ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Românii își pot recupera în 7 zile banii rămași la City Insurance cu ajutorul companiei Otto Broker

05 Mai 2022   |   Bizlawyer

Campania lansată pe 4 mai se adresează clienților persoane fizice, cu polițe RCA pentru autoturisme și motociclete, care pot beneficia de acest program dacă încheie o nouă poliță RCA pe 12 luni prin Otto Broker.

 
 
Compania Otto Broker, cel mai mare operator de brokeraj de asigurări retail din centre comerciale, cu  o tradiție de peste 20 de ani, anunță lansarea unui proiect unic pe piața asigurărilor din țara noastră: posibilitatea recuperării în 7 zile a banilor rămași la City Insurance, cu ajutorul agențiilor Otto Broker din toată țara sau online, pe platforma https://go.ottobroker.ro/recupereaza-banii-city-insurance.

Campania lansată pe 4 mai se adresează clienților persoane fizice, cu polițe RCA pentru autoturisme și motociclete, care pot beneficia de acest program dacă încheie o nouă poliță RCA pe 12 luni prin Otto Broker.  


Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a suspendat licența City Insurance și a cerut instanței declanșarea procedurii de faliment în data de 17 septembrie 2021, iar Tribunalul București a decis deschiderea procedurii de faliment la data de 9 februrie 2022. După 90 de zile de la această dată toate polițele de asigurare încheiate de City Insurance încetează de drept, conform prevederilor legale, chiar dacă data lor de valabilitate s-ar fi întins și după acest moment. Deși după decizia ASF clienții aveau posibilitatea să denunțe orice polițe emise de City Insurance, foarte puțini au făcut acest lucru, rămânând astfel în baza acoperirii oferite de Fondul de Garantare a Asiguraților (FGA). Prin urmare, la data de 11 mai a acestui an vor mai fi aproximativ 500.000 de clienți cu polițe a căror valabilitate se va încheia. În acest context, programul propus de Otto Broker oferă garanția plății rapide în 7 zile lucrătoare a sumelor pe care clienții persoane fizice le au de recuperat pentru perioada rămasă, cu condiția încheierii prin Otto Broker a unei noi polițe RCA pe 12 luni la unul din cei 5 asiguratori incluși în proiect.

„Proiectul „Recuperează-ți în 7 zile banii rămași la City Insurance” a plecat de la feedback-urile primite în ultimele săptămâni de la clienți și colegii noștri din prima linie. Am încredere că acest serviciu rapid și sigur pe care îl oferim consumatorilor care au de recuperat bani pentru perioada rămasă pe o poliță RCA la City Insurance este exact serviciul de care aveau oamenii nevoie în acest moment. Am creat într-un timp extrem de scurt  o inițiativă unică pe piața asigurărilor din România în contextul în care pentru mulți clienți data de 11 mai vine cu multe necunoscute. Clienții au dreptul să recupereze de la FGA banii pentru perioada de asigurare rămasă. Procedurile nu sunt foarte complicate, însă datorită volumului foarte mare de solicitări nu se oferă incă un termen clar legat de momentul în care se vor procesa cererile sau de momentul în care se vor face efectiv plățile. Ne-am asumat o mulțime de riscuri în acest proiect, precum și un efort uriaș, dar suntem încrezători că experiența WOW pe care o vom crea pentru mii de clienți ne va face să spunem la final că a meritat pe deplin”, declară Victor Șraer, CEO al Otto Broker.

