ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Poşta Română va aloca 22 mil. E pentru o linie de sortare automatizată şi construirea unui centru de tranzit

25 Februarie 2021   |   Agerpres

El a precizat că intenţia sa legată de aceste proiecte strategice este de le spune dezbaterii publice, astfel încât să poată intra într-un dialog constructiv cu cei care au capacitatea de a furniza astfel de soluţii.

 
 
Compania Naţională Poştă Română (CNPR) va demara două proiecte importante pentru îmbunătăţirea activităţii operaţionale, în valoare de aproximativ 22 de milioane de euro, în prezent fiind lansat anunţul de intenţie pentru achiziţionarea celor mai bune soluţii pentru o linie de sortare automatizată în Centrul de Tranzit Cluj şi a unui Centru de Tranzit în Bucureşti Nord - Otopeni.
 
"Unele dintre proiectele importante vizează linia de sortare automatizată din Centrul de Tranzit Cluj, care deserveşte toată zona Transilvaniei şi vorbim de o investiţie de aproximativ de 3,1 milioane de euro. Vorbim şi de un Centru de Tranzit de la Bucureşti Nord - Otopeni, care va reprezenta un centru emblematic pentru toată această zona a Europei de sud-est, depăşind nivelul actual al competitorilor din piaţă. Este o investiţie însemnată de aproape 19 milioane de euro, care va presupune proiectarea, construirea şi dotarea cu tehnica aferentă pentru a putea face faţă provocărilor pieţei din anii ce urmează", a declarat, joi, Horia Georgescu, directorul general al companiei, într-o conferinţă de presă.
 
El a precizat că intenţia sa legată de aceste proiecte strategice este de le spune dezbaterii publice, astfel încât să poată intra într-un dialog constructiv cu cei care au capacitatea de a furniza astfel de soluţii.
 
"Vreau însă să subliniez ceva, de mult prea multe ori au existat aceste probleme referitoare la modul în care se realizează investiţiile strategice în România. Noi astăzi supunem dezbaterii publice, tuturor oamenilor care au capacitatea tehnică de a livra astfel de soluţii pentru Poşta Română de a intra într-un dialog constructiv şi competitiv, lansând totodată un anunţ de intenţie în acest sens pentru a putea să identificăm cele mai bune soluţii pentru Poşta Română. De asemenea, aceste două proceduri vor fi internaţionale, vom invita ofertaţi din absolut toate colţurile Europei şi din America, astfel încât să avem o plajă cât mai largă de soluţii care să fie puse pe masă pentru a putea fi optimizate în cadrul Poştei Române", a subliniat Georgescu.
 
În ceea ce priveşte orizontul de timp în care vor fi implementate aceste proiecte, şeful Poştei Române a spus că pentru linia de sortare automatizată de la Cluj este vorba de aproximativ un an din momentul în care această procedura este atribuită, iar pentru centrul de la Bucureşti de doi ani şi jumătate. Termenul de demarare pentru aceste proiecte este estimat pentru luna aprilie 2021.
 
"În momentul în care vom avea aceste două centre de tranzit internaţionale vom vorbi de fluxuri operaţionale mult mai rapide, vom vorbi despre o capacitate de prelucrare a volumelor de trimitere pe care Poşta le va obţine în perioada următoare, crescând astfel plaja de venituri, şi, totodată, de reducerea gradului de eroare umană şi evident de scurtarea timpilor de livrare", a explicat Grigorescu.
 
Aceste procese investiţionale au fost demarate începând cu anul 2020, mare parte dintre acestea beneficiind de finanţare printr-un credit de la o bancă comercială în valoare de 200 milioane de lei, dar şi prin bugetare proprie sau accesare de fonduri nerambursabile.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4238 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...