ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EQUALYS: Noul pachet legislativ contribuie la dezvoltarea pieței de consultanță pentru achiziții publice

27 Octombrie 2016   |   BizLawyer

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.

Roxana Voicu, CEO Equalys Services

 
 
Equalys Services, prima companie locală de consultanță specializată exclusiv în achiziții publice, lansată în 2016, estimează o dezvoltare accelerată a pieței  de profil în 2017, pe fondul creșterii interesului companiilor mici și mijlocii pentru acest tip de proiecte, odată cu adoptarea noului pachet legislativ și a schimbării percepției mediului de business cu privire la colaborarea cu instituțiile statului.

Compania a fost înființată recent de Roxana Voicu, consultant cu 5 ani de experiență ca BID Manager și 7 ani în poziția de coordonator departament de ofertare, în cadrul unor companii IT.  Equalys targetează atât clienți din zona publică, cât și din cea privată, începând deja să colaboreze cu companii din domenii precum arhitectură, evaluare, cadastru, materiale de construcții, amenajări peisagistice, aparatură de laborator și medicală, IT, primării și alte autorități publice,energie, la nivel național.


„Ne propunem să luptăm, pas cu pas, cu percepția potrivit căreia să faci afaceri cu statul e ceva greșit, acesta fiind momentul oportun în care să contribuim la instruirea pieței și să sprijinim operatorii economici, indiferent de dimensiune, să recapete încrederea în achizițiile publice. Piața consultanței pentru acest tip de achiziții are un potențial foarte mare de dezvoltare în următorii ani, în condițiile în care, din punctul de vedere al pachetului legislativ, s-au făcut eforturi constante pentru fluidizarea proceselor ”, declară Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Principalele modificări legislative recente, care înlesnesc procesul de participare la procedurile de achiziții publice sunt posibilitatea operatorilor economici de a analiza cerințele documentației și a atrage atenția asupra derapajelor în cadrul procedurii de consultare a pieței, notificările prealabile care permit operatorilor economici să atenționeze autoritățile asupra elementelor considerate restrictive anterior depunerii unei contestații și blocării întregului proces, obligativitatea autorităților contractante de a planifica la nivel de amănunt proiectele de la inițiere până la finalizare, anterior lansării licitației, prin realizarea strategiei de contractare etc.

Equalys Services oferă gestionarea completă a procesului de ofertare/depunere oferte, precum și servicii de consultanță în organizarea, gestionarea și participarea la procedurile de achiziții publice, coordonarea proiectelor în vederea asigurării încadrării în toate termenele asumate și predării unor livrabile care răspund cerințelor documentațiilor de achiziții și ale clienților, training pe legislația achizițiilor publice, instruire periodică a echipelor de vânzări/bid pe probleme legislative și practice, suport în formularea notificărilor prealabile, externalizarea completă a serviciului de ofertare.

Extinderea pieței de la companiile mari, cu expertiză în achiziții publice, către companiile mici și mijlocii

Potrivit Equalys Services, în ultimii ani, companiile mari au înțeles necesitatea creșterii competențelor personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice, investind în cursuri de perfecționare, precum și în alte metode de actualizare permanentă a informației. Astfel, acestea au intern departamente dedicate, care realizează analize de prețuri, se adaptează constant și depun oferte tot mai bune și mai greu de descalificat. Dezvoltarea în timp a unor proceduri clare au determinat o viteză foarte mare de reacție din partea acestor jucători mari din fiecare industrie,  ceea ce, alături de neîncrederea mediului de business  în procedurile de achiziții publice, au făcut ca până în prezent procedurile să fie dominate de ei.

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și  creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.
„Din rolul de consultant ne ajutăm clienții, indiferent de dimensiune și domeniu de activitate, să depună oferte competitive și conforme cu prevederile legale. Asta înseamnă că îi ajutăm să își pregătească documentația, să adreseze întrebările necesare, să atragă atenția acolo unde sunt identificate încălcări ale legii , să identifice resursele necesare, apărându-le interesul pe tot parcursul procedurii”, a încheiat Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Equalys Services este o companie cu capital românesc, constituită în jurul unor profesioniști cu experiență practică de peste 10 ani în gestionarea de proiecte de achiziții pentru clienți din mediul privat și/sau public.

Compania oferă suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile care contribuie la atingerea obiectivelor operatorilor economici și care permit totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor  din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6386 / 15608
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
League Tables of Legal Advisors MergerMarket - S1 2020 I Pandemia a evaporat o treime din piața de fuziuni și achiziții. China s-a recuperat rapid, SUA – cel mai puternic declin. Ce firme de avocați cu prezență locală s-au evidențiat în Top 20 global, european și în regiunea CEE
Avocații Leroy și Asociații prevăd o creștere a numărului de litigii în comerț și asigurări, solicitările fiind legate de întreruperea activității comerciale. Edgar Jakab, Head of Litigation: Pe lângă mandatele curente, așteptăm o extindere substanțială în perioada următoare și în transporturi și asigurări
Avocații Radu și Asociații SPRL, în colaborare cu EY România, obțin o nouă decizie importantă pronunțată de Curtea de Justiție a Uniunii Europene privind dreptul nerezidenților de a obține rambursarea TVA
Legea mărcilor a fost modificată | Care vor fi efectele aplicării noilor norme și cum se va asigura securitatea juridică și protecția drepturilor conferite titularilor de mărcile înregistrate. Cele mai importante prevederi, explicate de echipa Simion & Baciu
LegiTeam: Mareș & Mareş recrutează avocat definitiv drept penal
Dr. Constantin BRÂNZAN, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție, cu peste 40 de ani de experiență în magistratură, se alătură echipei POPESCU & ASOCIAȚII
Cum a trecut prin perioada de lockdown un creator de produse Legal-Tech și ce tendințe a observat în rândul clienților-avocați. George Bărcun, SoftVenture: Singura schimbare pentru noi a fost lipsa prânzului comun și a conversațiilor aferente. Firmele de avocatură au avut o abordare foarte matură și profesionistă. În ultima lună am observat o revitalizare generală și mai mult optimism
Avocații Wolf Theiss estimează o creștere de cca. 20% pe segmentul litigiilor, anul acesta. Ligia-Cecilia Popescu, Partener: Mandate noi s-au concretizat în mai multe domenii. O sursă importantă de litigii și, în special, arbitraje, vor continua să fie proiectele de infrastructură mare, minerit, fiscal și achizițiile publice în domeniul industrial
Echipa MPR Partners | Maravela, Popescu & Asociații se extinde. Cristina Crețu, in-house cu o vastă experiență, și Mihaela Nyerges, avocat specializat în Energie și M&A, s-au alăturat firmei
În ciuda situației „speciale” în care s-a lucrat, avocații Reff & Asociații au fost implicați în toate tipurile de dispute de business. Date fiind viteza cu care s-au adoptat actele normative, precum și lipsa de claritate a acestora, clienții au fost foarte interesați de perspectiva litigioasă a acțiunilor pe care urmau să le întreprindă sau a consecințelor în cazul unei lipse de reacție
Suciu Popa câștigă pentru Hidroelectrica un litigiu care consolidează o creanță de peste 22,2 mil. RON
Cu ce firme internaționale s-au aliat casele locale de avocați și ce onorarii au cerut pentru IPO-ul Hidroelectrica. Stratulat Albulescu a câștigat selecția și gestionează juridic proiectul achiziției activelor CEZ
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...