ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

EQUALYS: Noul pachet legislativ contribuie la dezvoltarea pieței de consultanță pentru achiziții publice

27 Octombrie 2016   |   BizLawyer

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.

Roxana Voicu, CEO Equalys Services

 
 
Equalys Services, prima companie locală de consultanță specializată exclusiv în achiziții publice, lansată în 2016, estimează o dezvoltare accelerată a pieței  de profil în 2017, pe fondul creșterii interesului companiilor mici și mijlocii pentru acest tip de proiecte, odată cu adoptarea noului pachet legislativ și a schimbării percepției mediului de business cu privire la colaborarea cu instituțiile statului.

Compania a fost înființată recent de Roxana Voicu, consultant cu 5 ani de experiență ca BID Manager și 7 ani în poziția de coordonator departament de ofertare, în cadrul unor companii IT.  Equalys targetează atât clienți din zona publică, cât și din cea privată, începând deja să colaboreze cu companii din domenii precum arhitectură, evaluare, cadastru, materiale de construcții, amenajări peisagistice, aparatură de laborator și medicală, IT, primării și alte autorități publice,energie, la nivel național.


„Ne propunem să luptăm, pas cu pas, cu percepția potrivit căreia să faci afaceri cu statul e ceva greșit, acesta fiind momentul oportun în care să contribuim la instruirea pieței și să sprijinim operatorii economici, indiferent de dimensiune, să recapete încrederea în achizițiile publice. Piața consultanței pentru acest tip de achiziții are un potențial foarte mare de dezvoltare în următorii ani, în condițiile în care, din punctul de vedere al pachetului legislativ, s-au făcut eforturi constante pentru fluidizarea proceselor ”, declară Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Principalele modificări legislative recente, care înlesnesc procesul de participare la procedurile de achiziții publice sunt posibilitatea operatorilor economici de a analiza cerințele documentației și a atrage atenția asupra derapajelor în cadrul procedurii de consultare a pieței, notificările prealabile care permit operatorilor economici să atenționeze autoritățile asupra elementelor considerate restrictive anterior depunerii unei contestații și blocării întregului proces, obligativitatea autorităților contractante de a planifica la nivel de amănunt proiectele de la inițiere până la finalizare, anterior lansării licitației, prin realizarea strategiei de contractare etc.

Equalys Services oferă gestionarea completă a procesului de ofertare/depunere oferte, precum și servicii de consultanță în organizarea, gestionarea și participarea la procedurile de achiziții publice, coordonarea proiectelor în vederea asigurării încadrării în toate termenele asumate și predării unor livrabile care răspund cerințelor documentațiilor de achiziții și ale clienților, training pe legislația achizițiilor publice, instruire periodică a echipelor de vânzări/bid pe probleme legislative și practice, suport în formularea notificărilor prealabile, externalizarea completă a serviciului de ofertare.

Extinderea pieței de la companiile mari, cu expertiză în achiziții publice, către companiile mici și mijlocii

Potrivit Equalys Services, în ultimii ani, companiile mari au înțeles necesitatea creșterii competențelor personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice, investind în cursuri de perfecționare, precum și în alte metode de actualizare permanentă a informației. Astfel, acestea au intern departamente dedicate, care realizează analize de prețuri, se adaptează constant și depun oferte tot mai bune și mai greu de descalificat. Dezvoltarea în timp a unor proceduri clare au determinat o viteză foarte mare de reacție din partea acestor jucători mari din fiecare industrie,  ceea ce, alături de neîncrederea mediului de business  în procedurile de achiziții publice, au făcut ca până în prezent procedurile să fie dominate de ei.

