ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Farmec ţinteşte o creştere cu peste 10% a cifrei de afaceri, în 2017

15 Martie 2017   |   Ioana Duta

La nivel internaţional, compania este prezentă în aproximativ 30 de ţări, având totodată 7 magazine de brand, deschise alături de parteneri. Farmec a înregistrat în anul 2016 o creştere a cifrei de vânzări de 14%, faţă de anul 2015.

 
 
Compania Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, aplică o strategie de dezvoltare şi modernizare a propriei reţele de distribuţie, care numără în prezent 350 de specialişti în vânzări şi 10 reprezentanţe la nivel naţional, iar pentru 2017 ţinteşte o creştere cu peste 10% a cifrei de afaceri, au anunţat, miercuri, reprezentanţi ai companiei.

De asemenea, Farmec are în strategie deschiderea a 15 noi magazine de brand în ţară şi extinderea portofoliului prin lansarea de noi game şi produse

'Reţeaua de distribuţie Farmec are o istorie de peste 20 de ani şi a fost mereu o resursă extrem de valoroasă pentru noi. De-a lungul acestui timp, s-a investit constant în modernizarea şi dezvoltarea sa, astfel încât să dispunem în prezent de una dintre cele mai eficiente sisteme de distribuţie din ţară. Profesionalismul angajaţilor noştri şi capacitatea acestora de a susţine diferite tipuri business ne-au determinat să punem la dispoziţie serviciile noastre şi partenerilor externi. La nivel operaţional, sistemul nostru de distribuţie este capabil să susţină, în afară de activităţile proprii, şi pe cele ale altor companii. Considerăm că, începând cu acest an, ne putem asocia cu alte companii care îşi doresc să beneficieze de serviciile reţelei noastre de distribuţie', arată Codrean Pop, Director de Vânzări Farmec.


Compania clujeană dispune de o amplă acoperire naţională şi de multiple canale de distribuţie. Cele 10 sucursale la nivel naţional cuprind 7 depozite în cele mai importante oraşe din ţară (Bucureşti, Cluj, Timişoara, Braşov, Piteşti, Iaşi, Focşani) şi trei puncte de lucru în Constanta, Craiova şi Baia Mare.

Echipa de distribuţie formată din 350 de specialişti în vânzări include peste 90 agenţi de comandă şi peste 50 de agenţi de distribuţie. Aceştia dispun de o flotă de autovehicule formată din 130 de autoturisme, 44 de autovehicule comerciale şi 11 autovehicule de distribuţie grea.

La nivel naţional, produsele companiei Farmec sunt comercializate în peste 22.500 de puncte de vânzare.

La nivel internaţional, compania este prezentă în aproximativ 30 de ţări, având totodată 7 magazine de brand, deschise alături de parteneri.

Farmec a înregistrat în anul 2016 o creştere a cifrei de vânzări de 14%, faţă de anul 2015.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale şi moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaţionale ale proceselor de fabricaţie şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 de ţări.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 12810 / 37633
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
EXCLUSIV | MPR Partners intră în al treilea arbitraj ICSID, cu pretenții de cca. 383 mil. €, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți stă o firmă cu 1200 de avocați și 30 de birouri pe mai multe continente
RTPR, lead counsel pentru GreenGroup la achiziția UAB Ecso din Lituania | Avocații au lucrat în 15 tranzacții de M&A, semnate de la începutul anului. Costin Tărăcilă, Managing Partner: Echipa noastră de Corporate ̸ M&A a avut o vară „fierbinte”
Studiu Refinitiv | Sectorul fuziunilor şi achiziţiilor a frânat puternic în primul semestru al acestui an. Activitatea de M&A a scăzut cu 21 % la nivel global, iar în Europa Estică regresul a fost de 18 %. Câteva firme de avocați cu prezență la București strălucesc, însă, în clasamentele globale și europene
Avocații Kinstellar spun că au remarcat preocuparea angajatorilor de a creiona strategii de menținere a personalului-cheie, fiind mandatați în acest sens cu elaborarea unor programe de tip Stock Option Plan sau a unor scheme de bonusare în funcție de performanțe. Activitate intensă în practica de Employment, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
Arbitrajul KELAG-Kärntner Elektrizitäts-Aktiengesellschaft and others v. Romania intra în linie dreaptă după ce părțile și-au ales arbitrii. România a mers pe mâna unui avocat cu o bogată experiență în comerț internațional, care a lucrat timp de 20 de ani pentru guvernul mexican
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Ion Arhiliuc a trecut Prutul pentru a studia Dreptul la Iași și a fost unul dintre cei mai buni absolvenți din generația anului 2021, cu nota 9,60: ‘Media a atras anumite oportunități. Apreciez că România oferă toate oportunitățile necesare unui profesionist, însă depinde de fiecare dacă uzează de aceste pârghii’
Pe masa de lucru a avocaților Mitel & Asociații au ajuns proiecte legate de protecția datelor cu caracter personal din ce în ce mai sofisticate. Mădălina Mitel, Partener: Data Protection a devenit o practică de sine stătătoare la nivelul societății noastre, iar mandatele primite sunt dintre cele mai diverse și provocatoare
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...