ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Trencadis va dezvolta sistemul informatic al Consiliului Superior al Magistraturii (CSM)

20 Septembrie 2022   |   B. A.

● Proiectul va îmbunătăți modul de lucru al procurorilor și judecătorilor din România. ● Proiect de transformare digitală în valoare de 7,38 mil. lei. ● Sistemul informatic contribuie la creșterea transparenței și a gradului de transformare digitală a instituțiilor publice.

 
 
Trencadis, companie de tehnologie specializată în dezvoltarea și implementarea de soluții software complexe pentru sectorul guvernamental și cel de business, anunță un nou proiect public de transformare digitală prin care va implementa un sistem informatic integrat care va sprijini activitatea de management la nivelul Consiliului Superior al Magistraturii (CSM) şi va contribui la eficientizarea și modernizarea metodelor de lucru utilizate în cadrul activității instituției publice.

Proiectul vizează sprijinirea activității CSM în direcția dezvoltării unui sistem de justiție modern, adaptat cerințelor societății contemporane, prin îmbunătățirea competențelor strategice și manageriale, consolidarea capacității operaționale a CSM, în calitate de factor de decizie responsabil pentru buna gestionare a sistemului judiciar. De asemenea, noul proiect, realizat împreună cu firma Connections Consult SA, în calitate de subcontractor, va facilita asigurarea condițiilor de organizare și funcționare a instanțelor şi parchetelor, precum şi pentru gestionarea corectă şi echilibrată a carierei judecătorilor și procurorilor.


Acesta este al treilea proiect de transformare digitală al echipei Trencadis în domeniul justiției, după ce compania a asigurat în cadrul Agenției Naționale de Integritate (ANI) servicii de asistență tehnică informatică de întreținere și reparații software, de dezvoltare software și de arhivare,  respectiv la Parchetul de pe lângă Înalta Curte De Casație și Justiție, unde a implementat un sistem informatic de management integrat al audierilor.

“Implementarea sistemului informatic integrat va sprijini activitatea de management la nivelul CSM şi va contribui astfel la eficientizarea și modernizarea metodelor de lucru utilizate în cadrul activității proprii. Astfel, se va îmbunătăți modul de lucru al procurorilor și judecătorilor din România. Prin facilitarea modului de lucru se asigura micsorarea timpilor de așteptare pentru cetățeni. Echipa Trencadis este entuziasmată de această provocare nouă datorită faptului că va aduce încă un beneficiu cetățenilor și contribuie la creșterea transparenței și a gradului de transformare digitală a instituțiilor publice din România”, a declarat Emilia Jeleriu, Deputy CEO al Trencadis.

În mod concret, realizarea sistemului IT va presupune prestarea de servicii IT (dezvoltare aplicații, configurare baze de date și migrare structuri de date), achiziția de produse (licențe software) şi servicii de instruire personal.

Aplicaţia va asigura integrarea cu sisteme naţionale precum ECRIS şi site-ul instituţiei, în vederea interogării și extragerii datelor de identificare ce vor fi asociate fluxurilor și documentelor rezultate urmare desfăşurării activităţilor interne.

Soluțiile implementate în cadrul aplicaţiei vor fi proiectate printr-o abordare care să țină cont de soluțiile tehnice actuale din domeniul IT&C și de modul în care acestea se vor dezvolta în perioada următoare, pentru a se asigura interoperabilitatea și funcționalitatea optimă a acestuia la standarde ridicate de securitate.

Trencadis este o companie de tehnologie specializată în soluții de dezvoltare software pentru mediul guvernamental și cel de business. Cu o cifră de afaceri de peste 20 milioane de euro, Trencadis inovează sectorul public prin adaptarea continuă la cele mai recente evoluții în tehnologie, proiectare și comunicare, pentru a sprijini consolidarea acestuia și a spori capacitatea de a răspunde cerințelor și nevoilor societății.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 598 / 4203
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: MUȘAT & ASOCIAȚII recrutează avocați definitivi | Restructurare & Insolvență | Litigii
NNDKP, desemnată Firma Anului în România în Dispute Fiscale de către International Tax Review. Distincția confirmă încă o dată rezultatele excepționale obținute de consultanții fiscali și de avocații NNDKP din cadrul CELF pe parcursul ultimului an
LegiTeam: BOHÂLȚEANU ȘI ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari
Ce sume au primit firmele de avocați implicate în arbitrajul ICSID inițiat de Gabriel Resources după ce a pierdut proiectul aurifer Roșia Montană și cu cât au fost plătiți arbitrii. White & Case LLP și TZA s-au luptat timp de 8 ani cu LDDP și Lalive, iar acum se așteaptă decizia Tribunalului arbitral în litigiul cu pretenții de aprox. 4,4 miliarde usd
Cum se desfășoară programul de internship organizat de SIMION & BACIU pentru studenții de la Drept și cum își alege firma viitorii colaboratori. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai dinamice echipe de avocați | Echipa apreciază o viziune logică și coerentă asupra conceptelor teoretice studiate în facultate, dar curiozitatea, gândirea critică și orientarea către rezolvarea problemelor reprezintă atuuri esențiale
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Excepția de arbitraj (Powered by ZRVP)
LegiTeam | GNP Guia Naghi & Partners: Junior Associate to join our litigation team
„The Lawyer European Awards 2023” | Popescu & Asociații, singura firmă independentă locală aflată pe lista scurtă a premianților. Trei firme internaționale cu activitate în România concurează pentru titlu la secțiunea ”Law Firm of the Year: South Eastern Europe”
Promovări în prima linie la Wolf Theiss | Adelina Iftime-Blăgean, coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii în cadrul biroului din Bucureşti, intră în rândul partenerilor. Promovarea nu reprezintă doar o recunoaștere la nivel personal, ci onorează și efortul colectiv al echipei locale
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA : “Instanțele de judecată și procedura arbitrală. Reguli și principii, competența punctuală a instanțelor judecătorești în contextul existenței unei convenții arbitrale valide, probleme practice” | Curs online, în intervalul 16 octombrie – 30 noiembrie
Noi avocați colaboratori coordonatori în cadrul PNSA. Alexandru Stan și Răzvan Alexandru Popa fac un pas înainte în carieră
LegiTeam: MPR|Partners is looking for consultancy lawyers
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...