ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

FinTech-ul ceh Octo Banking a lansat, în România, facilitatea OctoPay

03 August 2021   |   Agerpres

OctoPay este gratuit, atât pentru utilizatori, cât şi pentru comercianţi.

 
 
Octo Banking a lansat în România, începând de marţi, facilitatea OctoPay prin care orice persoană fizică sau juridică care nu poate sau nu doreşte să achite plata imediată din fondurile proprii poate accesa oferte de finanţare rapidă, atât pentru cumpărături online, cât şi offline, indiferent de valoare.

De asemenea, conform unui comunicat remis AGERPRES, OctoPay este disponibil şi pentru achitarea diverselor servicii sau facturi precum cele de electricitate sau gaz. 

OctoPay este gratuit, atât pentru utilizatori, cât şi pentru comercianţi. 

Potrivit sursei citate, această facilitate vine în sprijinul consumatorilor din România ca o alternativă la soluţiile "Buy Now, Pay Later" întrucât prin intermediul OctoPay aceştia au posibilitatea de a accesa cea mai bună ofertă de finanţare de pe piaţă datorită procesului de licitare contra-cronometru în care instituţiile financiare partenere ale Octo Banking concurează în timp real pentru a furniza cea mai bună ofertă posibilă fiecărui utilizator. 

"Majoritatea partenerilor noştri financiari oferă dobânda 0% în primele 30 de zile, aşadar avantajele esenţiale al OctoPay faţă de soluţiile BNPL (Buy Now, Pay Later) sunt reprezentate de costurile mult mai scăzute pe care utilizatorii noştri urmează să le plătească în cazul în care îşi doresc finanţare pe o perioadă mai îndelungată de 30 de zile, dar şi inexistenţa unui plafon limită al finanţării, şi implementarea foarte simplă la comercianţi. Avantajul principal, cel al costurilor mai scăzute, se datorează procesului de licitare al Octo Banking prin care, practic, aducem la aceeaşi masă (virtuală) instituţiile financiare din România care concurează în timp real şi contra-cronometru pentru ca utilizatorii noştri să aibă cu adevărat posibilitatea de a accesa cea mai bună ofertă de pe piaţă", a declarat Marius Avram, country manager, Octo Banking România.

În cazul comercianţilor sau al furnizorilor de servicii, implementarea OctoPay se face foarte simplu, fie prin adăugarea butonului OctoPay în mediul online (magazin e-commerce, website, e-mail etc.), fie prin adăugarea unui QR code în mediul offline (magazin fizic, lanţ retail etc).

"Plănuim ca în perioada următoare să scurtăm întregul proces la doar două ore din momentul în care o persoană apasă butonul OctoPay sau scanează codul QR la comercianţi şi până la efectuarea efectiva a plăţii către comerciant. Pentru îndeplinirea acestui target, lucrăm cu partenerii financiari pentru optimizarea procedurilor, precum şi punerea la dispoziţie în ecosistemul Octo Banking, în mod gratuit, pentru fiecare utilizator a unui cont + card de debit virtual (+ fizic, la cerere) în care să îi fie transferată suma împrumutată şi prin intermediul căruia să efectueze plata imediat", a explicat Bogdan Atanasiu, CEO Octo Banking.

Octo Banking este un FinTech ceh cu sediul la Praga, prin intermediul căruia utilizatorii au posibilitate de a accesa cele mai bune oferte de servicii financiare de pe piaţă, de la finanţare, depozite sau asigurări, până la leasing sau factoring, totul datorită procesului unic de licitare în cadrul căruia instituţiile financiare concurează în timp real şi contra-cronometru.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3270 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...