
Contestații în procedura de achiziție pentru realizarea terminalului din Aeroportul Brașov
28 Mai 2019
AGERPRESAsocierea Bog'Art SRL - SC UTI Grup SA - SC UTI Facility Management SA și KESZ Construcţii România SRL din Cluj-Napoca, au depus contestaţii, în 23 şi respectiv 24 mai, la expirarea termenul legal.
Procedura de achiziţie publică prin licitaţie deschisă pentru realizarea Terminalului de pasageri al Aeroportului Braşov-Ghimbav a fost contestată, a anunţat, marţi, Consiliul Judeţean Braşov.
Atât ofertantul clasat pe locul al doilea, Asocierea Bog'Art SRL - SC UTI Grup SA - SC UTI Facility Management SA, cât şi cel de pe locul al treilea, KESZ Construcţii România SRL din Cluj-Napoca, au depus contestaţii, în 23 şi respectiv 24 mai, la expirarea termenul legal.
Licitaţia pentru obiectivul "Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav Etapa a III-a - Proiectare şi Execuţie Lucrări de Construcţii şi Instalaţii Obiectul Terminal de Pasageri", la care au participat patru ofertanţi s-a finalizat în data 13 mai, prin declararea câştigătoare a firmei Construcţii SA Sibiu, contractul cu aceasta fiind în valoare de 145,2 milioane de lei. CJ preciza în 13 mai că toţi ofertanţii au obţinut punctaj maxim după etapa de evaluare a ofertelor tehnice, astfel că "diferenţa a făcut-o preţul", valoarea estimată a proiectului fiind de 184,6 milioane de lei.
Atât ofertantul clasat pe locul al doilea, Asocierea Bog'Art SRL - SC UTI Grup SA - SC UTI Facility Management SA, cât şi cel de pe locul al treilea, KESZ Construcţii România SRL din Cluj-Napoca, au depus contestaţii, în 23 şi respectiv 24 mai, la expirarea termenul legal.
Licitaţia pentru obiectivul "Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav Etapa a III-a - Proiectare şi Execuţie Lucrări de Construcţii şi Instalaţii Obiectul Terminal de Pasageri", la care au participat patru ofertanţi s-a finalizat în data 13 mai, prin declararea câştigătoare a firmei Construcţii SA Sibiu, contractul cu aceasta fiind în valoare de 145,2 milioane de lei. CJ preciza în 13 mai că toţi ofertanţii au obţinut punctaj maxim după etapa de evaluare a ofertelor tehnice, astfel că "diferenţa a făcut-o preţul", valoarea estimată a proiectului fiind de 184,6 milioane de lei.
"Este regretabil faptul că aceste contestaţii ne ţin pe loc în demersurile de realizare a Terminalului de pasageri, în condiţiile în care întreaga procedură de achiziţie a fost monitorizată şi verificată de ANAP, iar câştigătorul a fost desemnat în urma analizei ofertei financiare, respectiv ofertarea la preţul cel mai scăzut. În această situaţie, ultimul cuvânt îl vor avea forurile competente în soluţionarea contestaţiilor. Noi sperăm că blocajul nu va dura foarte mult şi vom putea să începem cât se poate de repede lucrările de proiectare şi construire a Terminalului", a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian-Ioan Veştea, într-un comunicat remis marţi AGERPRES.
Conform normativelor în vigoare, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor are la dispoziţie 15 de zile de la primirea documentaţiei pentru analiza acesteia, termen care poate fi prelungit în cazuri temeinic justificate, dosarul achiziţiei fiind pregătit de CJ Braşov pentru a fi transmis CNSC, a menţionat sursa citată.
"În altă ordine de idei, Consiliul Judeţean Braşov a încheiat procedurile de achiziţie pentru două dintre cele trei autovehicule destinate Aeroportului. Este vorba despre o autospecială de pompieri echipată cu agenţi complementari pentru intervenţie rapidă şi o autospecială dotată cu agenţi complementari şi echipament de descarcerare. Achiziţia s-a desfăşurat pe loturi distincte, pentru fiecare utilaj în parte fiind depuse câte două oferte. Firma SC Grădinariu Import Export SRL a fost declarată câştigătoare, ea urmând să furnizeze ambele autospeciale la preţul total de 5.064.640 lei", se arată în comunicatul citat.
Termenul pentru livrarea acestor echipamente este între 7 şi 9 luni de la semnarea contractelor de furnizare.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 8240 / 8856 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
PNSA a asistat una dintre cele mai mari finanțări acordate în ultimii ani | Grupul Ameropa, client tradițional al casei de avocatură, semnează o facilitate de refinanțare de 1,35 miliarde USD cu un sindicat format din trei bănci. Partenerul Bogdan C. Stoica a coordonat echipa, cu contribuția Ioanei Lazăr (Senior Associate) și a Crinei Stan (Associate)
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
Tranzacție majoră în energia verde: RTPR asistă OX2 la vânzarea unui parc eolian de 96 MW. Echipă cu avocații A&O Shearman pe parte juridică, EY - consultant financiar pentru vânzător
LegiTeam: Lawyer - Pharma & Regulatory and Public Procurement Team | GNP Guia Naghi and Partners
Kinstellar își consolidează practica de Energie din București prin recrutarea Ralucăi Gabor (Counsel) | Iustinian Captariu, coordonatorul practicii regionale de Energie a Kinstellar: ”Alăturarea Ralucăi ne întărește angajamentul de a excela într-unul dintre cele mai dinamice și strategice sectoare din România”
Țuca Zbârcea & Asociații stabilește un precedent important în domeniul serviciilor digitale și comerțului electronic | Reprezentarea, asigurată de o echipă coordonată de Alina Ungureanu (partner) și Cătălina Ionescu (senior associate)
Schoenherr i-a asistat pe fondatorii Purcari Wineries în legătură cu oferta publică de preluare voluntară de acțiuni ale companiei de către Maspex. Narcisa Oprea (partener) a coordonat echipa
bpv GRIGORESCU ȘTEFĂNICĂ și Andronic and Partners au gestionat juridic, în plan local, achiziția startup-ului Planable, fondat în Moldova și România, de către SE Ranking. Firme de avocatură din SUA și Moldova, în tranzacție
Kinstellar a asistat cumpărătorul East Grain într-una dintre cele mai mari tranzacții din agrobusiness din ultimii ani. Vânzătorii au fost asistatați de avocați italieni, care au coordonat și echipa din București a unei firme internaționale
Filip & Company a asistat OLX în vânzarea Kiwi Finance | Alina Stancu Bîrsan, partener: ”Această tranzacție reflectă dinamica accelerată a pieței locale de servicii financiare și interesul în creștere pentru tranzacții în segmente-cheie”
Bondoc si Asociații asistă un consorțiu de bănci și instituții financiare în finanțarea de 331 milioane EUR pentru faza a doua a parcului eolian Vifor din Buzău. Echipa, coordonată de partenerii Simona Petrișor, Diana Ispas și Monica Iancu, cu suportul partenerului Cosmin Stăvaru
Schoenherr și Asociații promovează trei avocați în pozițiile managing attorney at law și senior attorney at law | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Schoenherr continuă să se extindă în România, unde echipa noastră numără în prezent peste 75 de avocați și avem planuri mari pentru perioada următoare”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...