ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Angajaţii BCE vor lucra de acasă

09 Martie 2020   |   AGERPRES

Ca urmare a acestei decizii, sediul de la Frankfurt al BCE, o clădire modernă de birouri care găzduieşte aproximativ 3.000 de persoane, precum şi clădirea organismului de supervizare a băncilor europene din centrul capitalei financiare a Germaniei ar urma să fie goale luni.

 
 
Banca Centrală Europeană a cerut majorităţii celor 3.700 de angajaţi ai săi de la Frankfurt să efectueze luni o zi de telemuncă, pentru ca instituţia să poată să îşi testeze capacitatea de reacţie în cazul agravării crizei legate de epidemia de coronavirus, a declarat duminică un purtător de cuvânt al instituţiei financiare, transmite Reuters.

De asemenea, BCE a anulat majoritatea evenimentelor publice prevăzute pentru luna viitoare. Cu toate acestea, reuniunea de politică monetară, programată pentru ziua de joi, precum şi conferinţa de presă de după reuniune vor avea loc.

"BCE a pus la punct măsuri în cazul în care va fi nevoie ca o mare parte din personalul său să lucreze de la distanţă iar ziua de 9 martie va fi un test atât pentru infrastructuri cât şi pentru personal", a declarat purtătorul de cuvânt.


Ca urmare a acestei decizii, sediul de la Frankfurt al BCE, o clădire modernă de birouri care găzduieşte aproximativ 3.000 de persoane, precum şi clădirea organismului de supervizare a băncilor europene din centrul capitalei financiare a Germaniei ar urma să fie goale luni.

BCE este supus la presiuni pe fondul epidemiei de Covid-19, care a dus la prăbuşirea pieţelor financiare şi a determinat Rezerva Federală americană (Fed) să reducă dobânda de referinţă cu 0,5 puncte.

Cei 25 de membri ai consiliului guvernatorilor BCE intenţionează să discute în mod concret la reuniunea de politică monetară din 12 martie eventuale măsuri suplimentare de susţinere a economiei.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2644 / 4451
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
Efervescență în activitatea avocaților specializați în fuziuni și achiziții de la Stratulat Albulescu, cu 15 proiecte de M&A aflate în lucru. Firma a acordat consultanță în peste 40 de tranzacții anul trecut și își îmbunătățește constant poziția în directoarele internaționale pe această arie de practică | Silviu Stratulat, Managing Partner: ”Peste 50% dintre proiectele noastre de M&A provin din colaborarea cu firme internaționale de top, cu care avem deja o relație sudată”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Minerva Ioniță, Head of Legal & Compliance Department în cadrul Arctic: În postura de avocat intern, respectul față de colegi și angajator, onestitatea, sunt principii care te definesc și te recomandă. Activitatea juridică nu este doar un job, ci este o vocație care implică o responsabilitate profundă față de sistemul juridic și client
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat proprietarii Expo Market Doraly în vânzarea integrală a parcului comercial către dezvoltatorul imobiliar WDP
MPR|Partners asistă cu succes Verde Magnesium într-un important proiect minier. Trei parteneri în echipa de proiect coordonată de Dana Rădulescu
LegiTeam: Mitel & Asociații recrutează avocați definitivi pentru Departamentul de Real Estate & Construction
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...