ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Trei noi parteneri asociați consolidează expertiza departamentelor de Audit și Taxe ale EY România

09 Octombrie 2020   |   BizLawyer

Stelian Vezentan și Andras Merk au fost promovați ca Parteneri Asociați ai EY România în cadrul departamentului de Audit, iar Stela Andrei este noul Partener Asociat în echipa de Asistență fiscală și juridică.

 
 
Stelian Vezentan și Andras Merk au fost promovați ca Parteneri Asociați ai EY România în cadrul departamentului de Audit, iar Stela Andrei este noul Partener Asociat în echipa de Asistență fiscală și juridică.

Stelian Vezentan a fost promovat Partener Asociat în departamentul de Audit, echipa de Servicii de consultanță financiar-contabilă (Financial Accounting Advisory Services - FAAS), fiind responsabil pentru excelența contabilă și îmbunătățirea proceselor financiare.

Stelian Vezentan are 14 ani de experiență practică în diverse domenii ale finanțelor și funcțiilor de risc, ca parte a angajamentelor de consultanță și audit din Europa Centrală și de Sud-Est.

În prezent, activează și în echipa globală EY de IFRS, rolul său vizând creșterea coerenței în aplicarea Standardelor Internaționale de Raportare Financiară.


Gelu Gherghescu, Partener, Audit, EY România: "Sunt convins că profesionalismul și competențele lui Stelian, dovedite și în interacțiunile cu clienții, vor contribui la creșterea practicii și la diversificarea serviciilor noastre".

Stelian Vezentan deține un certificat CFA, este membru al ACCA și a absolvit Facultatea de Management la Academia de Studii Economice din București.

Andras Merk s-a alăturat EY în calitate de Senior Manager în linia de servicii de Audit în 2018, fiind responsabil cu auditul companiilor antreprenoriale din regiunea Transilvania, precum și cu acordarea de asistență clienților mari listați din România, în principal din sectorul de petrolul și gaze și al metalelor primare.
Promovat ca Partener Asociat al departamentului de Audit, Andras Merk va coordona activitatea de consultanță în audit din zona de nord-vest a țării, deținând și poziția de șef al biroului EY din Timișoara.

"Experiența profesională a lui Andras Merk, cu peste 15 ani de activitate în auditarea companiilor antreprenoriale din regiunea Timișoara, precum și în deservirea clienților internaționali din întreaga Românie, aduce valoare echipei și va contribui la consolidarea practicii noastre în contextul dezvoltării rapide din vestul țării", spune Nicolas Sabran, Liderul Departamentului de Audit, EY România și Republica Moldova.

Andras Merk deține o diplomă de licență în management, la Facultatea de Științe Economice din Timișoara și este membru ACCA din 2010. Andras are 15 ani de experiență în servicii de audit și asigurare, în firme din grupul BIG 4.

Stela Andrei a fost promovată ca Partener Asociat în departamentul de Asistență fiscală și juridică al EY România, cu specializare în servicii de consultanță pentru dezvoltarea capitalului uman – People Advisory Services.
În cei 15 ani de experiență în domeniul fiscal din cadrul EY, Stela Andrei s-a concentrat pe consultanța în zona de impozit pe venit, contribuții sociale și imigrare. Stela a contribuit la creșterea și dezvoltarea unei echipe care are în prezent aproximativ 30 de consultanți.
În noul rol, Stela va coordona activitățile de Mobilitate Integrată, propunându-și să îi sprijine pe cei care trec prin procese de transformare în zona capitalului uman sau care doresc să-și asigure o continuitate sănătoasă a afacerii, precum și pe cei care doresc, să-și extindă operațiunile sau să investească în România. În derularea cu succes a acestor activități, Stela Andrei vine cu o abordare integrată, care să răspundă specific fiecărui model de business din perspectivă fiscală, juridică și de digitalizare.

