ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

De ce sa platesti un specialist pentru inregistrarea marcii

05 Aprilie 2016   |   Av. Dragomir Gabriel

Realitatea a demonstrat ca sunt 3 motive pentru care merita sa platesti un specialist.

 
 
Vine un moment in care managerul sau antreprenorul trebuie sa isi protejeze brandul.Dupa ce a constientizat acest moment, managerul sau antreprenorul incepe sa adune informatii. Se focuseaza asupra acestui subiect, acum este important!

Daca nu stia, afla ca daca acceseaza site-ul OSIM poate depune singur la inregistrare brandul sau (marca sa), acceseaza site-ul OSIM, vede ca nu este greu si aplica pentru inregistrarea marcii.

Considera ca pentru ce are el nevoie este suficient, brandul sau este protejat si poate sa stea linistit.Oricum este o procedura doar asa ca sa fie linistit.

Daca tot e asa de simplu de ce sa mai platesti un specialist pentru asta? De ce sa cheltui bani platind un specialist pentru inregistrarea marcii?


Realitatea a demonstrat ca sunt 3 motive pentru care merita sa platesti un specialist:

1. Economisesti bani

Daca nu completezi corect clasa cu bunurile si serviciile pentru care protejezi marca, platesti mai mult pentru taxele OSIM si exista posibilitatea sa primesti foarte multe opozitii.

Aceasta ultima posibilitate nu este deloc de ignorat deoarece  titulari unor branduri similare se vor opune inregistrarii marcii tale pentru a-si proteja consumatorul. Evident, acestia doresc sa indeparteze cat mai mult riscul de confuzie pentru propriul consumator.

Aceasta experienta a trait-o un client care comercializa un brand care avea in denumire “bunica”.

2. Stii cum sa reactionezi

In practica ne-am confruntat cu situatia in care managerul a depus la inregistrare marca si a primit o opozitie de la proprietarul domeniului  .ro care continea denumirea marcii.

Ai sti cum sa reactionezi daca ai fi pus intr-o astfel de situatie?

3. Te poti concentra asupra problemelor importante pentru businessul tau

Stiu ca asta ar parea o fraza din carti, dar chiar asa este. Daca vei vedea ca nu iti poti inregistra brandul si iti simti amenintata afacerea la care muncesti de ani de zile doar pentru ca nu te-ai gandit sa iti protejezi brandul pana acum, concentrarea ta va disparea.

Asta nu inseamna neaparat ca iti recomand protejarea brandului inca din prima zi a afacerii tale, dar apelarea la un specialist cred ca este necesara.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6748 / 15119
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Wolf Theiss lansează o pagină dedicată COVID-19
CNAIR plătește avocaților onorarii în plaja 100-300 Euro pe oră în litigiile arbitrale. Ce firme de avocați lucrează pentru compania responsabilă de infrastructura rutieră
Țuca Zbârcea & Asociații lansează seria de podcasturi „Dreptul în vremea coronei”, în răspuns la provocările crizei actuale
Victorie importantă pentru cea mai mare societate de transport public din România, obținută de echipa de drept penal a Zamfirescu Racoți Vasile & Partners
Grupul de lucru Voicu Filipescu dedicat contextului Covid-19: Asistență telefonică de urgență
”Sky is the limit”, sau norocul de a lucra într-o firmă de avocatură în care se oferă oportunități nelimitate | Mihail Boian, numit recent Partener D&B David și Baias: Încerc să ghidez și să provoc colegii spre o gândire originală și ”out of the box”, spre soluții deschise și îndrăznețe
Viața merge înainte | Cei mai buni profesioniști în domeniul mărcilor industriale, evidențiați în clasamentul IP Stars 2020. NNDKP și ZRVP, lideri pe segmentele analizate, poziții fruntașe pentru Mușat & Asociații și TZA
“Avocați de gardă: diagnostic Coronavirus” este hotline-ul juridic gratuit pentru cetățenii români | Tu intrebi, avocații ZRVP raspund cu informații juridice utile în contextul pandemiei COVID-19
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | VASS Lawyers continuă să ofere consultanță juridică folosind mijloacele de comunicare la distanță. Iulia Vass: Avem toate echipamentele și tool-urile necesare pentru a lucra ‘remote’
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | Avocații RTPR au adoptat un program flexibil și lucrează ‘remote’. Apel la soluții tehnice performante, călătorii anulate. Activitatea continuă, clienții nu au de suferit
Cum lucrează firmele de avocați în vremea coronavirusului | CEE Attorneys ̸ Boanță, Gîdei și Asociații nu va suspenda activitatea de reprezentare a clienților in instanțe. Avocații interacționează online cu autoritățile și clienții si sunt pregătiți pentru ‘scenariul pesimist’
Doamnele avocat de la Mușat & Asociații conduc departamente cheie din cadrul firmei | Lady Lawyers: În avocatură e o competiție dură și nu te poți menține în linia întâi fără efort. Profile și proiecte coordonate
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...