ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Clinicile ar trebui să investească minimum 600 de euro pe lună pentru publicitate pe Google (analiză)

14 Aprilie 2016   |   Ioana Duta

Banii alocaţi publicităţii necesare pe motorul de căutare Google, cel mai popular în România, asigură o vizibilitate cât mai mare. Spre deosebire de alte domenii, costurile de publicitate (per click) de căutare pe Google despre segmentul medical este de două-trei ori mai mare decât cel din alte industrii, cum ar fi fashion sau electroIT.

 
 
Numeroase servicii medicale au un potenţial foarte mare de a atrage clienţi noi, de la clinici stomatologice sau maternităţi private şi până la operaţii estetice, iar clinicile ar trebui să ia în calcul o investiţie minimă de 600 de euro pe lună pentru publicitate pe motorul de căutare Google, potrivit unei analize a agenţiei de marketing online Today's.

Banii alocaţi publicităţii necesare pe motorul de căutare Google, cel mai popular în România, asigură o vizibilitate cât mai mare. Spre deosebire de alte domenii, costurile de publicitate (per click) de căutare pe Google despre segmentul medical este de două-trei ori mai mare decât cel din alte industrii, cum ar fi fashion sau electroIT. Mai mult, trebuie ţinut cont că interesul celor care fac research online pentru astfel de servicii este mai mare în situaţii urgente. Astfel, timpul petrecut pe Google poate fi doar de o zi sau se poate reduce la o singură căutare, atunci când cererea e specifică.


'În ceea ce priveşte targetarea, cei mai căutaţi termeni de români pe Google sunt cei generali ('clinici private', 'clinici private oras', 'spital privat', 'spital particular', 'analize medicale'), specifici în funcţie de analizele dorite ('unde pot face EKG', 'unde pot face radiografie dentară') sau despre afecţiuni pentru care doresc tratament ('dureri de coloană', 'dureri în piept', 'dureri de inimă', 'obezitate'). Mai mult, stomatologia este un domeniu despre care românii caută deseori informaţii, cele mai multe fiind de tipul 'implant dentar', 'cabinet stomatologic', 'aparat dentar', 'albirea dinţilor', 'proteză dentară' sau 'stomatologie copii'', menţionează Today's.

În ultimul an s-a observat o creştere de 20-30% în ceea ce priveşte căutările efectuate pe dispozitivele mobile pentru a obţine informaţii despre un anumit spital privat, spre exemplu. Cele mai accesate portaluri de românii care caută sfaturi medicale au, potrivit estimărilor Google, chiar şi cu 20% mai mult trafic prin mobile decât de pe desktop.

Un studiu realizat de Google în privinţa populaţiei din România indică o legătură între informarea prin Internet şi achiziţia serviciilor medicale, iar mai mult de jumătate din respondenţi au menţionat că, înainte de a lua o decizie în acest sens, caută detalii online. Acelaşi studiu a relevat cele mai importante informaţii pe care oamenii le caută şi le iau în calcul în decizia de achiziţie a serviciilor medicale. Topul este constituit din preţ, programul de lucru, zona în care se situează şi recenziile altor persoane.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9590 / 14697
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS is looking for an Associate | Banking&Finance Practice Group
LegiTeam: CMS is looking for an Associate | Corporate and M&A Practice Group
Firma independentă de avocatură MPR Partners deschide primul birou în Marea Britanie | Alina Popescu, coordonatoarea biroului londonez: Identificăm o multitudine de oportunități în Londra și sperăm să începem să angajăm pe plan local cât de curând. Gelu Maravela, partener co-fondator: Realizăm importața majoră a inovației, a proiectelor transfrontaliere, a prezenței locale și a accesibilității
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează asistent ̸ ă | secretar ̸ ă recepție
Stratulat Albulescu își extinde practica de Drept Societar ̸ Fuziuni și Achiziții prin cooptarea a doi avocați colaboratori seniori
Cum comentează specialiștii în insolvență de la Mușat & Asociații modificarea legislației. Proiectele gestionate anul trecut au generat profit substanțial, iar avocații anticipează că o creștere semnificativă se va înregistra în continuare în materia insolvenței și preinsolvenței | Cristi Tudor, Partener: Ne așteptăm ca serviciile noastre de asistență și analiză pe perioada unui management de criză să fie la mare căutare
Bondoc si Asociații, succes în recurs într-un litigiu complex cu privire la fonduri europene. Partenerul Viorel Dinu a coordonat echipa
Numiri noi pe poziții de coordonare la Kinstellar București | Magdalena Răducanu (ex-Dentons) se alătură cu titlul de Of Counsel și Coordonator al departmentului local de Banking & Finance, iar partenerul Zsuzsa Csiki va prelua conducerea departamentului local de Corporate M&A
Țuca Zbârcea & Asociații a asistat BRF în vânzarea Banvit Foods Romania către grupul de companii Aaylex | Partenerul Silvana Ivan a coordonat echipa. Rafael Pellegrini Ribeiro (BRF): Silvana a preluat sarcina de a ne reprezenta pe plan local și a contribuit decisiv la finalizarea acestei tranzacții
A doua rundă de promovări la Schoenherr. Alți trei avocați fac un pas înainte
LegiTeam: ZRVP recrutează avocat definitiv | Departament Litigii
LegiTeam | Radu și Asociații SPRL is recruiting a senior lawyer for the banking and finance practice
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...