ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Vânzările Farmec au crescut cu 10% în prima jumătate a anului 2015

03 August 2015   |   Ioana Duta

'Extinderea portofoliului de produse, creşterea vănzarilor on-line, precum şi modul în care am răspuns unor noi oportunităţi de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziţia de lider pe unele segmente din piaţa românească de cosmetice', a declarat directorul general al companiei, Mircea Turdean.

 
 
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,65 milioane lei, vânzările fiind în creştere cu 10% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului 2014, a anunţat luni compania.

'Extinderea portofoliului de produse, creşterea vănzarilor on-line, precum şi modul în care am răspuns unor noi oportunităţi de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziţia de lider pe unele segmente din piaţa românească de cosmetice', a declarat directorul general al companiei, Mircea Turdean.

Potrivit studiilor Nielsen, Farmec este numărul unu în categoria produselor pentru îngrijirea feţei - cu o cotă de piaţă de 27% (atât în volum, cât şi în valoare), brandul Gerovital ocupând prima poziţie în această categorie, din punct de vedere al vânzărilor valorice, a precizat Turdean.


'În categoria Tratamente pentru păr, Farmec este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuală fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. În acelaşi timp, Farmec ocupă locul întâi, atât pe segmentele detartranţilor, prin gama Triumf, acoperind piaţa autohtonă în proporţie de 41,1% din punct de vedere al volumelor şi în proporţie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar şi pe segmentele produselor pentru îngrijirea bucătăriei, prin gama Nufăr, conducând topul cu o cotă de piaţă de 39,7% din punct de vedere al volumelor şi de 37,2% din punct de vedere valoric', a completat directorul general al companiei Farmec.

Vânzările obţinute în prima jumătate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar şi de extinderea altora, deja existente în portofoliul companiei. Astfel, la începutul anului a fost lansată gama Gerovital Happiness, alcătuită din produse moderne pentru faţă şi corp, dedicate în special tinerilor, dar şi adulţilor, pentru o îngrijire de bază. În primăvară, au fost lansate primele deodorante de pe piaţă cu acid hialuronic, extinzând astfel linia Gerovital H3 Evolution. De asemenea, gama Gerovital H3 Men a fost completată cu noi produse destinate îngrijirii bărbaţilor, iar pentru sezonul estival, Farmec le-a prezentat consumatorilor prima gamă din portofoliul companiei de produse dermatocosmetice cu protecţie solară pentru întreaga familie - Gerovital H3 Derma+ Sun, formată din opt produse şi concepută în parteneriat cu specialişti din domeniul sănătăţii.

Tot în primele şase luni ale anului, partenerii externi ai companiei Farmec au inaugurat două noi magazine de brand, unul în Grecia, la Alexandroupoli (un oraş turistic aflat în nord-estul ţării) şi celălalt în Franţa, la Menton (una dintre cele mai cunoscute staţiuni de pe Coasta de Azur). Pe lângă cele două centre, mai există aptru magazine partenere de brand în afara ţării - la Sharjah (Emiratele Unite Arabe), Budapesta (Ungaria), Salonic şi Katerini (Grecia). În România, Farmec deţine şase magazine proprii în Cluj-Napoca, Arad, Timişoara şi Târgu-Mureş.

Pentru partea a doua a anului, compania îşi propune menţinerea aceluiaşi trend de creştere a vânzărilor obţinut în primul semestru, îmbogăţirea portofoliului de produse, identificarea unor noi parteneriate viabile, precum şi continuarea investiţiilor strategice în cercetare şi inovaţie.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 18078 / 37616
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Deloitte România a asistat investitorul imobiliar Hili Properties în preluarea Băneasa Real Estate, proprietarul clădirii de birouri MIRO
Noul ghid al Comitetului European pentru Protecția Datelor ar putea aduce o creștere statistică a sancțiunilor, spun avocații Wolf Theiss, firmă cu o echipă dedicată proiectelor din acest domeniu | Biroul din București a asistat clienții în tranzacții complexe, care au implicat aspecte mai sofisticate de protecția datelor. Potențialii cumpărători ai unei afaceri sunt din ce în ce mai interesați să înțeleagă riscurile la care se expun din perspectiva protecției datelor și care sunt modalitățile de a se proteja
Wolf Theiss promovează trei avocați din linia a doua care au participate la unele dintre cele mai importante tranzacţii. Brian Jardine, Managing Partner: Promovarea, recunoaștere a contribuțiilor profesionale deosebite la consolidarea poziției de lider pe piața românească a biroului din București
LegiTeam: Reff & Associates is looking for a Senior Associate | Banking & Finance
LegiTeam: Reff & Associates is looking for an Associate | Banking & Finance
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Laura Elena Ionașcu, medie finală 9,79 (2021): Cred că notele din timpul facultății pot fi, într-o anumită măsură, indicatori pentru performanța pe care o vei avea în practică, dar succesul profesional nu este determinat de acest aspect. De o importanță majoră sunt și abilitățile practice dobândite, competențele personale, abilitățile de comunicare, de relaționare, de organizare
Arbitrajul KELAG-Kärntner Elektrizitäts-Aktiengesellschaft and others v. Romania intra în linie dreaptă după ce părțile și-au ales arbitrii. România a mers pe mâna unui avocat cu o bogată experiență în comerț internațional, care a lucrat timp de 20 de ani pentru guvernul mexican
RTPR l-a asistat pe Jean Valvis cu privire la parteneriatul strategic între AQUA Carpatica și PepsiCo | Jean Valvis: RTPR s-au ridicat pe deplin la înălțimea renumelui pe care îl au, dovedindu-se avocații de M&A cei mai profesioniști în domeniul comercial, cu accent total pe rezultate
NNDKP asistă ExxonMobil cu finalizarea vânzării către Romgaz a participației deținute în cadrul proiectului offshore Neptun Deep. Samuel Shehadeh, Senior Counsel ExxonMobil: Am beneficiat de vasta experiență a NNDKP în domeniul energiei, de viziunea strategică și de recomandările practice furnizate
BizLawyer îi prezintă pe cei mai buni absolvenți din generația lor | Ion Arhiliuc a trecut Prutul pentru a studia Dreptul la Iași și a fost unul dintre cei mai buni absolvenți din generația anului 2021, cu nota 9,60: ‘Media a atras anumite oportunități. Apreciez că România oferă toate oportunitățile necesare unui profesionist, însă depinde de fiecare dacă uzează de aceste pârghii’
Pe masa de lucru a avocaților Mitel & Asociații au ajuns proiecte legate de protecția datelor cu caracter personal din ce în ce mai sofisticate. Mădălina Mitel, Partener: Data Protection a devenit o practică de sine stătătoare la nivelul societății noastre, iar mandatele primite sunt dintre cele mai diverse și provocatoare
LegiTeam: Băncilă, Diaconu și Asociații SPRL is recruiting senior associates - Legal consultancy practice | Banking, Finance, Digital & Tech Law
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...