ZRP Schoenherr
Tuca Zbarcea & Asociatii

Start-up-ul românesc LifeBox investeşte peste 900.000 de euro într-o nouă unitate de producţie

02 Decembrie 2021   |   Agerpres

Compania menţionează că pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar şi nevoi nutriţionale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienţilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atât de la producători locali certificaţi, cât şi de la distribuitori sau importatori consacraţi, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat şi contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.

 
 
LifeBox, liderul pieţei de healthy food delivery din România, se extinde şi îşi mută activitatea într-o nouă unitate în Bucureşti, pentru care compania a alocat o investiţie totală de peste 900.000 de euro, conform unui comunicat al companiei.
 
Start-up-ul îşi menţine strategia de creştere pe piaţă, iar noua locaţie va asigura mărirea capacităţii de producţie cu 200%. Noul spaţiu din Capitală este situat în Complexul Apaca, pe Bulevardul General Vasile Milea, având destinată o suprafaţă de producţie de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 8 tipuri de meniuri - Optim, Vegan, Veggie, Fish, Lactose-Free, Sport, Pork-Free & Keto - ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea.
 
Compania menţionează că pentru pregătirea meniurilor variate sunt folosite peste 500 de ingrediente diferite, care satisfac o paletă diversă de gusturi, dar şi nevoi nutriţionale diferite. Toate produsele care intră în bucătăria LifeBox sunt testate în prealabil, pentru a oferi întotdeauna clienţilor preparate cu ingrediente fresh. Ingredientele provin atât de la producători locali certificaţi, cât şi de la distribuitori sau importatori consacraţi, ce respectă normele de calitate promovate de LifeBox. În 2021, cele mai căutate meniuri au fost cele slab-calorice, fapt datorat şi contextului actual, în care munca de acasă a determinat o activitate fizică mai restrânsă.
 
"Continuăm strategia de creştere pe piaţa din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producţie. Totodată, ne concentrăm şi pe extinderea serviciilor de livrare în oraşele în care încă nu suntem prezenţi şi în care există cerere, dar şi pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara ţării şi ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularităţii, cât şi din punct de vedere al numărului de clienţi. Cu toate că traversăm în continuare o perioadă de incertitudine, anul 2021 a fost unul favorabil pentru noi şi suntem încrezători că targetul nostru de clienţi va rămâne stabil şi pe parcursul anului viitor" au declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat şi Lukasz Kulşniar, cofondatorii LifeBox.
 
De asemenea, este vizată introducerea unui nou software de logistică, menit să optimizeze rutele şi timpii de livrare, de la punctul din care se livrează, până la adresele clienţilor, astfel încât aceştia să poată beneficia de aceleaşi servicii la o calitate superioară. LifeBox a sporit şi măsurile de prevenţie din această perioadă, pentru a-şi desfăşura activitatea în cele mai sigure condiţii, atât pentru clienţi, cât şi pentru angajaţi. Au fost suplimentate procesele de dezinfecţie a zonelor de lucru, recepţie marfă, maşinilor de transport şi orice spaţiu ce intră în contact cu angajaţii LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaţionale, atât pe departamentele de producţie, cât şi pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi. Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.
 
Pornind de la un comportament alimentar corect, LifeBox oferă meniuri gustoase şi sănătoase, personalizate în funcţie de stilul de viaţă al fiecărui utilizator şi calibrate corect din punct de vedere kilocaloric. Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori şi doi specialişti în bucătărie şi nutriţie. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în Bucureşti & Ilfov, Cluj & Floreşti şi Oradea. 
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 228 / 36720
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Promovări la Voicu & Filipescu Tax Advisers
MPR Partners intră în al doilea arbitraj ICSID, alături de avocații biroului newyorkez Squire Patton Boggs. De cealaltă parte, lângă reclamanți sunt birourile Schoenherr din Viena și București
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Conferința de administrare a cauzei (Powered by ZRVP)
Studiu Refinitiv | La nivel global, 2021 a fost cel mai bun an pentru piața fuziunilor și achizițiilor înregistrat vreodată. Europa Estică recuperează mai greu, dar firmele internaționale de avocați cu prezență locală au reușit să se mențină în top
Activitatea practicii de real estate de la DLA Piper Dinu a fost aproape „business as usual” în 2021, aspect confirmat și prin realizarea țintelor financiare și creșterea echipei. Cele mai multe proiecte au fost din aria tranzacțiilor - transferuri de proprietate sau de companii cu o componentă majoră imobiliară. Piața rămâne dinamică și ofertantă pentru tranzacții, pe fondul unui apetit ridicat al băncilor în finanțarea sau refinanțarea proiectelor imobiliare, spun avocații
PNRR cuprinde reforme așteptate de întreg mediul de afaceri, inclusiv de business-ul avocațial. Despre legislația achizițiilor publice, oportunități și proiecte, de vorbă cu Andreea Zvâc, Counsel Wolf Theiss București
Performanța echipei de avocați specializați în Dreptul penal al afacerilor de la Popescu & Asociații, validată de magnitudinea portofoliului de clienți, latura transfrontalieră a dosarelor, mizele implicate și rezultatele obținute. O discuție cu membrii unei echipe de elită, catalogată de directoarele internaționale drept una dintre cele mai puternice din România, despre activitatea în această practică bogată în proiecte interesante
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is recruiting senior associates for the legal consultancy practice | M&A
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is looking for junior and senior associates | public procurement, infrastructure and energy
Departamentul imobiliar al firmei Stratulat Albulescu, parte a rețelei internaționale TerraLex, a înregistrat anul trecut un grad de încărcare fără precedent, iar dinamica proiectelor s-a reflectat în mod corespunzător și în venituri. Silviu Stratulat, Managing Partner: Tendința pieței este de a simplifica modul de lucru. Clienții vor ca drafturile utilizate să fie cât mai practice, eficiente, fără o încărcare deosebită în privința clauzelor care nu privesc neapărat aspecte juridice
RTPR își consolidează echipa de Parteneri prin promovarea Roxanei Ionescu și a lui Cosmin Tilea. Costin Tărăcilă (Managing Partner): Competența, implicarea, anvergura, atitudinea și nu în ultimul rând loialitatea merită recompensate
LegiTeam | POPESCU & ASOCIAŢII is looking for SENIOR ATTORNEYS
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...