ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Maros Sefcovic (vicepreşedinte CE): De la 1 ianuarie vor fi introduse noi teste privind emisiile de noxe la autovehicule

15 Octombrie 2015   |   Ioana Duta

'Aşadar, cred că împreună cu statele membre, care au posibilitatea să efectueze teste pe loc, vom îmbunătăţi calitatea testării şi vom testa maşinile în condiţii reale de mers, nu doar când li se permite să intre în circulaţie ci şi în momentul folosirii lor, pentru a vedea că aceste standarde sunt respectate şi după câţiva ani de uz'.

 
 
Comisia Europeană va introduce, de la 1 ianuarie, noi teste privind emisiile de noxe ale autovehiculelor, maşinile urmând să fie verificate în condiţii reale de mers, pentru a vedea dacă standardele sunt păstrate şi după câţiva ani de uz, a declarat joi, Maros Sefcovic, vicepreşedinte al Comisiei Europene responsabil pentru Uniunea Energetică.

'De la 1 ianuarie vom introduce noile teste, ce vor fi efectuate în condiţii reale de mers. Aşadar, cred că împreună cu statele membre, care au posibilitatea să efectueze teste pe loc, vom îmbunătăţi calitatea testării şi vom testa maşinile în condiţii reale de mers, nu doar când li se permite să intre în circulaţie ci şi în momentul folosirii lor, pentru a vedea că aceste standarde sunt respectate şi după câţiva ani de uz', a spus Sefcovic.


Potrivit acestuia, scandalul noxelor în care este implicat grupul Volkswagen a adus atingere imaginii industriei europene de maşini, care va trebui să lucreze din greu pentru a restabili încrederea consumatorilor.

'Cred că este o problemă foarte serioasă pentru că a adus atingere imaginii industriei europene producătoare de maşini şi faptului că ne mândream că maşinile noastre sunt cele mai curate, cele mai sigure şi cele mai bune maşini din lume. Cred că acum trebuie să lucrăm din greu împreună cu industria constructoare de maşini pentru a ne asigura că vom restabili această imagine şi încrederea consumatorilor cât mai curând cu putinţă', a precizat oficialul european.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto european, face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, inclusiv în Germania, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial (dintre care 2,8 milioane în Germania) cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

Unii analişti au estimat că acest scandal ar putea costa Volkswagen până la 35 de miliarde de euro, banii care să acopere rechemarea în service a vehiculelor, amenzile şi procesele. Deocamdată Volkswagen a anunţat că a pus deoparte 6,5 miliarde de euro pentru a face faţă costurilor acestui scandal, însă potrivit surselor citate de Reuters cea mai mare parte a acestor costuri vor fi trecute în conturile VW, principala divizie a grupului Volkswagen, care ar putea înregistra pierderi pe ansamblul acestui an.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7945 / 12364
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
VIDEO - Litigii în timpul Stării de Urgență | Avocații ZRVP, invitații acestora și BizLawyer vin în sprijinul profesioniștilor și justițiabililor. Azi, primul episod: Valerian Cioclei (Partner of Counsel) și Doru Cosmin Ursu (Managing Associate) reevalueză impactul și analizează consecințele Decretului prezidențial privind instaurarea Stării de Urgență și actelor normative subsecvente
Primul proces simulat din România, realizat exclusiv prin intermediul unei platforme online. La derularea acestuia au participat magistrați din cadrul Tribunalului Timiș, precum și membrii fondatori ai grupului Digital Lawyers
Statul a acceptat oferta îmbunătățită a firmelor de avocați care îi reprezintă interesele în arbitrajul ICSID cerut de ALPIQ. Buget de 3,7 mil. lei în 2020
Gilescu Văleanu & Partenerii devine parte a bnt attorneys in CEE. Doi avocați sunt promovați pe poziția de parteneri
CNAIR plătește avocaților onorarii în plaja 100-300 Euro pe oră în litigiile arbitrale. Ce firme de avocați lucrează pentru compania responsabilă de infrastructura rutieră
”Sky is the limit”, sau norocul de a lucra într-o firmă de avocatură în care se oferă oportunități nelimitate | Mihail Boian, numit recent Partener D&B David și Baias: Încerc să ghidez și să provoc colegii spre o gândire originală și ”out of the box”, spre soluții deschise și îndrăznețe
Viața merge înainte | Practica de insolvență de la Mușat & Asociații a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultima perioadă. Mihai Popa, Partener: Ne așteptăm ca serviciile noastre de asistență și analiză pe perioada unui management de criză să fie la mare căutare
Viața merge înainte | Avocații Reff & Asociații explică efectul aplicării prevederilor legislative nou introduse în domeniul achizițiilor publice. Firma este partener strategic pentru unele dintre cele mai importante autorități publice și operatori economici, în acest domeniu
Victorie importantă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a Zamfirescu Racoți Vasile & Partners
Avocatul gulerelor albe | Povestea de carieră a unui avocat de drept penal. Mihai Mareș: Avocatura este o profesie meritorie, în care nu contează vârsta sau anii de experienţă
Grupul de lucru Voicu Filipescu dedicat contextului Covid-19: Asistență telefonică de urgență
Viața merge înainte | Cei mai buni profesioniști în domeniul mărcilor industriale, evidențiați în clasamentul IP Stars 2020. NNDKP și ZRVP, lideri pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat & Asociații și TZA
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...