Alex Milcev, Liderul Departamentului de Asistență fiscală și juridică: „Schimbările din zona capitalului uman, unele începute chiar înainte de pandemia Covid, par acum de durată sau chiar ireversibile  – ca de exemplu, noile modalități de colaborare între companii și indivizi, noile modele de taxare, apariția așa-numitelor «vize pentru nomazi» - o procedură mult simplificată de obținere a vizei de muncă în unele țări, chiar și cele membre UE. În aceste condiții, a crescut și nevoia clienților noștri pentru consultanță în acest domeniu. Promovarea Stelei ca Partener Asociat în Departamentul de People Advisory Services ne va ajuta să răspundem prompt și să acoperim subiecte complexe, contribuind în același timp la consolidarea puternicei poziții de piață a EY în acest domeniu.”
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5086 / 7917
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
De vorbă cu Anne Marie Mateeas, Country Legal Head Novartis, profesionistul pentru care integritatea reprezintă valoarea fundamentală, despre profesia juridică, experiențele acumulate și provocările abordate | “În sfera carierei mele, dezvoltarea unor valori precum respectul profund pentru lege, promovarea transparenței și adoptarea unei abordări centrate pe identificarea și implementarea de soluții eficiente sunt aspecte esențiale care îmi ghidează fiecare decizie și acțiune. Chiar și momentele dificile sau deciziile care s-au dovedit a fi mai puțin potrivite au avut un impact valoros, învățându-mă lecții esențiale”
NNDKP obține poziții de top în clasamentele The Legal 500 EMEA 2024
CMS asistă PPC în achiziția unui parc eolian operațional de 84 MW în România. Mircea Moraru (Corporate M&A) a coordonat echipa, cu sprijinul lui Horea Popescu (Corporate M&A)
Vlad Peligrad s-a desprins din asocierea cu KPMG Legal, unde era partener și lansează o firmă proiectată să asigure întreg spectrul de servicii juridice | Vlad Peligrad, Managing Partner & Founder PeligradLaw: ”Suntem la început, în procesul de formare a echipei. Până la sfârșitul anului firma va avea 8-10 avocați”
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Noi Avocați Colaboratori Seniori în cadrul PNSA. Andra Vieriu și Maria Dima fac un pas înainte în carieră
Stratulat Albulescu obține în prima instanță amendarea Primarului General al Municipiului București pentru neexecutarea unei hotărâri judecătorești definitive. Partenerul Adriana Dobre a coordonat echipa care a obținut una dintre primele decizii judecătorești de acest fel: amendă de 20% din salariul minim brut pe economie pe zi de întârziere, la care se adaugă penalități de 500 lei ̸ zi de întârziere
Rundă amplă de promovări în mai multe arii de practică din cadrul biroului Kinstellar din București. Opt avocați au făcut un pas înainte în carieră | Victor Constantinescu (Managing Partner): ”Recunoaștem în mod oficial contribuțiile colegilor prin aceste promovări. Împărtășesc valorile pe care le avem, s-au dovedit a fi membri de valoare pentru echipa locală și așteptăm cu nerăbdare să îi vedem acumulând noi realizări”
Studiul CMS European M&A 2024 | Piața de fuziuni și achiziții s-a dovedit rezistentă în 2023, CMS acordând consultanță într-un număr record de tranzacții. Horea Popescu, coordonator al practicii Corporate M&A în CEE și Managing Partner al CMS România: “În ciuda unui context plin de provocări, CMS a oferit consultanță în 68 de tranzacții de fuziuni și achiziții în regiune, dintre care peste 50% au fost determinate de intrarea unor investitori strategici pe noi piețe, demonstrând soliditatea practicii noastre în întreaga regiune”
Stratulat Albulescu & Asociații estimează pentru anul 2024 un nivel de activitate, în practica de Real Estate, cel puțin egal cu cel de anul trecut, marcat însă de o anumită expectativă din partea dezvoltatorilor, prudența fiind cuvântul cheie auzit cel mai frecvent de la clienți. Vor exista însă și ferestre de oportunitate care în mod cert vor fi accesate de jucătorii cu un apetit crescut la risc | “Cel mai probabil vom asista, în cursul acestui an, la o deblocare a situației și la o creștere a numărului de tranzacții, chiar și timidă”, spun avocații
O soluție reper a ÎCCJ obținută de D&B David și Baias clarifică modalitatea de calcul a cifrei de afaceri la care se aplică amenzile Consiliului Concurenței
Creștere de doi digiți, anul trecut, pentru Milcev Burbea, firmă recunoscută de ghidurile juridice internaționale pentru practica de proprietate intelectuală | Despre mandatele provocatoare și numeroasele proiecte cu grad ridicat de complexitate, într-o discuție cu Gabriela Milcev (Managing Partner): ”Forța biroului nostru constă într-o abordare echilibrată, croită pe nevoile cazului, combinând, ca într-o rețetă care nu este niciodată aceeași, consultanța și litigiul, precum și persoanele și abordările potrivite pentru apărarea intereselor clientului. Adesea ne confruntăm cu necesitatea de a opera în alte jurisdicții, la nivel internațional”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...