ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Năsui: Mai mulţi oameni vor lucra la procesarea dosarelor de rambursare la schemele de ajutor de stat COVID

19 Ianuarie 2021   |   Agerpres

Ministrul de resort a subliniat faptul că, împreună cu echipa din Ministerul Economiei, s-a lucrat intensiv în aceste zile pentru a debloca schemele de ajutor de stat COVID.

 
 
Platforma IT în care sunt depuse dosarele pentru schemele de ajutor de stat COVID-19 a fost îmbunătăţită în aşa fel încât acestea să fie procesate mai rapid, iar numărul celor care se vor ocupa de procesarea dosarelor de rambursare a fost suplimentat, a scris ministrul Economiei, Claudiu Năsui, pe propria pagină de Facebook.
 
"Am terminat ieri a 10-a zi de minister. 10 zile în care principala prioritate a fost organizarea şi deblocarea schemelor de ajutor de stat. Aşa cum am spus, mi se pare important ca statul să-şi respecte angajamentele. A promis oamenilor nişte bani, este normal să îi dea. Statul a fost acolo să ia o parte din bani atunci când economia creştea, acum că economia este închisă, e normal să fie acolo să o ajute. Poate n-aş fi făcut lucrurile la fel, de fapt, cu siguranţă nu le-aş fi făcut la fel, dar acum trebuie să deblocăm ce avem şi apoi construim mai bine pe viitor", a menţionat oficialul.
 
Ministrul de resort a subliniat faptul că, împreună cu echipa din Ministerul Economiei, s-a lucrat intensiv în aceste zile pentru a debloca schemele de ajutor de stat COVID.
 
"Am adăugat mai mulţi oameni din minister să lucreze pe procesarea dosarelor de rambursare. Am cerut oameni la ANPC, instituţie aflată în subordinea ministerului, să vină în agenţiile regionale unde sunt procesate dosare. Am ameliorat platforma IT pentru a facilita procesarea mai rapidă a dosarelor. Am cerut Ministerului Justiţiei să ne ajute să putem implica experţi externi în evaluarea dosarelor. Este o problemă legată de funcţia publică care poate da bani publici, iar cei care nu sunt în funcţia publică nu pot face asta. Căutăm soluţii ca măcar unele profesii reglementate de stat, care sunt legate de domeniul financiar, să poată fi incluse în procesul de procesare a dosarelor", a susţinut Claudiu Năsui.
 
Acesta a adăugat că scopul final al acestor acţiuni este să nu mai fie lucrurile blocate în faza de procesare. "Pe lângă asta mai avem şi problema finanţării. Împreună cu ministrul fondurilor europene, Cristian Ghinea, căutăm soluţii ca să intre banii rapid la oameni (...) De asemenea, la alcătuirea bugetului pe anul 2021 vom include toate sumele promise de statul român", a mai scris ministrul Economiei. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6833 / 8583
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...