ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EQUALYS: Noul pachet legislativ contribuie la dezvoltarea pieței de consultanță pentru achiziții publice

27 Octombrie 2016   |   BizLawyer

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.

Roxana Voicu, CEO Equalys Services

 
 
Equalys Services, prima companie locală de consultanță specializată exclusiv în achiziții publice, lansată în 2016, estimează o dezvoltare accelerată a pieței  de profil în 2017, pe fondul creșterii interesului companiilor mici și mijlocii pentru acest tip de proiecte, odată cu adoptarea noului pachet legislativ și a schimbării percepției mediului de business cu privire la colaborarea cu instituțiile statului.

Compania a fost înființată recent de Roxana Voicu, consultant cu 5 ani de experiență ca BID Manager și 7 ani în poziția de coordonator departament de ofertare, în cadrul unor companii IT.  Equalys targetează atât clienți din zona publică, cât și din cea privată, începând deja să colaboreze cu companii din domenii precum arhitectură, evaluare, cadastru, materiale de construcții, amenajări peisagistice, aparatură de laborator și medicală, IT, primării și alte autorități publice,energie, la nivel național.


„Ne propunem să luptăm, pas cu pas, cu percepția potrivit căreia să faci afaceri cu statul e ceva greșit, acesta fiind momentul oportun în care să contribuim la instruirea pieței și să sprijinim operatorii economici, indiferent de dimensiune, să recapete încrederea în achizițiile publice. Piața consultanței pentru acest tip de achiziții are un potențial foarte mare de dezvoltare în următorii ani, în condițiile în care, din punctul de vedere al pachetului legislativ, s-au făcut eforturi constante pentru fluidizarea proceselor ”, declară Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Principalele modificări legislative recente, care înlesnesc procesul de participare la procedurile de achiziții publice sunt posibilitatea operatorilor economici de a analiza cerințele documentației și a atrage atenția asupra derapajelor în cadrul procedurii de consultare a pieței, notificările prealabile care permit operatorilor economici să atenționeze autoritățile asupra elementelor considerate restrictive anterior depunerii unei contestații și blocării întregului proces, obligativitatea autorităților contractante de a planifica la nivel de amănunt proiectele de la inițiere până la finalizare, anterior lansării licitației, prin realizarea strategiei de contractare etc.

Equalys Services oferă gestionarea completă a procesului de ofertare/depunere oferte, precum și servicii de consultanță în organizarea, gestionarea și participarea la procedurile de achiziții publice, coordonarea proiectelor în vederea asigurării încadrării în toate termenele asumate și predării unor livrabile care răspund cerințelor documentațiilor de achiziții și ale clienților, training pe legislația achizițiilor publice, instruire periodică a echipelor de vânzări/bid pe probleme legislative și practice, suport în formularea notificărilor prealabile, externalizarea completă a serviciului de ofertare.

Extinderea pieței de la companiile mari, cu expertiză în achiziții publice, către companiile mici și mijlocii

Potrivit Equalys Services, în ultimii ani, companiile mari au înțeles necesitatea creșterii competențelor personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice, investind în cursuri de perfecționare, precum și în alte metode de actualizare permanentă a informației. Astfel, acestea au intern departamente dedicate, care realizează analize de prețuri, se adaptează constant și depun oferte tot mai bune și mai greu de descalificat. Dezvoltarea în timp a unor proceduri clare au determinat o viteză foarte mare de reacție din partea acestor jucători mari din fiecare industrie,  ceea ce, alături de neîncrederea mediului de business  în procedurile de achiziții publice, au făcut ca până în prezent procedurile să fie dominate de ei.

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și  creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.
„Din rolul de consultant ne ajutăm clienții, indiferent de dimensiune și domeniu de activitate, să depună oferte competitive și conforme cu prevederile legale. Asta înseamnă că îi ajutăm să își pregătească documentația, să adreseze întrebările necesare, să atragă atenția acolo unde sunt identificate încălcări ale legii , să identifice resursele necesare, apărându-le interesul pe tot parcursul procedurii”, a încheiat Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Equalys Services este o companie cu capital românesc, constituită în jurul unor profesioniști cu experiență practică de peste 10 ani în gestionarea de proiecte de achiziții pentru clienți din mediul privat și/sau public.

Compania oferă suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile care contribuie la atingerea obiectivelor operatorilor economici și care permit totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor  din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6558 / 15780
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAŢII is recruting ambitious graduates to join the firm’s consultancy and litigation practices
CEE Attorneys ̸ Boanță, Gîdei și Asociații, alături de antreprenorul Andrei Crețu în proiectul Pluria, platformă europeană B2B cu multiple implicații juridice și de business
Firma de avocatură Stratulat Albulescu își va muta birourile în clădirea One Herăstrău Office. Relocarea coincide cu o perioadă de creștere susținută, 13 avocați fiind recrutați de la începutul anului 2020
Ce proiecte i-au ținut ocupați pe avocații de Banking & Finance de la KPMG Legal. Laura Toncescu, Partener: Primele 8 luni ale acestui an au fost extrem de încărcate. Proiectele de tip NPLs au frânat, dar solicitările de asistență au fost dintre cele mai variate, de la regulatory, până la tranzacții, due diligence, AML și digitalizare
Echipa de Real Estate de la Wolf Theiss este implicată în mai multe finanţări imobiliare, una dintre acestea fiind printre cele mai mari proiecte ale acestui an, din punct de vedere al valorii. Implicați în numeroase procese de due diligence cu componente imobiliare semnificative, avocații spun că au constatat un interes sporit pentru reluarea unor tranzacţii de M&A şi un număr semnificativ de proiecte amânate au fost reiniţiate
PNSA a asistat Grupul Burda cu privire la vânzarea filialelor din România. Partenerul Silviu Stoica a coordonat echipa
Echipa de Real-Estate de la Popescu & Asociații asistă unul dintre cei mai mari retaileri de FMGC în cadrul extinderii, în negocieri privind preluarea altor concurenți locali și în diverse achiziții imobiliare. Loredana Popescu, Partener: Am observat în ultima perioadă o creștere a solicitărilor de finanțare. Zona de achiziție ̸ arendă pentru terenuri agricole pare din ce în ce mai atrăgătoare pentru investitori
Noerr a asistat concernul sud-coreean Doosan în tranzacția de vânzare a platformei industriale IMGB. Avocații au oferit asistență coreenilor de-a lungul întregului proces de exit din România
LegiTeam | Mușat & Asociații is looking for Data Protection ̸ Telecom (IT&C) Lawyers
Proiecte de finanțare, inclusiv din fonduri europene, preluarea unei instituții financiare-nebancare și achiziția de NPL-uri, printre mandatele cheie ale echipei de Banking&Finance de la Bohâlțeanu & Asociații în S1 2020. Daniela Milculescu, Partener: Digitalizarea serviciilor devine principala preocupare a jucătorilor din piața în domeniul financiar
Ce proiecte au avut pe masa de lucru avocații de Employment de la Stratulat Albulescu, firmă poziționată de Legal 500 în Tier 2 pentru această practică. Nevoile clienților au crescut simțitor în pandemie, ceea ce a generat un volum mare de mandate
LegiTeam | Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociatii!
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...