Equalys își popune ca, prin intermediul consultanților ultra-specializați din echipă, să înlesnească și accesul companiilor mici și mijlocii la procedurile de achiziție publică, profitând de factorii externi favorabili, precum flexibilizarea legislației și  creșterea gradului de încredere în corectitudinea proceselor de achiziții publice.
„Din rolul de consultant ne ajutăm clienții, indiferent de dimensiune și domeniu de activitate, să depună oferte competitive și conforme cu prevederile legale. Asta înseamnă că îi ajutăm să își pregătească documentația, să adreseze întrebările necesare, să atragă atenția acolo unde sunt identificate încălcări ale legii , să identifice resursele necesare, apărându-le interesul pe tot parcursul procedurii”, a încheiat Roxana Voicu, CEO Equalys Services.

Equalys Services este o companie cu capital românesc, constituită în jurul unor profesioniști cu experiență practică de peste 10 ani în gestionarea de proiecte de achiziții pentru clienți din mediul privat și/sau public.

Compania oferă suport operatorilor economici și autorităților contractante pentru participarea sau realizarea unor proceduri de atribuire corecte din punct de vedere legislativ și cu obținerea de beneficii cuantificabile care contribuie la atingerea obiectivelor operatorilor economici și care permit totodată creșterea cifrei de afaceri a companiilor  din România, prin câștigarea de licitații publice în mod constant și corect.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5218 / 14440
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Echipa de M&A a D&B David și Baias este implicată în 15 tranzacții aflate în diferite faze | Sorin David, Managing Partner: Activitatea societății noastre poate fi văzută ca un barometru al pieței. Pe baza proiectelor aflate în derulare, suntem optimiști și pentru perioada următoare
De vorbă cu Manuela Guia, despre proiectul GNP Guia Naghi and Partners | Nu am mutat portofolii de clienți, dar experiența avocaților implicați în acest proiect și recunoașterea de care ei se bucură au făcut ca, încă din prima zi, să avem atât de multe proiecte, încât să ne prindă cam des noaptea sau week-endul la birou
INTERVIU | Ligia Cecilia Popescu, Partener Wolf Theiss, Coordonator al Departamentului Litigii și Arbitraj: Profilul standard al clienților constanți include, cu preponderență, societăți multinaționale, instituții de credit și fonduri de investiții. Gestionăm un număr în creștere de dosare de criminalitate economică astfel încât dezvoltarea acestui domeniu se află printre prioritățile noastre
Filip & Company apără România în ultimul arbitraj ICSID, cerut de un grup controlat de magnatul rus Iakov Goldovski. Cine sunt coordonatorii echipelor de avocați
Cum poți ajunge să lucrezi printre ”zeii” arbitrajului internațional și să interacționezi cu unii dintre cei mai cunoscuți arbitri din lume. Traseul remarcabil parcurs de Ștefan Dudaș, avocatul român din echipa pariziană a firmei Derains & Gharavi International
Cum poți intra în echipa Reff & Asociații și ce te așteaptă după | ”Oferim tinerilor tot sprijinul de care au nevoie pentru a-și atinge potențialul. Nu sunt singuri în această călătorie”, spun reprezentanții firmei
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat grupul austriac Rondo Ganahl în achiziția Transilvania Pack & Print
Fundația Baylor Marea Neagră poate continua programul național de donații de medicamente. O victorie obținută de avocații NNDKP
Cum se pot deschide porțile unui traseu profesional aproape perfect | Cine i-a „arătat drumul” Georgianei Evi, Senior Associate în cadrul Clifford Chance Badea. Despre chimia dintre mentor și mentee și dorința amândurora de a învăța și a crește împreună, profesional și personal
Cum poți dezvolta o carieră internațională în avocatură | Studii în Timișoara, concursuri tip „moot court”, masterat la Londra și un loc în echipa Debevoise & Plimpton LLP. Rețeta succesului, în varianta Dianei Moise
Trei firme de avocați apără Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în 7 arbitraje internaționale din cele 51 în care este implicată. Ce tarife orare plătește CNAIR și în ce dosare lucrează in-house
LegiTeam: Secretary Position Opening (Bondoc & Asociații)
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...