ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Informaţiile referitoare la asigurări, cele mai solicitate de consumatori la call center-ul ASF

15 Aprilie 2021   |   Agerpres

Call center-ul ASF a înregistrat anul trecut un număr de 18.126 de apeluri, în creştere cu aproape 35% faţă de anul 2019, ceea ce demonstrează că activitatea de relaţii cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă şi credibilă pentru consumatorii de servicii financiare non-bancare.

 
 
Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulţumiţi de informaţiile primite, anul trecut, de la experţii call center-ului Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), cele mai solicitate fiind cele referitoare la asigurări, potrivit unui comunicat al instituţiei remis joi AGERPRES.
 
"Acest aspect este reliefat de rezultatul sondajului de opinie realizat pe tema 'satisfacţia consumatorilor de produse financiare non-bancare'. În funcţie de punctajul dat la întrebarea Net Promoter Score (aţi fost mulţumit de informaţiile oferite?, v-au fost utile?), call center-ul ASF a obţinut un punctaj de 96,4% consumatori mulţumiţi pe parcursul anului 2020", se menţionează în comunicat.
 
Call center-ul ASF a înregistrat anul trecut un număr de 18.126 de apeluri, în creştere cu aproape 35% faţă de anul 2019, ceea ce demonstrează că activitatea de relaţii cu publicul reprezintă o sursă de informare eficientă şi credibilă pentru consumatorii de servicii financiare non-bancare.
 
"Autoritatea de Supraveghere Financiară acordă o atenţie deosebită dezvoltării continue a procesului de asistenţă de specialitate acordată consumatorilor, prin creşterea calitativă a actului de asistenţă oferită prin intermediul Call Center-ului. Spre exemplu, consumatorul care apelează ASF este identificat din punct de vedere al nivelului de cunoştinţe şi experienţă în domeniul financiar non-bancar, iar apoi îi sunt transmise informaţiile solicitate în funcţie de pregătirea şi experienţa sa", se precizează în comunicat.
 
Totodată, consumatorului îi sunt specificate riscurile la care se poate expune în cazul alegerii unor produse financiare neconforme şi este sfătuit să adopte decizii investiţionale doar atunci când acesta înţelege riscurile asociate şi poate susţine financiar eventualele pierderi.
 
"Informaţiile cu privire la domeniul asigurărilor au fost cele mai solicitate de către consumatori. Numărul apelurilor aferente acestui sector a fost de 8.834 (48,73% din totalul apelurilor primite), în creştere cu 29,21% faţă de anul 2019. Sistemul de pensii private s-a situat pe locul al doilea, în ceea ce priveşte interesul consumatorilor: 5.521 de apeluri (30,46% din totalul apelurilor primite), în creştere cu 32,68% faţă de anul 2019", susţin reprezentanţii ASF.
 
Conform analizei referitoare la activitatea call center-ului Autorităţii, peste 900 de apeluri au vizat Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar SAL-Fin, în creştere cu 51,09% faţă de anul 2019, în timp ce apelurile cu privire la Sectorul Instrumente şi Investiţii Financiare au fost în număr de 507, în creştere cu circa 62% faţă de anul 2019.
 
În anul 2020, experţii call center-ului ASF au acordat asistenţă de specialitate consumatorilor în vederea clarificării tuturor solicitărilor acestora, facilitând accesul nediscriminatoriu la sistemele active de soluţionare a cererilor, a solicitărilor de informaţii şi a petiţiilor. De asemenea, persoanele care au apelat numărul 0800.825.627 au fost consiliate cu privire la modul în care trebuie respectate formalităţile legale privind depunerea şi completarea documentaţiei, în vederea soluţionării tuturor aspectelor prezentate telefonic de către acestea.
 
Call Center-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară poate fi apelat la 0800.825.627, de luni până miercuri între 10:00 şi 17:00, joi între 10:00 şi 18:00, iar vineri de la 10:00 la 14:30.
 
Autoritatea de Supraveghere Financiară este autoritatea naţională, înfiinţată în anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobată prin Legea 113/2013, pentru reglementarea şi supravegherea pieţelor asigurărilor, a pensiilor private, precum şi a pieţei de capital. ASF contribuie la consolidarea cadrului integrat de funcţionare a celor trei sectoare, care însumează peste 10 milioane de participanţi.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 11825 / 16802
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ONV LAW își extinde echipa de avocați și își mărește portofoliul de proiecte cu 20%, în primele 3 luni ale anului. Afaceri de 1,5 mil E, anul trecut
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 3-5 years Atorney at Law | Dispute Resolution
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a 0-3 years Atorney at Law | Dispute Resolution
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A s-a redresat în Q1 ̸ 2024, dar nu înregistrează creșteri pe piețele emergente. DLA Piper și CMS își mențin pozițiile fruntașe la nivel global, Schoenherr se remarcă în Europa, iar Filip & Company întră în topul consultanților din Europa Estică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager - Amromco Energy: ” Cred că un grup profesional atât de important nu poate evolua cu adevărat doar în virtutea inerției, ci trebuie să existe o coeziune reală. Competiția și concurența în anumite limite sunt clar productive, dar în final noi toți trebuie să fim, în primul rând, colegi de breaslă și nu adversari, chiar dacă lucrăm pentru un concurent de pe piață”
Dorsey & Whitney (Europe) LLP și Schoenherr România, alături de cumpărator în tranzacția prin care Eleco plc, firmă listată pe bursa londoneză, preia două companii de software locale. Ce consultanți au lucrat pentru vânzător
Avocații ZRVP au în derulare, de la începutul anului, cinci proiecte de M&A în domeniul energiei regenerabile şi alte câteva tranzacţii în alte sectoare economice | Anca Danilescu, Partener Senior: Nu doar profitabilitatea sau perspectivele de business ale societăţii – ţintă decid soarta unei tranzacţii, ci şi „sănătatea” juridică a acesteia, ceea ce face ca profesionalismul avocaţilor implicaţi în tranzacţie să încline semnificativ balanţa spre un final sau altul al respectivului proiect
BONDOC ȘI ASOCIAȚII anunță 5 noi promovări în cadrul echipei sale de avocați, inclusiv un nou partener | Lucian Bondoc, Managing Partner: Continuă recunoașterea meritocratică și echitabilă a atingerii unor praguri de experiență și a unor contribuții speciale la succesul nostru comun
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat stagiar | Litigii
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați cu experiență | Litigii
De vorbă cu studenții admiși în fruntea listei la Facultatea de Drept a Universității București | Alexia Rizoiu, 85 de puncte la examenul organizat de Facultatea de Drept în anul 2022: ”Cuvântul-cheie în jurul căruia îmi concentrez activitatea de student este echilibrul. Satisfacția pe care o obții după ce ai reușit să înțelegi încă un concept sau o instituție a dreptului nu se compară cu nimic altceva; simți că ai mai făcut un pas spre a deveni profesionistul care îți dorești să fii”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Mihai Rotaru, Deputy legal director – head of legal consultancy department - Banca Transilvania: ”În zilele noastre nu prea mai există domenii în care să poți crește un business ignorând latura juridică a afacerii. La modul general, cred că vom vedea din ce în ce mai mulți juriști în ipostaze diferite decât cele uzuale, de tehnicieni ai dreptului, în postura de antreprenori și fondatori în business-uri diverse, în echipe de design thinking, în echipe de dezvoltare produse și aplicații IT și, de ce nu, chiar cumulând toate aceste calități”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...