ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Vânzarea retailerului Pepco de către grupul Steinhoff a fost amânată din cauza coronavirusului

23 Iunie 2020   |   AGERPRES

Retailerul Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz în Europa, face parte din conglomeratul sud-african Steinhoff, care se confruntă cu dificultăţi financiare.

 
 
Pandemia de coronavirus a amânat planurile referitoare la vânzarea retailerului Pepco de către firma mamă Steinhoff, a declarat marţi, pentru Reuters, directorul general de la Pepco Group, Andy Bond.

Retailerul Pepco Group, care deţine mărcile Pepco, Poundland şi Dealz în Europa, face parte din conglomeratul sud-african Steinhoff, care se confruntă cu dificultăţi financiare.

"Cu privire la modul cum se va face şi când, cred că, în mod clar, pandemia de Covid a bulversat lucrurile...Ieşirea Steinhoff's este aproape inevitabilă din simplul motiv tehnic că Steinhoff trece printr-un program de restructurare cu creditorii, iar acei creditori au nevoie să îşi recupereze banii", a spus Andy Bond.

Directorul de la Pepco Group a subliniat că în prezent echipa managerială se concentrează pe depăşirea crizei, care în perioada octombrie 2019 - martie 2020 a provocat o scădere de 16,3% a profitului operaţional până la 89 milioane de euro. "Acum vânzarea este o problemă secundară pentru toată lumea. În primul rând este vorba de readucerea afacerii într-o stare bună", a apreciat Andy Bond. Acesta a dezvăluit că în perioada octombrie 2019 - martie 2020, cifra de afaceri a Pepco Group a crescut cu 9,7%, după ce în perioada octombrie 2019 - februarie 2020 a înregistrat o creştere de 14,4%.

Andy Bond a informat că afacerile au revenit la nivelul de dinaintea pandemiei, în condiţiile în care la data de 21 iunie funcţionau 2.880 din cele 2.913 magazine ale grupului, însă vânzările comparabile (like-for-like) au rămas negative. Andy Bond se aşteaptă ca veniturile să rămână sub media multianuală pentru restul anului 2020. "Totuşi, este posibil ca, pe segmentul de discount retailing, cererea consumatorilor să se îmbunătăţească într-o perioadă de incertitudine economice prelungită şi noi suntem extrem de bine plasaţi pentru a profita de această tendinţă", a apreciat directorul general de la Pepco Group.

Grupul Pepco, unul din lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, are 2.844 de magazine în 14 ţări, inclusiv în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă şi produse alimentare.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 70 / 33551
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
League Tables of Legal Advisors MergerMarket - S1 2020 I Pandemia a evaporat o treime din piața de fuziuni și achiziții. China s-a recuperat rapid, SUA – cel mai puternic declin. Ce firme de avocați cu prezență locală s-au evidențiat în Top 20 global, european și în regiunea CEE
Avocații Leroy și Asociații prevăd o creștere a numărului de litigii în comerț și asigurări, solicitările fiind legate de întreruperea activității comerciale. Edgar Jakab, Head of Litigation: Pe lângă mandatele curente, așteptăm o extindere substanțială în perioada următoare și în transporturi și asigurări
Avocații Radu și Asociații SPRL, în colaborare cu EY România, obțin o nouă decizie importantă pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene privind dreptul nerezidenților de a obține rambursarea TVA
Legea mărcilor a fost modificată | Care vor fi efectele aplicării noilor norme și cum se va asigura securitatea juridică și protecția drepturilor conferite titularilor de mărcile înregistrate. Cele mai importante prevederi, explicate de echipa Simion & Baciu
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Dr. Constantin BRÂNZAN, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu peste 40 de ani de experiență în magistratură, se alătură echipei POPESCU & ASOCIAȚII
Cum a trecut prin perioada de lockdown un creator de produse Legal-Tech și ce tendințe a observat în rândul clienților-avocați. George Bărcun, SoftVenture: Singura schimbare pentru noi a fost lipsa prânzului comun și a conversațiilor aferente. Firmele de avocatură au avut o abordare foarte matură și profesionistă. În ultima lună am observat o revitalizare generală și mai mult optimism
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...