Programul se adresează clienților persoane fizice, cu polițe RCA pentru autoturisme și motociclete, care trebuie să furnizeze brokerului o împuternicire în baza căreia compania face aceste demersuri pentru ei, precum și documentele solicitate de FGA sau necesare pentru validarea dosarului: copie CI, copie talon, copie poliță veche City Insurance, cerere de plată FGA și un cont IBAN valabil. Clienții care doresc să beneficieze de această campanie de recuperare în 7 zile a banilor rămași la City Insurance au la dispoziție agențiile Otto Broker din țară, în care un consultant furnizează toate explicațiile și calculele necesare și îi ajută cu completarea și depunerea documentelor pe loc, dar și site-ul https://www.ottobroker.ro/, care oferă un calculator online unde orice client interesat poate afla câți bani are de recuperat pentru perioada rămasă din polița sa RCA, precum și un formular online de încărcare a documentelor necesare. În 7 zile lucratoare compania Otto Broker va verifica documentele depuse și va plăti, pentru dosarele complete și conforme, sumele calculate în baza prevederilor legale. Brokerul își asumă astfel preluarea dosarelor, subrogându-se în drepturi pentru a recupera sumele de la FGA și asumându-și riscurile legate de eventuale calcule incorecte sau dosare incomplete, precum și riscul legat de termenul incert de recuperare al acestor sume.
Înființată în 2001, compania oferă servicii de brokeraj de asigurări atât pe segmentul corporate, cât şi în zona retail, diferențiindu-se prin calitatea serviciilor și echipa de profesioniști orientată către clienți.

Compania are o strategie de creștere de tip omnichannel, în care clienții pot folosi serviciile Otto Broker într-un model hibrid – atât digital, cât și cu interactiune umana, în funcție de preferințe. Această abordare a consolidat poziția de lider pe segmentul asigurărilor în centrele comerciale din Romania, rețeaua teritorială Otto Broker fiind formată în prezent din peste 25 de birouri și agenții în București, Brașov, Constanța, Focșani, Iași, Ploiești, Sibiu. Serviciile de brokeraj corporate se adresează în special companiilor românești de talie medie și mare și sunt specializate pe tipuri de asigurări care nu oferă doar protecție în domenii de înaltă specializare, dar pot fi și vectori de creștere a afacerilor acestor companii. Încă din anul 2015, compania este membru al International Credit Brokers Association (ICBA), cel mai mare parteneriat global de brokeri de asigurare de credit comercial. Viziunea Otto Broker este că un program de asigurări mai bun nu trebuie să fie mai scump, ci mai eficient.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 1311 / 19980
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
EXCLUSIV | MPR Partners intră în al treilea arbitraj ICSID, cu pretenții de cca. 383 mil. €, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți stă o firmă cu 1200 de avocați și 30 de birouri pe mai multe continente
RTPR, lead counsel pentru GreenGroup la achiziția UAB Ecso din Lituania | Avocații au lucrat în 15 tranzacții de M&A, semnate de la începutul anului. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Echipa noastră de Corporate ̸ M&A a avut o vară „fierbinte”
Studiu Refinitiv | Sectorul fuziunilor şi achiziţiilor a frânat puternic în primul semestru al acestui an. Activitatea de M&A a scăzut cu 21 % la nivel global, iar în Europa Estică regresul a fost de 18 %. Câteva firme de avocați cu prezență la București strălucesc, însă, în clasamentele globale și europene
Avocații Kinstellar spun că au remarcat preocuparea angajatorilor de a creiona strategii de menținere a personalului-cheie, fiind mandatați în acest sens cu elaborarea unor programe de tip Stock Option Plan sau a unor scheme de bonusare în funcție de performanțe. Activitate intensă în practica de Employment, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
Arbitrajul KELAG-Kärntner Elektrizitäts-Aktiengesellschaft and others v. Romania intra în linie dreaptă după ce părțile și-au ales arbitrii. România a mers pe mâna unui avocat cu o bogată experiență în comerț internațional, care a lucrat timp de 20 de ani pentru guvernul mexican
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Ion Arhiliuc a trecut Prutul pentru a studia Dreptul la Iași și a fost unul dintre cei mai buni absolvenți din generația anului 2021, cu nota 9,60: ‘Media a atras anumite oportunități. Apreciez că România oferă toate oportunitățile necesare unui profesionist, însă depinde de fiecare dacă uzează de aceste pârghii’
Pe masa de lucru a avocaților Mitel & Asociații au ajuns proiecte legate de protecția datelor cu caracter personal din ce în ce mai sofisticate. Mădălina Mitel, Partener: Data Protection a devenit o practică de sine stătătoare la nivelul societății noastre, iar mandatele primite sunt dintre cele mai diverse și provocatoare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...