia clienţilor săi posibilitatea de accesare a documentelor prin intermediul aplicaţiilor Mobile şi Online Banking.

Certificatul pentru semnătura electronică calificată este emis de Trans Sped SRL, prestator de servicii de încredere calificat în sensul Regulamentului UE nr. 910/2014 privind identificarea electronică şi serviciile de încredere pentru tranzacţiile electronice pe piaţa internă, UniCredit Bank şi UniCredit Consumer Financing acţionând ca autorităţi de înregistrare în numele Trans Sped SRL.

"Ne aflăm în plină revoluţie digitală cu un impact major asupra serviciilor, asupra modului în care interacţionăm cu partenerii sau asupra mediului de afaceri. În acest context digitalizarea nu mai este o opţiune, ci o obligaţie. UniCredit vine în sprijinul clienţilor săi cu servicii digitale revoluţionare, bazate pe semnătura electronică mobilă cu aceeaşi valoare juridică, atât în România, cât şi în spaţiul european. Suntem încântaţi că Trans Sped, furnizor cu experienţă de peste 14 ani în domeniul certificatelor digitale calificate la nivel global, este parte în acest proiect ambiţios', a declarat Viky Mănăilă, Managing Director al Trans Sped.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

    ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


     

    Ascunde Reclama
     
     

    POSTEAZA UN COMENTARIU


    Nume *
    Email (nu va fi publicat) *
    Comentariu *
    Cod de securitate*







    * campuri obligatorii


    Articol 1416 / 30857
     

    Ascunde Reclama
     
     
     
    BREAKING NEWS
    ESENTIAL
    LegiTeam: Maravela & Asociaţii is looking for a German speaking lawyer
    Deficitul de cont curent a crescut cu 1, 6 miliarde lei, în primele 8 luni; datoria externă s- a majorat cu 648 mil. E
    EXCLUSIV BizLawyer: Partenerul Ciprian Glodeanu se desprinde din echipa Wolf Theiss. O nouă firmă cu 3-4 parteneri și 10 avocați, la orizont
    VIDEO | CMS: THIS IS US! Rezultate excepționale în ultimii 4 ani, creștere axată strategic pe dezvoltarea unor arii de practică și recrutarea tinerilor talentați. Gabriel Sidere, Managing Partner CMS Romania: “Oamenii sunt în centrul construcției noastre”
    CMS Expert View: VIDEO | Companiile au accelerat măsurile pentru implementarea GDPR, dar încă pot apărea probleme generate de prelucrarea datelor. Aspectele sensibile, analizate de avocații CMS Romania
    Cum sunt selectați stagiarii care vor să intre în echipa CLO. Îi așteaptă apoi programe de training cu avocați de top, specializare, onorarii competitive și bonusuri pentru performanță. Alexandru Olănescu, Partener: ”Înainte de a fi o echipă de avocați, suntem o familie în care fiecare membru contează, iar interesul pentru a fi cât mai buni pe piața serviciilor juridice ne unește”
    CMS Expert View: VIDEO | Dreptul Energiei – între boom tehnologic și nevoia de legislație modernă. O discuție cu Varinia Radu, Partener, coordonatorul practicii de petrol și gaze pe Europa Centrală și de Est al CMS
    Edwina Udrescu, specialist în proiecte de infrastructură și construcții internaționale, se alătură Wolf Theiss
    Dentons lansează un instrument interactiv pentru consultarea legislației privind Registrul de Transparență din cele mai importante piețe din zona UE
    Tendință generală de intensificare a eforturilor de conformare la nivelul companiilor, determinată și de acțiunile represive energice ale autorităților. Elena Iacob, Partener ZRP: Recomandarea noastră ar fi ca toate asociațiile profesionale|industriale și companiile, indiferent de talie, să ia în considerare adoptarea unor programe de conformare cu legislația concurenței
    LegiTeam: Zamfirescu Racoţi & Partners recrutează avocat definitiv pentru departamentul Consultanță | Dreptul muncii
    LegiTeam: Maravela|Asociaţii is looking for a consultancy associate
     
    Citeste pe SeeNews Digital Network
    • BizBanker

    • BizLeader

        in curand...
    • SeeNews

      in curand...