ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Călin Ile va conduce noul hotel ibis Timișoara, care se va inaugura în toamnă

15 Iulie 2020   |   BizLawyer

Situat în apropiere de centrul orașului, ibis Timișoara va fi inaugurat în toamna acestui an.

 
 
Accor, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate, anunță numirea lui Călin Ile în funcția de Director General al noului hotel ibis Timișoara. Cu o experință de 20 de ani în cadrul Accor, Călin va fi responsabil de crearea unei echipe solide, care să asigure o experiență plăcută și sigură clienților hotelului.

Călin Ile, a cărui carieră în domeniul ospitalității este strâns legată de Grupul Accor și de rețeaua ibis, va coordona formarea echipei, operațiunile și a serviciile oferite clienților în cadrul hotelului ibis Timișoara, ce va fi inaugurat in toamna acestui an. Angajamentul său față de valorile brandului a fost dovedit în cei 20 de ani de experiență în cadrul grupului Accor, perioadă în care și-a pus întreaga pasiune și expertiză în slujba hotelurilor ibis în care a lucrat. Din decembrie 2015, Călin este și Președinte al FIHR – Federația Industriei Hoteliere din România. De peste două decade, el a avut o contribuție semnificativă la stabilirea de noi standarde și reglementări pe piața ospitalității din România.


”Sunt încrezător în creșterea dinamică a grupului Accor în România. Odată cu cele șapte noi inaugurări din acest an și altele planificate pentru anii următori, Accor aduce produse noi, contemporane și servicii la standarde înalte în ceea ce privește experiența oferită clienților, atât în București, cât și în principalele orașe ale țării”, a declarat Călin Ile, Director General ibis Timișoara.

Noul hotel va dispune de 200 de camere și apartamente, precum și de restaurant, bar, zonă de lounge, săli de conferințe și parcare proprie. Situat în apropiere de centrul orașului, ibis Timișoara va fi inaugurat în toamna acestui an.

Încă de la deschidere, ibis Timișoara va corespunde tuturor standardelor de siguranță și reglementărilor impuse de prevenirea răspândirii virusului Covid-19. Accor și-a luat angajamentul siguranței față de clienții, angajații și colaboratorii săi, prin implementarea etichetei ALLSAFE, care asigură respectarea protocolului de igienă și curățenie în toate hotelurile. Toate unitățile Accor din România vor fi certificate ALLSAFE începând din iulie.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5545 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...